stuur hier een mailtje naar toe kittyboonman@hotmail.com, dat is mijn zusje, zeg dat je mij dick boonman kent van het fok forum, den heb je al 2 lesbienne's en vraag even of ze hem doorsturenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
op zich moet ik genoeg homo's hebben, een heleboel gasten uit deze topic heb ik al
kun jij even op msn komen?quote:
Tuurlijk kan ik datquote:
Het is wel dichtbij toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Nieuwegein: Dat ligt toch in Amsterdam?"
Aldus mn broertje.
Dan hoop ik toch voor je dat jij nooit van Amsterdam naar Nieuwegein hoeft te lopenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het is wel dichtbij toch?
Laat het kind, het is een eersteklasser.
Gatver.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch voor je dat jij nooit van Amsterdam naar Nieuwegein hoeft te lopen![]()
of in de tram in slaap zou vallenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
'k Denk dat ik wel naar Nieuwegein zou kunnen lopen.
Als ik gek zou zijn.
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Cairon het volgende:
wooohooo ik heb mijn eerste expositie!
Maar ja, wat moet je daar?quote:Op maandag 15 mei 2006 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
'k Denk dat ik wel naar Nieuwegein zou kunnen lopen.
Als ik gek zou zijn.
Nee hoor, je zit verkeerd. daar ginds, rechts om de hoek. Daar moet je wezen.quote:
Ooohh oke, ja, nou, naja, het ziet er hier ook wel beregezellig uit, is het goed als ik hier blijf?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, je zit verkeerd. daar ginds, rechts om de hoek. Daar moet je wezen.
tuurlijk welquote:Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh oke, ja, nou, naja, het ziet er hier ook wel beregezellig uit, is het goed als ik hier blijf?Online keuvelen met jullie?
![]()
Wat is dat voor programma? Ik heb CSI gekeken met een "weerwolf"quote:Op maandag 15 mei 2006 22:29 schreef Waxxer het volgende:
En ik heb net Over mijn lijk gekeken....Zó heftig allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |