Was het kroegverhaal toch echt waar (ik had de connectie met de TUe nog niet gelegd...)quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:30 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik ga regelmatig studeren in de bibliotheek van de TUE. Echt......het stikt daar de moord van de kerels (de technische studie types) en de schaarse vrouwen die er rondlopen zijn 9 van de 10 keer lelijk.
Nee, je moet geen Technische Studie gaan doen om te scoren.![]()
Wij kregen punt per halve pagina.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:04 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Weet Pool, Sessy of bladibla mss hoeveel aftrek je krijgt per pagina boven het maximum? Ik hoorde iets van een half punt per pagina..dan zou ik dus al 2 hele punten aftrek hebben. En ik moest er een 6,6 voor halen..dat kan ik dan ook al vergeten.... 3 dagen voor Jan Lul me uit lopen sloven![]()
Dat dacht ik ook na mijn eerste take home toets en ik heb zowaar geleerd van mijn fouten: ik printte nooit meer iets in de bieb en ik ging inderdaad al ruim van tevoren artikelen zoeken die altijd wel van toepassing zouden zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:44 schreef Sessy het volgende:
En aangezien ik ook werkelijk tevoren (een week tevoren of zo) bij alle onderwerpen die behandeld zijn artikelen zoek, heb ik dat probleem met de boeken ook al nooit...
Ik zweer het, jullie doen toch echt iets verkeerd.
Alle leuke mannen van Tilburg zitten bij Platoquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:33 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Was het kroegverhaal toch echt waar (ik had de connectie met de TUe nog niet gelegd...)
Hmm, ik val niet zo op technische studie types dus dan hoef ik ook niet naar Eindhoven om een leuke man te vinden![]()
1 heel punt eraf per halve pagina !!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:44 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wij kregen punt per halve pagina.
Ik zorg altijd dat ik het thuis afheb en uitgeprint heb en dan ga ik naar de universiteit om het in te leveren. De vorige keer had ik een etmaal over bij de take home toets. Ik print dus nooit op de uni.
En aangezien ik ook werkelijk tevoren (een week tevoren of zo) bij alle onderwerpen die behandeld zijn artikelen zoek, heb ik dat probleem met de boeken ook al nooit...
Ik zweer het, jullie doen toch echt iets verkeerd.
Ow..dan ben ik dit jaar ook nog een leuke manquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Alle leuke mannen van Tilburg zitten bij Plato![]()
![]()
![]()
Nee, ik bedoel het laatste... We kregen ook een kwart punt aftrek per komma en zo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
1 heel punt eraf per halve pagina !!!![]()
Daar bedoel je toch zeker 1 van de 100 punten die je in totaal kan halen voor het take home. En niet 1 van de 10 punten die je eindcijfer vormen?![]()
Als het het 2de is dan is het eerste wat ik volgende week doe een bomaanslag op de vakgroep Privaatrecht plegen....
Ik moest het wel in de bieb printen, want die 2de deeltoets van Privaat B moet je in groepen maken.... Ik wist dat het wel druk zou zijn bij die printers, maar niet zo dat ik 45 minuten over een printje zou doen![]()
Ik neem aan dat die aftrekpunten gelden voor de 40% vh groepcijfer? Want ik had maar 1 pagina teveel..mijn groepsgenoot had er 4 teveel. Dus het zou voor mij wel goed uitkomen als ze per persoon kijken hoever hij het heeft overschreden![]()
[..]
Ow..dan ben ik dit jaar ook nog een leuke man![]()
![]()
Ik wel.. en als ik niet ziek geworden was, was ik natuurkunde gaan doen, kun je nagaan!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:33 schreef bladibladibla het volgende:
Hmm, ik val niet zo op technische studie types dus dan hoef ik ook niet naar Eindhoven om een leuke man te vinden![]()
Ik val dus af als pure juristquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:31 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik wel.. en als ik niet ziek geworden was, was ik natuurkunde gaan doen, kun je nagaan!![]()
Dicht bij huis, duizenden jongens om uit te kiezen...![]()
Ik heb nou wat met 'n jongen die rechten studeert, maar hij doet dus fiscaal recht en heeft fiscale economie gedaan, dus hij is geen echte jurist nee... Volgens mij een van de weinige jongens bij ons op de universiteit waar ik ook inderdaad iets mee zou willen ja, de meesten zijn echte roddeltantes en dat vind ik niet zo leuk in een jongen.quote:
Ik roddel niet, echte kerels doen dat niet m.i.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:39 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik heb nou wat met 'n jongen die rechten studeert, maar hij doet dus fiscaal recht en heeft fiscale economie gedaan, dus hij is geen echte jurist nee... Volgens mij een van de weinige jongens bij ons op de universiteit waar ik ook inderdaad iets mee zou willen ja, de meesten zijn echte roddeltantes en dat vind ik niet zo leuk in een jongen.
Mannen die zichzelf al heel leuk vinden vind ik ook niksquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef Mr.G het volgende:
Alle leuke mannen van Tilburg zitten bij Plato![]()
![]()
![]()
Jij komt ook al oorspronkelijk uit Tilburg? Rechten, Tilburgse....ik zou je toch wel moeten kennen dan, in elk geval van gezicht. Toch niet ook op het Theresialyceum gezeten toevallig?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:07 schreef bladibladibla het volgende:
Dat pand is een van de redenen waarom ik nooit bij Plato kom. Doodeng!
Plato gaat al jaren verhuizen. Ik kom oorspronkelijk uit Tilburg en toen ik 12 of 13 was zouden ze al gaan verhuizen...
Dit is zo'n typische Olof reactie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:03 schreef Pool het volgende:
Plato.![]()
Komt dat nieuwe pand er nu onderhand of blijft dat clubje nog jarenlang in dat brakke ding zitten? Met de bovenverdieping die niet meer gebruikt mag worden, omdat de brandweer die heeft afgekeurd. En dat stoplicht in de hal, omdat maar één van beide deuren open mag, vanwege klagende buren.![]()
Ja, ik heb eindexamen gedaan in 2001. Jij dan in 2004 neem ik aan. Uit dat jaar ken ik maar 1 of 2 mensen, maar vast wel meer gezichten. Mijn broertje is van één lichting na jou dan. Waarschijnlijk ken ik je niet, maar herken ik je wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef bladibladibla het volgende:
Ik zie in je profiel dat jij uit 1983 komt. Ik kom uit 1986, dus dan heb je volgens mij 2 of 3 jaar boven mij gezeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |