Schijtbakquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:43 schreef davidov het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niks, straks staat het nog op de voorkant in de krant
Wat is je Flickr?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo..mn Flickr is ook weer geupdate
Nee.quote:
Heb je zachte lenzen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb vandaag de hele dag met 1 lens rondgelopen. Einde van de dag was het nog niets minder rood. Rond half 5 ben ik ff langs een opticien geweest om hem te laten kijkn of er misschien iets in zat (stukje lens of zo). Die schrok zich de tering n verwees me door naar de EHBO of huisartsenpost.
Nou woon ik hier pas net dus geen idee waar dat zit, dus Tim (pup) gebeld en samen daarheen gegaagn. De huisarts daar heeft samen met een arts in opleiding gzellig zitten kuvelen over mijn oog. "Is het glubelubeleubererertis"? Nee, dat kan het niet zien. Misschien is het herpes? (serieus, dat zei ie) Nee, dat kan ook niet, daarvoor is de irritatie te geconcentreerd." EN toen heeft ie zo met dat oranje prutje op m'n oog gestreken want da hecht zich aan beschadigingen etc van je hoornvlies en toen zag ie dat dat beschadigd was
Geen idee waarom of waardoor. Heb gisteravond niks in m'n oog gekrege of zo.....
Maar nou heb ik 1 of ander zalfje tegen oogonsteking, en als het goed is moet dat hoornvlies vanzelf helen. Maar mag tot die tijd geen lens in dat oog doen (en ik heb -7.5 he...)/
das mooi kut, terwijl jij toch best netjes ben op je lenzen? misschien moet ik er ook maar eens wat meer op letten dat klinkt wel ernstig..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb vandaag de hele dag met 1 lens rondgelopen. Einde van de dag was het nog niets minder rood. Rond half 5 ben ik ff langs een opticien geweest om hem te laten kijkn of er misschien iets in zat (stukje lens of zo). Die schrok zich de tering n verwees me door naar de EHBO of huisartsenpost.
Nou woon ik hier pas net dus geen idee waar dat zit, dus Tim (pup) gebeld en samen daarheen gegaagn. De huisarts daar heeft samen met een arts in opleiding gzellig zitten kuvelen over mijn oog. "Is het glubelubeleubererertis"? Nee, dat kan het niet zien. Misschien is het herpes? (serieus, dat zei ie) Nee, dat kan ook niet, daarvoor is de irritatie te geconcentreerd." EN toen heeft ie zo met dat oranje prutje op m'n oog gestreken want da hecht zich aan beschadigingen etc van je hoornvlies en toen zag ie dat dat beschadigd was
Geen idee waarom of waardoor. Heb gisteravond niks in m'n oog gekrege of zo.....
Maar nou heb ik 1 of ander zalfje tegen oogonsteking, en als het goed is moet dat hoornvlies vanzelf helen. Maar mag tot die tijd geen lens in dat oog doen (en ik heb -7.5 he...)/
Ja, daglenzen. Iedere dag zuivere.quote:
't Is een bekend probleem met zachte lenzen. Heeft toch vaak met hygiene te maken, vloeistoffen enzo... Doe je vrij weinig aan.quote:
Ik heb daglenzen. Ik heb geen vloeistoffen, ik hoef ze niet zuiver te maken. Ik doe ze 's ochtends in en gooi ze 's avonds wegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is een bekend probleem met zachte lenzen. Heeft toch vaak met hygiene te maken, vloeistoffen enzo... Doe je vrij weinig aan.
moet je ook niet eerst met je vingertjes de vette frikandelletjes uit de pan pakken en dan in je ogen graaienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb daglenzen. Ik heb geen vloeistoffen, ik hoef ze niet zuiver te maken. Ik doe ze 's ochtends in en gooi ze 's avonds weg
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
moet je ook niet eerst met je vingertjes de vette frikandelletjes uit de pan pakken en dan in je ogen graaien![]()
dat was het NIETquote:
Ja ik weet het schat. Maar de opmerking vond ik gewoon leuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat was het NIET
Trouwens, een koortslip is ook al herpes.
dat weet je toch niet uit ervaring hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja ik weet het schat. Maar de opmerking vond ik gewoon leuk.
Ach je kan het ook krijgen door eerst aan je koortslip te pulken en dan lekker in je oog te wrijven.![]()
ghehe nee gelukkig niet.. maar moet wel oppassen met m'n lenzen. Ik heb de neiging om in slaap te vallen met die dingen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat weet je toch niet uit ervaring he
Komt er rook uit je oog?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou gaan stappen maar ben net in slaap gevallen op de bank en wordt nu pas wakker....Bovendien, die rook en zo met m'n oog.... ik ga denk ik maar gewoon naar bed
Ah gos, wat een ellende.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou gaan stappen maar ben net in slaap gevallen op de bank en wordt nu pas wakker....Bovendien, die rook en zo met m'n oog.... ik ga denk ik maar gewoon naar bed
Je sigaar is uitquote:
Pas bij nummer 4 had ik m door en dat vin dik redelijk snelquote:Op zondag 14 mei 2006 02:14 schreef davidov het volgende:Leer Chinees in 5 minuten.
1) That's not right..............................Sum Ting Wong
2) Are you harboring a fugitive?.............Hu Yu Hai Ding
3) See me ASAP...............................Kum Hia Nao
4) Stupid Man....................................Dum Fuk
Ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 02:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Pas bij nummer 4 had ik m door en dat vin dik redelijk snel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |