IIdd vond de vorige puberruil (rotterdammer vs boer) veel leuker omdat die jongens veel opener stonden voor elkaars leefwereld. Dit was gewoon een emberassing aflevering om te kijken (ach leedvermaak is ook vermaak!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Propagenda Schmopagenda.
Ze kwamen er beiden heel bekaaid vanaf. Zowel het xenofobische gebash aan de ene kant, als de doorgeschoten, onzekere, politiek-correcte one-liners aan de andere kant.
dat is niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:36 schreef Mvnl het volgende:
(nou helpt t ook niet mee dat ik ergens ook wel n kleine Jet in me heb, ikook op Wolter Kroes, beenwarmers met panterprintjes en glitterende bodywarmers..)
Vlgens mij heeft die bio bitch nog nooit der flamoes geschorenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef Jasza het volgende:
Ze is ook lesbisch volgens mij
Ontken maar niet.
dat is niet waar ze zei iets anders maar wat ze erna zei hebben ze eraf geknipt.. ik ken jet personelijk en ze heeft redelijk wat buitenlandse vrienden maar ze ziet ze niet als buitenlanders maar als gewone mensen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef ChrisJX het volgende:
Altijd leuk, van die überlinkse rakkers die toch niet zo tolerant, wereldwijs en open blijken te zijn als ze zich voordoen
Expres in een buurt met buitenlanders gaan wonen, maar uiteindelijk alleen maar blanke vrienden hebben waar je lekker op intellectueel niveau mee kunt debateren over je buitenlandse buren die je niet eens kent
Guilty as charged, maar zonder dat selectief knippen en plakken was het natuurlijk een saaie aflevering geweest en had niemand gekekenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:33 schreef justshutup het volgende:
Altijd leuk: slimme volwassen mannen/vrouwen die meisjes van 16 en 17 afkraken aan de hand van 30 minuutjes selectieve montage TV.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:20 schreef nietzman het volgende:
Mag aan de hand van posthistorie dan wel?.
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef justshutup het volgende:
Gebeft én gevingerd worden is gewoon goddelijk. Dus Kroontje heeft het helemaal goed![]()
Doen ze altijd bij puberruil. Voor de deelnemers misschien vrij irritant maar als televisiemaker zou ik 't ook gedaan hebben. je wil juist 2 tegenstellingen laten zien, en dat kan 't best om beide zo extreem mogelijk neer te zetten. Als je alleen maar softe/leuke dingen laat zien dan zal 't programma weinig discussie oproepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:14 schreef IrfieJ het volgende:
Jet is een schatje, en ze heeft wel degelijk buitenlandse vrienden.. *meld
ze is wel heel anders dan ze eruit komt in dat programma ze hebben alle extreme uitspraken er uitgehaald..
Ach ja, gewoon oppassen met wat je zegt op internet. 't kan altijd tegen je gaan werken...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef justshutup het volgende:
[..]
Agh jullie hebben ook helemaal gelijk hoor, daar niet van. Ik heb hier al weer een lange tijd niet rondgekeken. Vind het nu dus ook erg jammer dat ik mijn oude account niet kon verwijderen, zoals jullie begrijpen.
Agh jullie hebben ook helemaal gelijk hoor, daar niet van. Ik heb hier al weer een lange tijd niet rondgekeken. Vind het nu dus ook erg jammer dat ik mijn oude account niet kon verwijderen, zoals jullie begrijpen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:20 schreef nietzman het volgende:
Mag aan de hand van posthistorie dan wel?.
Puberruil: extreem-rechts ruilt met GroenLinksquote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef justshutup het volgende:
Wie weet!
Ik heb dat helaas gemistquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:50 schreef milagro het volgende:
ik heb even gemist waar de moeder vh meisje is..
doe eens vertellen aan mij
leuke aflevering dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |