ik wou net zeggen!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:47 schreef --- het volgende:
homo's gaan ook veel makkenlijker om met vrouwen. praten over vrouwendingen etc.
Ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:39 schreef SpaceLover het volgende:
Ik heb, als jongen zijnde, weinig tot geen behoefte aan vriendschap met andere jongens.
De jongens die ik in het dagelijks leven ken ga ik mee om omdat het niet anders kan, echte vrienden zullen het nooit worden. Alle vriendschappelijke relaties die ik heb zijn met meisjes en naar mijn gevoel vinden meisjes mij ook aardiger dan jongens.
Maar vreemd genoeg lijken degenen die wel 'maten' hebben, populairder te zijn (als relatiemateriaal) bij het andere geslacht dan ik. Maar als dat daaraan ligt kan ik dat ook niet echt veranderen, want ik kan geen geforceerde nepvriendschappen aangaan met jongens, alleen voor dat doel.
Is dit vreemd, ligt het echt daaraan en moet ik er wat aan veranderen?
Nee, wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef leusden het volgende:
[..]
ik wou net zeggen!
Als je als jongen geen mannelijke vrienden hebt, dan ben je gewoon homo. Dus topicstarter?
Okay, dan ben je niet zo mannelijk. Klopt dat wel?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Okay, dan ben je niet zo mannelijk. Klopt dat wel?
Nee, en met mijn mannelijke kant is niks mis hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:15 schreef Disorder het volgende:
Het lijkt me veel gezonder om wel mannelijke vrienden te hebben. Dat is zelfs bewezen. Heb je ook wel eens van meiden gehoord dat je 'vast een heel goede vriend voor een meisje zult worden' en dat soort dingen? Dan zou ik maar gauw je mannelijke kant verkennen.
Ik vind het zéér vreemdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef Zyggie het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd.
Waarom open je hier dan tóch een topic over?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Nee, en met mijn mannelijke kant is niks mis hoor.
Ik ga liever met mannen om dan met vrouwen en ik kan je verzekeren dat ik niet lesbisch ben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef leusden het volgende:
[..]
ik wou net zeggen!
Als je als jongen geen mannelijke vrienden hebt, dan ben je gewoon homo. Dus topicstarter?
ja lekker shoppenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Weekendje weg zal hij wel willen denk ik.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |