Het duurde bij elkaar ongeveer een kwartiertje. Maar Gerard Joling wilde nog niet naar huis, dus tel daar nog maar zo'n twintig minuten bij op.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Sai het volgende:
Misschien lijkt het hier wel op:
http://www.youtube.com/watch?v=Tj0bGWnXzU4
dan is de seks die jij hebt toch net iets anders dan de manier zoals ik het doequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef ehqo het volgende:
Het voelt als, stroop en honing op een pannekoek. Gesneden met de snaar van een harp.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:20 schreef remlof het volgende:
goeie seks voelt ongeveer als rukken en verliefd zijn tegelijkertijd
Jij niet, dat pakje boter wel... binnenkort staat je kast vol.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb m'n lul in een pakje boter geboord, ben ik nu zwanger?.
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Sai het volgende:
Jij bent into animal sex?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:30 schreef Sai het volgende:
Dit:
[afbeelding]
zou natuurlijk ook kunnen. Ik hoop het.
Bij deze heeft GSi jullie allemaal keihard gepwnd!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:31 schreef GSi het volgende:
Sex op zich is niets bijzonders. Sex met degene waar je verlieft op bent of enorm veel van houd, dat is pas echt de moeite waard.
In een mooie zomernacht (en elke andere) stroomt je bloed 10 keer zo hard en als je dan samensmelt tot dat je haar laat klaarkomen is onbeschrijvelijk. Het in slaap vallen erna met haar in je armen tegen je aan komt erg dicht in de buurt van het ultieme geluk.
Dit is al de 2de keer dat ik het woordje wroeten zie in een topic, dat door jou gebruikt word !quote:Op zondag 14 mei 2006 09:48 schreef Electro-Worm het volgende:
Met je piemeltje in de asbak liggen te wroeten. Nee dankje ik laat de sex maar zitten dan![]()
![]()
Wie wint?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:14 schreef Bange-Frans het volgende:
steek een finger in je reet wanneer je probeert te schijten!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:31 schreef GSi het volgende:
Sex op zich is niets bijzonders. Sex met degene waar je verlieft op bent of enorm veel van houd, dat is pas echt de moeite waard.
In een mooie zomernacht (en elke andere) stroomt je bloed 10 keer zo hard en als je dan samensmelt tot dat je haar laat klaarkomen is onbeschrijvelijk. Het in slaap vallen erna met haar in je armen tegen je aan komt erg dicht in de buurt van het ultieme geluk.
Dat ligt aan je kringspierquote:
Waar heb jij seks mee??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:53 schreef MUUS het volgende:
Een hel. Alsof je in stukken gescheurd wordt, bloed, gillen van de pijn, kotsen....
Buttsecks?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:14 schreef Jerruh het volgende:
seks... onbeschrijfelijk
bij elke metafoor die je er voor wilt verzinnen, doe je het gevoel teniet.
vooral als asbak het enige is wat je op dat moment kan bedenken.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Sai het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |