Ik had vanochtend tentamen in YZ1 (leuk trouwens; zaal waar ruim 250 man in kan en dan komt er 12 man opdagen voor tentamenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Sessy het volgende:
Ik zit trouwens nou in K te fokken maar ik vind 't frisjes hier eerlijk gezegd.
Is er geen verwarming?
Geen idee... Volgens mij draait de airco gewoon!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:03 schreef bladibladibla het volgende:
Zou de UvT aan het bezuinigen zijn op de stookkosten?
haha, dat is nog eens een goed idee!quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef Sessy het volgende:
Al hebben de Russen al een hoop manieren gevonden om dat te omzeilen via nep-eenmanszaken op naam van zwervers (die je dus niet kunt vinden en waar niks van te halen valt).
Waar zit je ergens in K dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Sessy het volgende:
[..]
Had idem met m'n werkstuk... Ehm tipje, als je het werkstuk bij verbintenissen doet, moet je gewoon een takehome toets maken. Maar bij de annotatie bij de andere vakken moet je vaak de boeken in duiken over waarom het rechtsstelsel nou zo in elkaar zit, de theorie in zeg maar... Ja universiteit en zo.
Ik zit trouwens nou in K te fokken maar ik vind 't frisjes hier eerlijk gezegd.
Is er geen verwarming?
He gefeliciteerd. Leuk joh! Vrijspraak is een leuke club. Jammer dat ze tegenwoordig niet meer in gebouw K zitten. Maar je hoeft niet zenuwachtig te zijn. Voor zo'n functie heb je al snel het idee dat je iets op je hals gehaald hebt, waar je nog helemaal niet de ervaring enz. voor hebt. Bovendien is het gewoon allemaal erg nieuw. Misschien dat daar je zenuwen vandaan komen? Nou, dat is in principe nergens voor nodig, want het neemt allemaal gewoon z'n beloop. Het is altijd een leuke ervaring, maar vooral een enorm leerzame. Aldoende leert men. En de voorzitter is altijd wel een ervaren persoon die in staat is mensen op sleeptouw te nemen. Daar worden ze op geselecteerd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:48 schreef Sessy het volgende:
Sessy wordt secretaris sessy wordt secretaris![]()
Ik ben in m'n nopjes al ben ik wel wat zenuwachtig hoor.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef Morrigun99 het volgende:
Wat die koude betreft. Ik had een keer van die halve sokjes aan (blote enkels) en toen tentamen in Qz1. Dat dus NOOIT meer he. Die longontsteking lijk ik af en toe nóg op te hoesten.![]()
Eh die eet-en-drink studentwerkplekken, aan de muur, grijszwarte sjaal over m'n schouders, kom gezellig langs. EH of is dat M of zo? uhmmmmmmmmmmmmmmquote:
Vaardigheden.quote:Welk werkstuk? Ook in het kader van het vaardigheden traject, of de bachelor scriptie? Ik heb al een schriftelijke vaardigheid bij Verbintenissenrecht A gedaan. De uiteindelijke versie was degelijk, maar m'n oefenopdracht was volgens de docent de beste die ze dat jaar gezien had.![]()
Nou ik heb wel een beetje ervaring hoor, ik heb zo iets al een keer gedaan... Alleen toen, als ik het verknalde, dan was iemand anders verantwoordelijk want ik deed haar werk (en zijn werk, waren meerdere personen) eigenlijk, en ik was daar vrijwillig en zo... En hier ben je d'r zelf voor verantwoordelijk. Dus daar kon ik gewoon uitgebreid aanmodderen, dingen te laat opsturen en dat soort dingen. Dat moet ik nu vooral niet doen... Mja moet wel lukken.quote:He gefeliciteerd. Leuk joh! Vrijspraak is een leuke club. Jammer dat ze tegenwoordig niet meer in gebouw K zitten. Maar je hoeft niet zenuwachtig te zijn. Voor zo'n functie heb je al snel het idee dat je iets op je hals gehaald hebt, waar je nog helemaal niet de ervaring enz. voor hebt. Bovendien is het gewoon allemaal erg nieuw. Misschien dat daar je zenuwen vandaan komen? Nou, dat is in principe nergens voor nodig, want het neemt allemaal gewoon z'n beloop. Het is altijd een leuke ervaring, maar vooral een enorm leerzame. Aldoende leert men. En de voorzitter is altijd wel een ervaren persoon die in staat is mensen op sleeptouw te nemen. Daar worden ze op geselecteerd.
Ik kreeg er elke keer blaasontsteking dus, en nieren ook.quote:Wat die koude betreft. Ik had een keer van die halve sokjes aan (blote enkels) en toen tentamen in Qz1. Dat dus NOOIT meer he. Die longontsteking lijk ik af en toe nóg op te hoesten.![]()
Dat is gebouw M. Daar zit op de 8e (?) verdieping Vrijspraak ook. Gebouw K is waar de Esplanade zit en waar Magister huisvest (2e verdieping).quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:24 schreef Sessy het volgende:
[..]
Eh die eet-en-drink studentwerkplekken, aan de muur, grijszwarte sjaal over m'n schouders, kom gezellig langs. EH of is dat M of zo? uhmmmmmmmmmmmmmm
shit hoe heet dat nieuwe gebouw, het was zo'n ver letter van het alfabet, net zo ver als 't van de campus ligt... Niet Q, duidelijk.
*noteert op agendaquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:24 schreef Sessy het volgende:
Zullen we eens een klacht indienen met magister en vrijspraak straks? Als wij het allemaal kut vinden, zullen er vast heel veel van die studenten zijn... Ik vind dat ze daar dan gewoon wat aan moeten doen joh.![]()
Ff de mensen van de OC of zo, wie daar ook verantwoordelijk voor is, goed porren dat ze dat aanstippen...
Nee joh, zoiets zet ik niet op m'n cv hoor. Ik heb al andere dingen, die ik alleen maar naar beneden zou halen als ik fok! op mijn cv zet. Mijn jaartje vakkenvullen zet ik er al niet op, dus een jaartje af en toe topics sluiten al helemaal niet.quote:Pool, zou fok! moderatorschap leuk op een cv staan denk je? Of juist niet? Pissige advocaten/recruiters die je ooit hebt weggemodereerd...![]()
Zou dat onverstandig zijn, wanneer het op mijn CV zetquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:00 schreef Pool het volgende:
Er zijn wel moderators die dat doen volgens mij, maar dat zijn meer mensen met VMBO-informatica ofzo.![]()
is het waar dat er in Eindhoven een heel groot mannenoverschot is? Dat hoorde ik laatst een keer in de kroeg, maar ik dacht dat ik het verkeerd verstaan hadquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef Morrigun99 het volgende:
Best is wel oke. Ik heb het alleen gehad met het dorpsleven. En als ik dan toch naar de stad wil ga ik liever naar Tilburg dan Eindhoven, want dat heb ik nu ook wel gezien (uitgaas leven in Tilburg is voor studenten gewoon leuker vind ik).
Dat is natuurlijk geen concurrentie voor ons knappe juristen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:44 schreef Sessy het volgende:
Technische universiteit he... Ik zie in elk geval overmatig veel mannen in eindhoven rond de campus rondzwerven. Veelal beetje nerds.
Een hekel aan privaatrechttentamens omdat de printers vastlopen. Het wordt steeds inhoudelijkerquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:04 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wat heb ik nu toch een hekel aan die Privaatrechttentamens![]()
Die moesten voor 18 uur op woensdag ingeleverd worden, om 17.10 druk ik op "Afdrukken" in de UB. Dan heb ik dus nog 50 minuten om naar de printer te lopen, dat ding uit te printen en naar de inleverplaats te lopen. Iets wat alles bij elkaar toch niet meer dan 10 minuten zou mogen duren...
Overal was het stervensdruk bij de printers , in totaal voor 4 printers in de rij gestaan. Bij de eerste was het zo druk dat ik geen zin had om nog langer daar te blijven wachten, wat ik achteraf gezien wel had moeten doen.... Bij de volgende waar het veel minder druk was moest zo'n meisje zowat een heel boek uitprinten en ze wou daar niet even mee wachten tot na 18 uur. Daar kon ik dus niet op wachten, dus ik naar de 3de printer en die loopt bij iemand voor ons vast. Sta ik in de rij voor de 4de printer, is het gewoon al fucking 17.55, was ik eindelijk aan de beurt liep die printer ook vast![]()
Dus toen heb ik een voorlopige versie, die ik gelukkig al eerder uitgeprint had, ingeleverd.... Die was gelukkig inhoudelijk al klaar, maar wel dubbelzijdig uitgeprint en 4 pagina's boven het max. pagina-aantal.
Echt waardeloos van de Universiteit, dat ze niet de dag van tevoren even al die printers nalopen.![]()
En dat ze die casus dan pas op maandag om 15 uur versturen, dat ze het gewoon om 9 uur 's ochtends al doen. Dan heb je gewoon tijd zat ervoor en het is echt niet dat je het dan opeens inhoudelijk veel beter zou gaan maken ofzo...het zorgt alleen voor minder stress.
Weet Pool, Sessy of bladibla mss hoeveel aftrek je krijgt per pagina boven het maximum? Ik hoorde iets van een half punt per pagina..dan zou ik dus al 2 hele punten aftrek hebben. En ik moest er een 6,6 voor halen..dat kan ik dan ook al vergeten.... 3 dagen voor Jan Lul me uit lopen sloven![]()
Waar zou ik dan het best die klacht in kunnen dienen, bij Magister of gewoon bij mijn docent?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:45 schreef bladibladibla het volgende:
Ik ga regelmatig studeren in de bibliotheek van de TUE. Echt......het stikt daar de moord van de kerels (de technische studie types) en de schaarse vrouwen die er rondlopen zijn 9 van de 10 keer lelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
is het waar dat er in Eindhoven een heel groot mannenoverschot is? Dat hoorde ik laatst een keer in de kroeg, maar ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |