Aha!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef komrad het volgende:
[..]
was al een eigen reactie op deze arrogante opmerking van mezelf. Ik dacht laat ik je meteen de noodzaak te reageren ontnemen
Mwah... nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Arcee het volgende:
Giro
Eindklassement:
1. Ivan Basso
2. Damiano Cunego
3. Gilberto Simoni
4. Paolo Savoldelli
5. Danilo Di Luca
Savoldelli zal wel winnen, Cunego zie ik geen 2e worden. Simoni zou wel 3e kunnen worden.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Savoldelli zal wel winnen, Cunego zie ik geen 2e worden. Simoni zou wel 3e kunnen worden.Di Luca kon aanklampen vandaag, maar met moeite.
Afwachten is nog of Savoldelli Basso in 't hooggebergte kan volgen, maar tot nu toe komt-ie beresterk over.
Hmm, dan zit ik iets niet veel beterquote:Eind-klassement:
01. Basso
02. Cunego
03. Savoldelli
04. Simoni
05. Di Luca
quote:
Hoezo? Je hebt alleen 3 en 4 maar omgekeerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:44 schreef Brahimov het volgende:
Hmm, dan zit ik iets beter. Maar niet veel...
Ik had niet goed gekekenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt alleen 3 en 4 maar omgekeerd.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dan zit ik iets niet veel beter
Ik heb er nog een plezant gevoel overquote:Einduitslag:
1. Basso
2. Cunego
3. Simoni
4. Savoldelli
5. Honchar
Want?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb er nog een plezant gevoel over![]()
Basso gaat winnen, Savoldelli trekt die lastige laatste week niet goed in de laatste dagen en zakt naar plaats vier. Juist dat lastige maakt Cunego en Simoni weer sterker waardoor ze het podium oprijden, en Honchar gaat lekker onopvallend naar de vijfde plaats. Voilá, volle fuckin' scorequote:
Ik teken er voor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef -skippybal- het volgende:
Basso gaat winnen, Savoldelli trekt die lastige laatste week niet goed in de laatste dagen en zakt naar plaats vier. Juist dat lastige maakt Cunego en Simoni weer sterker waardoor ze het podium oprijden, en Honchar gaat lekker onopvallend naar de vijfde plaats. Voilá, volle fuckin' score!!
Basso --> Kloptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Basso gaat winnen, Savoldelli trekt die lastige laatste week niet goed in de laatste dagen en zakt naar plaats vier. Juist dat lastige maakt Cunego en Simoni weer sterker waardoor ze het podium oprijden, en Honchar gaat lekker onopvallend naar de vijfde plaats. Voilá, volle fuckin' score!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |