Schijtbakquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:43 schreef davidov het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niks, straks staat het nog op de voorkant in de krant
Wat is je Flickr?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo..mn Flickr is ook weer geupdate
Nee.quote:
Heb je zachte lenzen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb vandaag de hele dag met 1 lens rondgelopen. Einde van de dag was het nog niets minder rood. Rond half 5 ben ik ff langs een opticien geweest om hem te laten kijkn of er misschien iets in zat (stukje lens of zo). Die schrok zich de tering n verwees me door naar de EHBO of huisartsenpost.
Nou woon ik hier pas net dus geen idee waar dat zit, dus Tim (pup) gebeld en samen daarheen gegaagn. De huisarts daar heeft samen met een arts in opleiding gzellig zitten kuvelen over mijn oog. "Is het glubelubeleubererertis"? Nee, dat kan het niet zien. Misschien is het herpes? (serieus, dat zei ie) Nee, dat kan ook niet, daarvoor is de irritatie te geconcentreerd." EN toen heeft ie zo met dat oranje prutje op m'n oog gestreken want da hecht zich aan beschadigingen etc van je hoornvlies en toen zag ie dat dat beschadigd was
Geen idee waarom of waardoor. Heb gisteravond niks in m'n oog gekrege of zo.....
Maar nou heb ik 1 of ander zalfje tegen oogonsteking, en als het goed is moet dat hoornvlies vanzelf helen. Maar mag tot die tijd geen lens in dat oog doen (en ik heb -7.5 he...)/
das mooi kut, terwijl jij toch best netjes ben op je lenzen? misschien moet ik er ook maar eens wat meer op letten dat klinkt wel ernstig..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb vandaag de hele dag met 1 lens rondgelopen. Einde van de dag was het nog niets minder rood. Rond half 5 ben ik ff langs een opticien geweest om hem te laten kijkn of er misschien iets in zat (stukje lens of zo). Die schrok zich de tering n verwees me door naar de EHBO of huisartsenpost.
Nou woon ik hier pas net dus geen idee waar dat zit, dus Tim (pup) gebeld en samen daarheen gegaagn. De huisarts daar heeft samen met een arts in opleiding gzellig zitten kuvelen over mijn oog. "Is het glubelubeleubererertis"? Nee, dat kan het niet zien. Misschien is het herpes? (serieus, dat zei ie) Nee, dat kan ook niet, daarvoor is de irritatie te geconcentreerd." EN toen heeft ie zo met dat oranje prutje op m'n oog gestreken want da hecht zich aan beschadigingen etc van je hoornvlies en toen zag ie dat dat beschadigd was
Geen idee waarom of waardoor. Heb gisteravond niks in m'n oog gekrege of zo.....
Maar nou heb ik 1 of ander zalfje tegen oogonsteking, en als het goed is moet dat hoornvlies vanzelf helen. Maar mag tot die tijd geen lens in dat oog doen (en ik heb -7.5 he...)/
Ja, daglenzen. Iedere dag zuivere.quote:
't Is een bekend probleem met zachte lenzen. Heeft toch vaak met hygiene te maken, vloeistoffen enzo... Doe je vrij weinig aan.quote:
Ik heb daglenzen. Ik heb geen vloeistoffen, ik hoef ze niet zuiver te maken. Ik doe ze 's ochtends in en gooi ze 's avonds wegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is een bekend probleem met zachte lenzen. Heeft toch vaak met hygiene te maken, vloeistoffen enzo... Doe je vrij weinig aan.
moet je ook niet eerst met je vingertjes de vette frikandelletjes uit de pan pakken en dan in je ogen graaienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb daglenzen. Ik heb geen vloeistoffen, ik hoef ze niet zuiver te maken. Ik doe ze 's ochtends in en gooi ze 's avonds weg
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
moet je ook niet eerst met je vingertjes de vette frikandelletjes uit de pan pakken en dan in je ogen graaien![]()
dat was het NIETquote:
Ja ik weet het schat. Maar de opmerking vond ik gewoon leuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat was het NIET
Trouwens, een koortslip is ook al herpes.
dat weet je toch niet uit ervaring hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja ik weet het schat. Maar de opmerking vond ik gewoon leuk.
Ach je kan het ook krijgen door eerst aan je koortslip te pulken en dan lekker in je oog te wrijven.![]()
ghehe nee gelukkig niet.. maar moet wel oppassen met m'n lenzen. Ik heb de neiging om in slaap te vallen met die dingen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat weet je toch niet uit ervaring he
Komt er rook uit je oog?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou gaan stappen maar ben net in slaap gevallen op de bank en wordt nu pas wakker....Bovendien, die rook en zo met m'n oog.... ik ga denk ik maar gewoon naar bed
Ah gos, wat een ellende.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou gaan stappen maar ben net in slaap gevallen op de bank en wordt nu pas wakker....Bovendien, die rook en zo met m'n oog.... ik ga denk ik maar gewoon naar bed
Je sigaar is uitquote:
Pas bij nummer 4 had ik m door en dat vin dik redelijk snelquote:Op zondag 14 mei 2006 02:14 schreef davidov het volgende:Leer Chinees in 5 minuten.
1) That's not right..............................Sum Ting Wong
2) Are you harboring a fugitive?.............Hu Yu Hai Ding
3) See me ASAP...............................Kum Hia Nao
4) Stupid Man....................................Dum Fuk
Ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 02:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Pas bij nummer 4 had ik m door en dat vin dik redelijk snel![]()
Ik heb sinds vrijdag een chinees op mijn MSN (en dan bedoel ik niet een chinees die in NL woont maar ze woont in Hong Kong, is een ex-collega van onze vestiging daarzo). Ik zal het eens gaan oefenenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:14 schreef davidov het volgende:Leer Chinees in 5 minuten.
1) That's not right..............................Sum Ting Wong
2) Are you harboring a fugitive?.............Hu Yu Hai Ding
3) See me ASAP...............................Kum Hia Nao
4) Stupid Man....................................Dum Fuk
5) Small Horse...................................Tai Ni Po Ni
6) Did you go to the beach?................Wai Yu So Tan
7) I bumped into the coffee table..........Ai Bang Mai Fu Kin Ni
8) I think you need a face lift.................Chin Tu Fat
9) It's very dark in here.........................Wai So Dim
10) I thought you were on a diet.............Wai Yu Mun Ching
11) This is a tow away zone....................No Pa King
12) Our meeting is scheduled for next week......Wai Yu Kum Nao
13) Staying out of sight.........................Lei Ying Lo
14) He's cleaning his automobille...........Wa Shing Ka
15) Your body odor is offensive............Yu Stin Ki Pu
16) Great..............................................Fa Kin Su Pa
17) I think a mistake has been made..............Wai Yu So Dum
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch altijd weer speciaal als er op een dag als vandaag
mensen je in het zonnetje zetten
je merkt dat je inzet wordt gewaardeerd
"Fijne moederdag"
"Jij ook Jongen"
liefs mams![]()
zoiets heb je toch al eens eerder gehad?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Die is nog rood, al is ie nu meer roze dan felrood.
Hij brandt nog wel een beetje (maar goed, heb er net ook were gel ingedaan en die pikt) maar het schuurgevoel alsof er iets achter m'n ooglid zit (wa eigenlijk gewoon is dta de lens dik is en schuurt tegen de binnenkant) dat is zo goed als weg.
gelukkig.
Geef eens een foto, ijdel homo'tjequote:Op zondag 14 mei 2006 13:07 schreef Ang3l het volgende:
(ik haat mezelf met bril)
zie helemaal voor me hoe iemand in de sportschool zn ogen traint, met minigewichtjes eraanquote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor
Ik heb lang geleden (toen ik nog geen lenzen had) ooit een gaatje in m'n vlies gehad. Dat hebben ze toen dichtgelaserd. Dat gaatje had te maken met het feit dta mijn oogspieren te sterk zijn (wow, ik te sterk?) en dat ze zo hard aan dat vlies trokken dat er een scheurtje inkwam.
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zie helemaal voor me hoe iemand in de sportschool zn ogen traint, met minigewichtjes eraan
Unicorn.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:25 schreef wonderer het volgende:
"De Nederlandse missie in de Afghaanse provincie Uruzgan krijgt een andere naam. De gevaarlijke missie was Unicorn gedoopt, eenhoorn in het Nederlands. Volgens de Nederlandse militairen associëren buitenlanders die naam met de Amerikaanse homobeweging."
Bron
Je kan ook overdrijven...
Gaan ze alle soldaten die Dick en John heten ook een andere naam geven?
Hai! alles toll?quote:
Met mij gaat het Fa Kin Su Pa (dat is chinees voor geweldigquote:
quote:Onze poes heeft een konijntje van het leven beroofd
Ja, een vakantie op een tropisch eiland en dat alles voor je gedaan wordtquote:Op zondag 14 mei 2006 18:34 schreef LuQas het volgende:
Kunnen jullie je iets fijners voorstellen dan koriander?
Ik heb liever koriander.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, een vakantie op een tropisch eiland en dat alles voor je gedaan wordt
Was je vader weg dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Met mij gaat het Fa Kin Su Pa (dat is chinees voor geweldig
Mn vader is sinds vanochtend weer thuis, het is me toch weer gezellig
[..]bad kitty! that's a very bad kitty!
![]()
Was je een beetje warrig? Dat je per ongeluk tijdens het voeren van je konijntje, de kat in het kooitje stopte en het voer opzij schoof?
Voor zn werk is hij vrijwel altijd 2 weken weg, paar dagen thuis, week weg, 2 weken thuis, weer 2 weken weg etc etc.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Was je vader weg dan?
En sinds wanneer spreek jij Chinees?!(Mi hao! Mi hao!
)
En naja, ik wist niet dat katten zón sterk jachtinstinct haddenHet was een babykonijntje en de poot en kop lagen er al af
toen werd mijn moeder boos (want zij vond het konijntje) en is hij een nacht lang weggebleven
maar ik knuffel die kat nu wel wat minder intens dan voorheen, zeg maar...
Echt té ranzig...
En ik heb geen konijn!Helaas...
Net nu ik een tuin heb om hem er eventueel in te begraven, mocht dat nodig zijn...
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:53 schreef davidov het volgende:
[..]
Voor zn werk is hij vrijwel altijd 2 weken weg, paar dagen thuis, week weg, 2 weken thuis, weer 2 weken weg etc etc.
Ik ben nog aan het oefenen met mn Chinees hoor
Wat een ranzig verhaaltjeMijn katten hebben denken wij ooit eens een halve muis weten op te peuzelen. Gezien we alleen de achterkant ooit hebben kunnen vinden
![]()
Blader maar terug naar pagina 2 ofzo van dit topicquote:Op zondag 14 mei 2006 19:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe en waar wat enzovoort etcetera qua Chinees??
Davidov-san?!
![]()
En katten???![]()
Hoeveeehhheeeellll...?
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Blader maar terug naar pagina 2 ofzo van dit topic![]()
![]()
2 katten
1 heel groot zwaar sterk maar super bang mannetje, en 1 super lieve zachte snoezige maar poes met een enorm jacht instinct![]()
Doe maar niet!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu wil ik je mondeling overhoren!Ga je het uitproberen als je weer Tjap tjoy gaat halen??
![]()
En de poezen zijn allebei niet bang voor jou, dat kán! Niet!Ze maken eerder ruzie wie er bij jou op schoot mag en alles!
Ow, nou, dan vertrouw ik er maar op dat je 't van voor tot achter kent en zonder twijfelen alles op kunt noemenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Doe maar niet!
Ik word altijd enorm zenuwachtig van mondelinge overhoringen
Mannetje is als de dood voor mij, weet niet waarom, best vreemd ook gezien ik de enige in dit huis ben die NIET op zn staart staat en hem schopt in het donker (ben dan ook de enige die kijkt waar hij loopt). Het vrouwtje echter pikt alles van me
niks is haar te gek. Enige waar ze niet dol op is...is jawel...op schoot liggen
Valt wel mee hoor, katten lopen normaal niet heel snel weg, die van ons zijn als de dood om naar buiten te gaanquote:Op zondag 14 mei 2006 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, nou, dan vertrouw ik er maar op dat je 't van voor tot achter kent en zonder twijfelen alles op kunt noemen![]()
![]()
Ikpoezen! Maar ben bang da wanneer ik er een neem, hij wegloopt ofzo
En wordt het mannetje op zijn staart getrapt??![]()
Heb jij soms een broertje, een soort mini-Davidov van drie??![]()
![]()
Wel voorzichtig doen met diertjes hoor... Geef je ze wel eens eten en alles en dat ze dan miauwen en om je heen kronkelen?
Hoe krijg je het voormekaar?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel fijn zo op de verkeerde trein stappen
Verkeerde conducteur en heb er gewoon talent voorquote:
Conducteur van een andere trein die me vertelde dat ik in de desbetreffende trein moest stappen,.quote:
Terugmiauwende katten!!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:52 schreef davidov het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, katten lopen normaal niet heel snel weg, die van ons zijn als de dood om naar buiten te gaan![]()
En tevens kunnen ze altijd nog terug komen he omdat ze weten waar je woont
Ik zou alleen niet weten hoe je ze daarvoor kan africhten
Ja het mannetje is pikzwart, en het tapijt in de gang beneden is dat ooken als het dan laat is, en de lamper zijn uit dan gaat hij helemaal op in het tapijt
Nee 1 davidov is genoeg nietwaar?Maar mn ouders schoppen er nogal op los
Ik ben heel lief voor ze (a) nouja... vind ik dan.
Dat vrouwtje komt altijd een paar keer per dag me opzoeken en dan gaat ze tegen mn benen wrijven en heel lief onder mn stoel liggen. En als ik dr dan aankijk dan kijkt ze omhoog met die grote lieve ogenEn dan miauwt ze heel lief, en dan doe ik een poging to miauwen terug en dan reageert ze daar weer op
Zij is liefHij is stom
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben godverdomme door het TREINMUSEUM heengereden
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Terugmiauwende katten!!![]()
![]()
Wat zielig dat het mannetje wordt ondergetrapt!!
Straks heeft het beestje geen staart meer over!
Hey enne, Davidov, hoe heten ze??
![]()
Flapoortjes.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
gisteren gemaaktzitten nog meer leuke bij maar die krijg ik snel!
Jaja, nou ok, voor mij en mijn geboorte-mama welquote:Op zondag 14 mei 2006 21:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
nietus
Mijn haar is niet futloos.quote:
ik vind het ook liefquote:Op zondag 14 mei 2006 21:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn haar is niet futloos.
En het was geen belediging. flapoortjes zijn lief.
Vind je futloos haar lief?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind het ook lief
maar ik vond jouw haar ook liefig!
Niet verkeerd..quote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
gisteren gemaaktzitten nog meer leuke bij maar die krijg ik snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |