Eens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog dus gewoon naar Kronplatz toe alleen 1 klim in de aanloop eruit, dus wmb verandert er niet bijzonder veel. Het blijft aankomst bergop!
eens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:10 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog dus gewoon naar Kronplatz toe alleen 1 klim in de aanloop eruit, dus wmb verandert er niet bijzonder veel. Het blijft aankomst bergop!
Zou ik ook zeggen als ik te laat was met het inleveren van de pronoquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar pleit ik wel voor. Dat beïnvloedt het wedstrijdverloop namelijk significant.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik te laat was met het inleveren van de prono![]()
hij heeft toch wel een prono ingeleverd alleen te laat verbeterd......quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik te laat was met het inleveren van de prono![]()
bovendien finishen ze gewoon bergopquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:10 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gewoon door laten gaan, iedereen wist dat er slecht weer voorspeld was.
Wat is dat nou weer voor redenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:10 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gewoon door laten gaan, iedereen wist dat er slecht weer voorspeld was.
Was maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor redenEn niet iedereen wist dat denk ik. En nu is de klim totaal niet te vergelijken meer qua lengte, hoogte, stijlte (ofzo) en ondergrond...
Ik denk dat er veel, waaronder ik, geen Gadret hadden gekozen zonder de laatste 5 kilometer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor.
Ik bedoelde eigenlijk, iedere deelnemer van de prono is in hetzelfde geval.
Het is niet dat door het slechte weer de ene user bevoordeeld wordt ten opzichte van de andere.
Maakt allemaal deel uit van het onvoorspelbare van de koers.
Je snapt het niet hé.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel, waaronder ik, geen Gadret hadden gekozen zonder de laatste 5 kilometer.
Dat is wel wat anders dan dat het parcours verandert is, en dat begrijp je zelf ook wel. Of wou je dit vergelijken met de van Hincapie in P-R ofzo??quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je snapt het niet hé.
"renner X valt, moesten we dit geweten hebben hadden we renner X niet in onze top 5 opgenomen"
dat bedoel ik.
Kutweerquote:1. Basso
2. Simoni
3. Piepoli
4. Gadret
5. J.E. Gutierrez
3 en 5 goed.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:06 schreef Arcee het volgende:
Kronplatz
1. Ivan Basso
2. Gilberto Simoni
3. José Enrique Gutierrez
4. Leonardo Piepoli
5. John Gadret
Tsja.
Stik, dan staat 't verkeerde op Teletekst.quote:
Dat was de reden waarom ik het juist wel deed, soms moet je voor de dagprijzen gaan als het met het klassement wat minder gaatquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
He. Ik wilde aanvankelijk Piepoli op 1 doen en Basso op 2, maar durfde het niet vanwege de overmacht van Basso en iedereen die Basso winnend had
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |