In de Idols-prono deed hij het minder hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:18 schreef maril het volgende:
BVO, ben jij paranormaal of zo al die prono,s met de vingers in de neus, gefeliciteerd.
zie wielrenprono, hij wint die volgens mij ook. en hij moet natuurlijk ook zand in de ogen strooien hèquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de Idols-prono deed hij het minder hoor!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er geen speciale winnaar-avatars?
Ja, want twee weken geleden was ik keisnelquote:
Ik kan de uitslag wel wat aanpassenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat je soms zo traag was en dat ik niet gewonnen heb.
Nu hóeft het al niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan de uitslag wel wat aanpassen? Dat jij 200 punten krijgt omdat ik steeds zo traag was
?
Dan heb je nog niet gewonnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan de uitslag wel wat aanpassen? Dat jij 250 punten extra krijgt omdat ik steeds zo traag was
?
Joh!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet gewonnen.
ROFLPANTOFFELWOUTERSCOPTERgordijnWHEHEHEHEHEHEHEHEHEH![]()
![]()
![]()
![]()
!
Jij verpestte mijn grap door zo snel te quotenquote:
Quickquote is voor watjes. Echte snelheid is het gewoon helemaal.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij verpestte mijn grap door zo snel te quoten
quote:
Dat is juist je redding geweest, hierdoor kon je in geen geval minpunten krijgen, volgend jaar maar iets ander op verzinnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:56 schreef Meiske78 het volgende:
Gewoon de top10 binnengewandeld, ondanks de gemiste eerste ronde
Dan had ik wel de mol juist gehad, maar inderdaad misschien met de afvallers wat minpuntjes verdiend, dus dat had elkaar mooi opgehevenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:57 schreef Svensational het volgende:
Dat is juist je redding geweest, hierdoor kon je in geen geval minpunten krijgen, volgend jaar maar iets ander op verzinnen.
Ik heb er geen 300 hoor...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:24 schreef Sapphire het volgende:
Woohoo!!
150 punten!!!
Ik had het niet meer verwacht.
Hé Urnie!
Ik maal 2 ben jij.
Nouja, in het begin verdacht ik Milouska wel heel erg, anders had ik nog wel overgeswitcht natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
Gewonnen![]()
!!!
En dat terwijl ik zwaar op Roderick zat, maar op Milouska ben blijven zitten in de prono als zijnde terriertactiek. Oftewel, vastbijten en niet meer loslaten.
Tsss....quote:
Dat had ik ook, maar niet helemaal met dezelfde personen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
Gewonnen![]()
!!!
En dat terwijl ik zwaar op Roderick zat, maar op Milouska ben blijven zitten in de prono als zijnde terriertactiek. Oftewel, vastbijten en niet meer loslaten.
Volgens mijn lijstje heb je het maar 2 keer goed gehad, die aanpassing aan het eind van het vorige topic telde niet mee zoals je weet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:11 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe zit het nou met de juiste Mol-voorspelling? Het aantal punten daarvan? 20 punten per keer goed? Want dan kom je op 140. Maar dan klopt mijn puntenaantal niet, aangezien ik het 4 keer goed had. Of heeft dat ook weer wat te maken met je lijstje?
Daar sluit ik me bij aan !!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Sven, wat knap van je al dat getel en zo.Bedankt voor je moeite top hoor
![]()
Jammer héquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef Eveli het volgende:
Hey Haaibaaike, ik dacht dat jij vol voor de laatste plaats zou gaan?![]()
Ik zal het allemaal even nazoekenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mijn lijstje heb je het maar 2 keer goed gehad, die aanpassing aan het eind van het vorige topic telde niet mee zoals je weet.
Frederique - Liz - Milouska - Frederique - Frederique - Milouska - Frederique was jouw mollijstje.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:09 schreef Ayaxola het volgende:
Top 7:
1. Toine
2. Roderick
3. Peggy
4. Liz
5. Mary-Lou
6. Milouska
7. Richard
Mol: Frédérique
Komende afvaller:Richard
Uiteindelijke winnaar:Toine
Uiteindelijke verliezer:Roderick
De Mol:Frédérique
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Milouska
Uiteindelijke winnaar: Toine.
Uiteindelijke verliezer: Roderick
De Mol: Liz
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Liz
Uiteindelijke winnaar: Toine
De Mol: Milouska
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Richard
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:52 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Peggy
De mol: Frédérique
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Peggy
Uiteindelijke winnaar: Frédérique
Sorry Eveli![]()
Dit waren mijn voorspellingen, waarmee ik dus 4 keer op Milouska stemdequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:44 schreef Ayaxola het volgende:
De Winnaar: Roderick
De Verliezer: Frédérique
hmmm...ik zie nu dat er wel meer dingen fout zijn gegaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zal het allemaal even nazoekenHeb er net nog naar gekeken namelijk
Zal het allemaal even in quotes zetten.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit waren mijn voorspellingen, waarmee ik dus 4 keer op Milouska stemde![]()
Gelukkig alleen in die aflevering, die andere keer heb ik het gemist omdat je het niet zo opschreef zoals ik het wilde:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
hmmm...ik zie nu dat er wel meer dingen fout zijn gegaanAfl. 6 en Afl7 zijn op de één of andere manier samengevoegd, ff kijken wat dat doet met de stand
.
Terwijl de Mol onderaan moest, hier heb ik dus gewoon overheen gelezen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:44 schreef Ayaxola het volgende:
De Winnaar: Roderick
De Verliezer: Frédérique
Haha, en tjakka : ACHTSTEquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Wat verandert er:
[Magics krijgt +10 (WINNAAR)
BTW ik had in aflevering 6 en 7 beide Milouska als de mol, waarom krijg ik daar de pluspunten niet voor?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Wat verandert er:
Ayaxola krijgt +40 (MOL)
Bos81 krijgt -10 (VERLIEZER)
Chowi krijgt -10 (VERLIEZER)
Eveli krijgt +10 (WINNAAR)
Freezor krijgt -10 (WINNAAR) en -10 (VERLIEZER) dus totaal -20
Magics krijgt +10 (WINNAAR)
Mariposa krijgt -10 (WINNAAR)
Meiske78 krijgt -10 (WINNAAR)
Sannydance krijgt +10 (WINNAAR)
Sapphire krijgt +10 (WINNAAR) en -10 (VERLIEZER) dus totaal 0
sbientje krijgt -10 (VERLIEZER)
Urquhart krijgt -10 (WINNAAR)
-Vaduz- krijgt -20 (MOL)
Woepsie krijgt -10 (VERLIEZER)
Jawel, ik had in de top 7 richard als mol, maar in mn rijtje van winnaar/verliezer/afvaller van diezelfde week had ik wel Milouska als mol staan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:54 schreef Svensational het volgende:
Jij hebt 120 punten gekregen voor de Mol, alleen de eerste aflevering had je Milouska niet als mol!
Omdat ik ergens zag staan dat jij per ongeluk afl 6 en 7 had samengevoegd ofzo. Toen je daar achter kwam kreeg ik er 10 punten bij voor (WINNAAR) en toen dacht ik maar, hee, welke van de 2 afleveringen je ook niet had bijgeteld, had bij beide milouska als mol, dus moet ook nog 1x pluspunten voor de goeie mol.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, omdat ik toen dacht dat jij een fout had gemaakt, had ik 'm nog niet ingevuld, en later was ik het vergeten
Maar wat zeur je dan over aflevering 6 en 7?
Dat is toch niet slecht de 4é plaatsquote:Op zondag 14 mei 2006 11:30 schreef Eveli het volgende:
Toch een plaatsje gestegen.Alleen val ik nu wel net buiten het 'podium'.
Bedankt voor de oplettendheid trouwensquote:
oeh dit is wel kickuh, gewoon altijd goed gezeten met Frederique!!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:17 schreef Svensational het volgende:
Juiste voorspelling winnaar:
babette21 70
babette21 en Marvellous, gefeliciteerd!
toch nog 7de ondanks [consequent] de verkeerde Molquote:Einduitslag:
7 . babette21 235
Haha, is goedquote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt voor de oplettendheid trouwens!
Ga jij nog ava's makenquote:
Jawel, dan kunnen de mensen ze gebruiken, de uitslag is pas van gisterquote:Op zondag 14 mei 2006 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat heeft nu toch niet zoveel nut meer?
Oh, okquote:Op zondag 14 mei 2006 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, dan kunnen de mensen ze gebruiken, de uitslag is pas van gister!
Jammer danquote:
Waarom gebruik jij je ava nietquote:
ik ben nog in dubio....quote:
Je MOET 'm gebruiken, ik word hier triestig vanquote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben nog in dubio....
ik vind 'm heel mooi [echt waar] en goed gescoord natuurlijk, maar ik vind m'n huidige ava ook nog wel oké
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:28 schreef Ayaxola het volgende:
Ik wil hem eigenlijk ook alleen afwisselend met mijn gewone avatar gebruiken![]()
Flemquote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef Flem het volgende:
Mijn eigen avatar blijft toch bikkel.
Joeeeeehoeeeeeee!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef BVO het volgende:
Mag ik dan een combi van die twee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |