En heel hard boe roepen om ze te laten schrikken werkt niet ?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Hier buiten zitten pubers rumoerig te doen met brommers enzo..
Afschieten dat tuig.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Hier buiten zitten pubers rumoerig te doen met brommers enzo..
Over jongeren wiens levens praktisch zijn opgegeven en hun laatste maanden zijn door BNN opgenomen. Er leeft nog maar één persoon (zit ook op Fok). Heel indrukwekkend.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is dat voor programma? Ik heb CSI gekeken met een "weerwolf"
Het is vast gruwelijk, maar ergens vind ik het een prachtig verhaal.quote:Beer verslindt aapje voor ogen publiek safaripark
HILVARENBEEK (ANP) - Bezoekers van het Safari Park Beekse Bergen in Hilvarenbeek werden zondag geconfronteerd met een levensechte safari. Voor de ogen van het publiek werd een makaakje verslonden door een lippenbeer.
,,De beer heeft de aap te pakken gekregen'', aldus vestigingsmanager Matthieu de Sevaux van het Safari Park. De lippenberen, beter bekend als dansberen, zitten al een jaar samen met de beermakaken en de resusapen in een ruim buitenverblijf. ,,In de natuur leven ze ook samen. Normaal gebeurt er niets.''
Zondag ging het echter mis. Een aapje werd in het buitenverblijf achter nagezeten door een beer en sprong in paniek door het schrikdraad het omliggende water in. Even later dropen de beren af en het aapje wist aan de kant te klauteren, maar stortte daarna in. ,,Dood volgens menig toeschouwer, aldus ooggetuige Marco Barelds uit Zutphen.
Een gealarmeerde medewerker lokte de dieren met voedsel weg, zodat het nog levende aapje kon vluchten. Het diertje wist zich in een houten klimrek hoog boven de grond in veiligheid te brengen.
De meeste beren lieten zich weglokken met appels. Een van de beren bleek meer geïnteresseerd in de makaak en klom het beestje achterna de constructie in. Daar graaide hij het aapje uit en verscheurde hem voor de ogen van het publiek.
Oef. Heftig...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Over jongeren wiens levens praktisch zijn opgegeven en hun laatste maanden zijn door BNN opgenomen. Er leeft nog maar één persoon (zit ook op Fok). Heel indrukwekkend.
in Vietnam zagen we ongeveer net zo ietsquote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is vast gruwelijk, maar ergens vind ik het een prachtig verhaal..
Ben jij Vietnam-veteraan?!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in Vietnam zagen we ongeveer net zo iets
daar werden de leeuwen gevoerd tijdens de openingstijden en kregen ze levende konijntjes te eten
en niemand keek daar raar van op
Nee dank u, dat hoeft voor mij niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
GE:
http://www.advergraphics.nl/beeksebergen/Beer_vs_Aap.pdf
als je het dan een mooi verhaal vind
dit is de uitgebruide
ongecensureerde
plastische versie
met foto's
Da's wel heel veel eer voor 3 weken daar op vakantie te zijn geweestquote:
Dat haar van mij is bruijn hoor, en geen oranjequote:
Nee gekke jongen, dat heet een ejaculatie.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Cairon het volgende:
wooohooo ik heb mijn eerste expositie!
en dat klonk vast als een explosiequote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee gekke jongen, dat heet een ejaculatie.
Hoi!
* Nuvole zoekt op G_Equote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh, kut. Doet de zoek-functie het weer?.
Daar gaat mijn privé-leven..
Zelfs zoeken op rijstafdeling werkt weer.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Alleen het laden ervan duurt al tientallen seconden...![]()
F*ck, database problemen..
Uitgenathaniseerd?!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, wordt die even Nederland uitgenathaniseerd zeg!
En waar veel mensen al dan niet stiekem eigenlijk wel blij over zijn. Jammer dat zoiets met Wilders niet kan.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Uitgenathaniseerd?!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de term van het jaar!
Maar idd, en nu is net bekend geworden dat ze formeel gezien, door haar leugens, geen Nederlandse is, waardoor zij statenloos wordt en dus de VS niet inkomt, en zij in het uiterste geval weer terug moet naar haar land van herkomst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |