Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:53 schreef thewishmaster het volgende:
Ik begrijp de euforie rondom Henk ten Cate niet zo, moet ik eerlijk zeggen.
Komt nog van zn Werder Bremen tijd, daar konden ze zn naam niet uitspreken dus noemden ze hem maar Harry.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Waar komt Harry nou eigenlijk vandaan?ik schreeuw het ook altijd wel maar t slaat echt als kut op dirk
![]()
Ik heb het nog geen Duitser ooit zo horen zeggen. Maar probeer het eens, Madgen zeggen. Klinkt toch voor geen meter?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar in Mädchen wordt de CH toch gewoon als een harde G uitgesproken?
wat is daarmeequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef marsu het volgende:
Hasan Sas!
Ze spreken dat toch uit als "meetsjen"? Ze gebruiken trouwens wel vaker achterlijke afkortingen, zoals Kuli voor Kugelschreiber (ballpoint) en Gummi (kauwgom). Dus dat Chari of Harry kon je ook op wachten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen Duitser ooit zo horen zeggen. Maar probeer het eens, Madgen zeggen. Klinkt toch voor geen meter?
moet die niet naar Feyenoord die zijn ook allemaal turken aan het scoutenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:00 schreef marsu het volgende:
Overal waren slechte geruchten rond. Zo zou Ajax belangstelling hebben in de kale Turk Hasan Sas! Ach en wee, ik geloof er niks van.
Scheelt weer qua reiskosten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
moet die niet naar Feyenoord die zijn ook allemaal turken aan het scouten![]()
Hmm, dan ligt het aan mijn Duitsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen Duitser ooit zo horen zeggen. Maar probeer het eens, Madgen zeggen. Klinkt toch voor geen meter?
Geruchten verschijnen niet zomaar in kranten. Eigenlijk nooit. Pas als echt iets rond is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef Rhapsody het volgende:
Misschien zouden wij, als voetballiefhebbende Fok!kers, ook eens een nieuwsbericht moeten opstellen.
Gewoon een berichtje dat Ajax interesse heeft in een of andere goede speler :p en kijken in hoeveel kranten we dat kunnen krijgen.
Of ze halen hun geruchten van hun eigen bron.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:16 schreef Nega het volgende:
[..]
Geruchten verschijnen niet zomaar in kranten. Eigenlijk nooit. Pas als echt iets rond is.
Nou dan betwijfel ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:16 schreef Nega het volgende:
[..]
Geruchten verschijnen niet zomaar in kranten. Eigenlijk nooit. Pas als echt iets rond is.
Ik las in de Telegraaf trouwens dat Boukhari het aanbod van Nantes nog steeds in beraad houdt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:20 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Nou dan betwijfel ik.
Tenzij je een Telegraaf bijvoorbeeld geen krant noemt.
Dan zeg je ook wel wat, driekwart in de Telegraaf is gerucht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:20 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Nou dan betwijfel ik.
Tenzij je een Telegraaf bijvoorbeeld geen krant noemt.
Ik vind het wel een leuke krant, maar de Telegraaf lult een beetje te veel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:25 schreef Rhapsody het volgende:
:p
Ja dat is de enige krant die wij ontvangen. helaas.
Ik vind wel goed dat hij altijd bepaalde dingen ter discussie stelt. Alleen moet hij wel zorgvuldig blijven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:27 schreef -Wolf- het volgende:
Ik vind Hugo Borst een ongelofelijke debiel die aandacht tekort komt.
AFC AJAX!
Ze brengen het sensationeel, maar wat er staat klopt voor ehet grootste gedeelte wel hoor..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:26 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke krant, maar de Telegraaf lult een beetje te veel.
Kloptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze brengen het sensationeel, maar wat er staat klopt voor ehet grootste gedeelte wel hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |