Als je niet tegen drank kunt, moet je het latenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:17 schreef Simmertje het volgende:
Een kater, mobiel half naar de klote en echt 102102 keer van me fiets gevallen gister![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is
quote:
Jawel, dat krijgen we welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:21 schreef Biancavia het volgende:
Nou gaan we toch geen plaag van meatspin-badgers op het forum krijgen he.
Ben ik blij dat ik nooit een kater hebquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:17 schreef Simmertje het volgende:
Een kater, mobiel half naar de klote en echt 102102 keer van me fiets gevallen gister![]()
altijd lekker zwemmen in het waterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:20 schreef Simmertje het volgende:
heb nog in de fontein van RAI gezwommen![]()
en 's ochtends weet je nergens meer wat van...quote:
jawelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:21 schreef Biancavia het volgende:
Nou gaan we toch geen plaag van meatspin-badgers op het forum krijgen he.
Daar schijnt TS anders weing last van te hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
en 's ochtends weet je nergens meer wat van...![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Amateur.
Niet zo klagen joh, daat deed je gisteren ook niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef Simmertje het volgende:
Ik weet nog aardig wat, alleen het voelt nu zooooo kut
heb je je weer anaal laten neuken voor een biertje?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef Simmertje het volgende:
Ik weet nog aardig wat, alleen het voelt nu zooooo kut
Hij blijft het proberen he; bierflesje openen met zn sluitspier..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
heb je je weer anaal laten neuken voor een biertje?
![]()
en jij door een pony? lolololquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
heb je je weer anaal laten neuken voor een biertje?
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Simmertje het volgende:
Eey maar aan de ene kant heb ik ook wel een gevoel dat ik van deze planeet hou![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Simmertje het volgende:
Eey maar aan de ene kant heb ik ook wel een gevoel dat ik van deze planeet hou![]()
Genueckt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja gewoon toch een pracht avond gehad gister
Ajaxquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:59 schreef Nega het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
quote:
O thanks goed idee, denk dat ik nu even een knorr vie en nog wat tabletjes ga nemenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja: veel water drinken+ vitamine C tabletjes of fruitdingen helpt perfect tegen een kater.. hoe ik dat weet? Nou ja, de mijne is weg nu..![]()
Knorr Viequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
O thanks goed idee, denk dat ik nu even een knorr vie en nog wat tabletjes ga nemen![]()
Zo stoer komt ie nu niet bepaald over andersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:02 schreef Syytön het volgende:
verkapt 'ik ben stoer want ik drink veel' topic
Dat heb ik nou elk weekendquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:17 schreef Simmertje het volgende:
verkapt 'ik ben stoer want ik drink veel' topic post...quote:
noob.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:17 schreef Simmertje het volgende:
Naja ik weet wel dat ik in mijn boxershort een besloten feest ben proberen binnen te komen, en er toen uitgekickt benquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
noob.
als je echt een geslaagde avond had, dan had je ook een blauwtje gelopen, een ander wijf mee naar huis genomen terwijl je haar keihard uitschold onderweg, terwijl ze achterop zat.. en dat je dan thuis kwam, dat je haar zwaar onderkotste en daarna wegstuurde..
.
Wahahahahah oke, oke, dat zit wel ongeveer in dezelfde "league" van losgaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja ik weet wel dat ik in mijn boxershort een besloten feest ben proberen binnen te komen, en er toen uitgekickt ben![]()
JE WILT VECHTENquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:46 schreef Zuen het volgende:
Simmertje houdt je smoel dicht man, met je zure feesten, opbokken je ma lijkt op mijn opa
het licht is aan ja ahahahquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:47 schreef Zuen het volgende:
breng het, je weet dat het aan is nu.
Nee had geen zin dat ik in slaap was gevallen danquote:Op zondag 14 mei 2006 11:04 schreef Zuen het volgende:
[..]
Nee, hoor dat zit er voor Simmertje niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |