Ik vind t we mooi dat je die dingen niet zietquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw naam is overigens zo geschreven omdat Excel al die minnetjes niet trekt.
Hmm, je had ook, omdat je weet dat het gaat om WIDM, iemand 2 keer kunnen laten afvallen, hopende op wat nu dus ook gewoon gebeurde, een wederopstanding van een speler.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:19 schreef Magics het volgende:
Kunnen we trouwens niet doen, nu Richard terug in het spel is, dat de minpunten die mensen kregen toen hij eruit ging weggestreept worden? Hij was immers niet echt uit het spel.
Die aflevering dat hij eruit ging moet je gewoon nemen, als een aflevering zonder afvaller....
Ik weet dat dit in mijn eigen voordeel is, maar het lijkt me ergens ook wel het eerlijkste....
Svensational?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, Asskicker14 moeten hun prono nog invullen voor deze week.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Yeahinho is de prono vergeten in te vullen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
och hoe sneu nou[grapje hoor, Yeahinho
]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft gewoon net zoveel punten als jij hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
1. Yeahinho 100
Altijd handig te zeggen achteraf, maar grote kans dat ik haar inderdaad als afvalster had genoemd jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:38 schreef Svensational het volgende:
Als je nou had voorspeld dat Liz eruit zou gaan, had je nog steviger aan kop gestaan, Yeahinho
PRONO
Joepiequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:35 schreef Woepsie het volgende:
Komende afvaller: Richard
Uiteindelijke winnaar: Peggy
Uiteindelijke verliezer: Toine
De Mol: Frederque
Denk je...quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:02 schreef MrManiak het volgende:
I'm wrong met Peggy... maar Toine (of Roderick) is wel de Mol, daarin win ik wel!
Het doet mij deugd dat jij het fout hebtquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:12 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben nog op tijd.
Komende afvaller: Milouska
Uiteindelijke winnaar: Toine
Uiteindelijke verliezer: Peggy
De Mol: Frédérique
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dat jij het fout hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |