Wederom op het laatste moment een veranderingquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef Eveli het volgende:
Komende afvaller: Peggy
Uiteindelijke winnaar: Toine
Uiteindelijke verliezer: Frédérique
De Mol: Milouska
Waarom geven we trouwens de winnaar en verliezer telkens op als we daar in deze rondes toch nog geen punten voor krijgen?
Laatste kans!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, moeten hun prono nog invullen voor deze week.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef Svensational het volgende:
Komende afvaller: Liz
nee niet wéér he...quote:
Ik juich omdat ik de afvaller goed heb, Yeahinho is de prono vergeten in te vullenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
ik zit er twee plaatsjes naast - nou ja, 10 +punten is beter dan 5-punten - dus nu loopt ie weer uit![]()
![]()
goed zo!!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Ik juich omdat ik de afvaller goed heb,
och hoe sneu nouquote:Yeahinho is de prono vergeten in te vullen.
Nee hoor.quote:
Hij heeft gewoon net zoveel punten als jij hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
och hoe sneu nou[grapje hoor, Yeahinho
]
Top 7 in het begin. Jij had Liz op plek 4, dat verschilt 1 positie en daar krijg je 10 punten voor.quote:
Ik kijk per aflevering.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Top 7 in het begin. Jij had Liz op plek 4, dat verschilt 1 positie en daar krijg je 10 punten voor.
Ja, maar de prono niet. Je krijgt die 10 punten, of je ze nou wil of niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar de prono niet. Je krijgt die 10 punten, of je ze nou wil of niet.
Hij is zelfs de nieuwe nummer 1quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon net zoveel punten als jij hoor.
Editsletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |