Stuntelaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alsmede een komma teveel in de TT.
Alles goed, fijne kerel?quote:
jogyquote:
Zuurkool, op smaak gebracht met jeneverbes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaat elke BeF die dinges opent nuzuurkool
in de TT hebben?
Och, het kan ermee door.quote:
Ik heb veel meegemaakt, maar dít slaat toch echt alles.quote:
Branden zul je.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef Piolunu het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gister geen bier gehad.
Ik wilde heus wel bierquote:
Hoeveel bier?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb morgen bier op school voor één euro.
Onbeperkt. Tap.quote:
Eindexamenstuntfeest.quote:
Maandag trouwens, niet morgen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb morgen bier op school voor één euro.
Morgen heb je toch ook wel bier?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maandag trouwens, niet morgen.
Ja, maar niet op school.quote:
Stop met snuiven!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef ehqo het volgende:
Toevallig, net als ik kijk zweeft er een brandnetel voorbij. Ik vouw een ijsje van mijn riem en gooi het tegen de netel. Wat rest, een schommel in de vorm van een spiraal.
Ik wil gaan staan, op de tegels onder me, maar ze doen alsof ze er niet zijn. Tegels, ze zijn ook allemaal hetzelfde.
Jouw lieveheersbeestjes zonder stippen penetreren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik vind het wel vermakelijk, gewoon doorgaan ehqo.
Wellicht later, ik heb nu een verjaardag. Verjaardag is een synoniem voor 'gratis-bier-lurken-en-borrelnootjes-kanen'.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik vind het wel vermakelijk, gewoon doorgaan ehqo.
Mine?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wellicht later, ik heb nu een verjaardag. Verjaardag is een synoniem voor 'gratis-bier-lurken-en-borrelnootjes-kanen'.
Alsmede communie die ik de vorige twee weken had.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wellicht later, ik heb nu een verjaardag. Verjaardag is een synoniem voor 'gratis-bier-lurken-en-borrelnootjes-kanen'.
Ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jouw lieveheersbeestjes zonder stippen penetreren.
Viezert.quote:
Alsmedequote:
Er was mij geen felicitatie-topic opgevallen. Je neemt me in het ootje, is het niet?quote:
Ik ben reeds bezet, knul!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:33 schreef ehqo het volgende:
Ik zei dat Chowi me ging nemen.
Door een tinnen clock.quote:
Ik weet het. Het flapte er pardoes uit. Een man kan slechts dromen.quote:
Er staat dus, te laat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
"LOL, I R T3H 1337".
Mis.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
"LOL, I R T3H 1337".
Er staat dat ik te laat ben.quote:
Doei.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet het. Het flapte er pardoes uit. Een man kan slechts dromen.
En nu écht weg.
O?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef JDude het volgende:
Dit is deel 562.
O, dan heb ik een foutje gemaakt.quote:
Sjowieee!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
JDude!
Hoeistnou?quote:
Redelijk puikende. Met mate, zogezegd.quote:
De eerstvolgende keer dat ik voor mod ga solliciteren, wórd ik het ook echt, ik zweer het je.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
JD, waarom ben je geen mod meer, nu kan je de TT niet aanpassen!
Solliciteer gewoon.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat ik voor mod ga solliciteren, wórd ik het ook echt, ik zweer het je..
Ik solliciteer alleen nooit.
Jep, doet m'n domme broertje. VMBO hè.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:29 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Eindexamen op je 15e?
Ze maakt best kans.quote:
Met mij óók.quote:
Ik pas op mijn 18equote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, doet m'n domme broertje. VMBO hè.
De Mods bestaan niet. Ze worden gegenereerd door de matrix.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
De eerstvolgende keer dat ik voor mod ga solliciteren, wórd ik het ook echt, ik zweer het je..
Ik solliciteer alleen nooit.
Moet het wel een subforum zijn waar ik verstand van heb hè. Niet DIG of VBL of zo.quote:
TRU.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet het wel een subforum zijn waar ik verstand van heb hè. Niet DIG of VBL of zo..
R&P?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet het wel een subforum zijn waar ik verstand van heb hè. Niet DIG of VBL of zo..
Zeg, ik doe vmbo examen op m'n 18e en ben toch ook niet dom!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, doet m'n domme broertje. VMBO hè.
Zo praat je niet tegen een dame!quote:
DeadDoll 4 mod.quote:
Ik was bijna 20 toen ik m'n VWO diploma kreegquote:
Ja, en toen Grieks ende Latijn geleerd waardoor ik mijn gymnasiumdiploma haalquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op Mavo? Tussendoor een paar jaar in coma gelegen?
Waar is zij eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik doe vmbo examen op m'n 18e en ben toch ook niet dom!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op Mavo? Tussendoor een paar jaar in coma gelegen?
Ze heeft zich doodgekrast.quote:
Ik hoop in therapie.quote:
URL?quote:
Door verstikking overleden toen tonks bovenop 'r lag.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Door verstikking overleden toen tonks bovenop 'r lag.
BS.quote:
Ik ging weleens een jaar niet naar school ofzo. Ben ook opgenomen in een psychiatrische kliniek. Heb ook op een speciaal onderwijs school gezeten. Ik zou na de basisschool havo/vwo doen, ik ging in groep 8 op de helft van het jaar niet naar school, heb de cito in 2 ipv 3 dagen gemaakt. Toen naar die school, eerst een ajar in de middenbouw gezeten(soort van basisschool gedeelte) omdat er geen ruimte was bij het vso(voortgezet speciaal onderwijs) en toen ik daar eindelijk kon beginnen had ik dus zo lang geen werk gehad dat toen ik vwo ging doen de snelheid er niet meer in zat en ik de helft van de stof in 1 jaar had gedaan. Dan zou ik pas ergens op m'n 22/23e ofzo slagen, geen strak plan.quote:
tonks = BS?quote:
Hoi,quote:
Doe niet zo gek!quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben ook opgenomen in een psychiatrische kliniek.
Je hoefde je niet te verantwoorden heur, maar ok, that explains.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ging weleens een jaar niet naar school ofzo. Ben ook opgenomen in een psychiatrische kliniek. Heb ook op een speciaal onderwijs school gezeten. Ik zou na de basisschool havo/vwo doen, ik ging in groep 8 op de helft van het jaar niet naar school, heb de cito in 2 ipv 3 dagen gemaakt. Toen naar die school, eerst een ajar in de middenbouw gezeten(soort van basisschool gedeelte) omdat er geen ruimte was bij het vso(voortgezet speciaal onderwijs) en toen ik daar eindelijk kon beginnen had ik dus zo lang geen werk gehad dat toen ik vwo ging doen de snelheid er niet meer in zat en ik de helft van de stof in 1 jaar had gedaan. Dan zou ik pas ergens op m'n 22/23e ofzo slagen, geen strak plan.
Toen de 2e overgeslagen en aan de 3e begonnen van het vmbo(theoretische leerweg, dat dus nog wel) en nu zit ik op een reguliere school m'n examenjaar te doen. En het is te freakin' makkelijk.
Serieusly.quote:
quote:
1 omhoog ja. En ik bén apart.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:54 schreef Litso het volgende:
Ik zie een TR staan, is de TT ondertussen al goed of moet ie hoger?
Enneh pc... wow. Ik dacht dat mijn school-loopbaan apart was
Mag ik weer zeuren over de zuurkool die uit de TT moet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:57 schreef Litso het volgende:
Ohja: TS is een n00b.
Jep, dezelfde TS. Heeftie misschien een zuurkool-obsessie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Is er trouwens niet al een TT geweest over zuurkool?
Ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik weer zeuren over de zuurkool die uit de TT moet?.
Zuurkool is geil.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, was dat Bupa? Zal wel.
Enniehoe, ik walg van zuurkool. Het mag best uit de TT.
Totally noob.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:57 schreef Litso het volgende:
Ohja: TS is een n00b.
Nee Bup heeft een andijvie-fetish. Christiaan volgt met Zuurkool.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bupa was met andijvie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Andijvie en zuurkool pwnen dan ook gewoon.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee Bup heeft een andijvie-fetish. Christiaan volgt met Zuurkool.
Voor de rest niet zoveel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:08 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Qua vuigheid wel.
Spuit 11.quote:
Ik was eerder.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee Bup heeft een andijvie-fetish. Christiaan volgt met Zuurkool.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:10 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het slecht was.
Werk zequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:15 schreef pc-fr34k het volgende:
En nu ben ik weer werken.
Mijn bips niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
Onze gesprekken zijn zoals altijd buitengewoon interessant, BS.
Dank je.quote:
Die van Ch. wel.quote:
Alsof er iemand anders zo tof zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat CTS BS is.
Bedoelde je niet je neus? Typo?quote:
Nee, daarom. Waarom heb je zoeen andere naam.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:19 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Alsof er iemand anders zo tof zou kunnen zijn.
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, daarom. Waarom heb je zoeen andere naam.
Én sexy.quote:
Maar wel vloeiend en elegant.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Da's niet charmant!
Ik heb het idee dat Biostabils de gretigste aftrek vinden in pauperwijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:30 schreef ehqo het volgende:
Ik was op die verjaardag hè, komt er zo'n vrouw binnen met een 'biostabil' om, ik gniffelen.
Ik weet niet, haar gezicht zag er wel verwrongen uit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:33 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Biostabils de gretigste aftrek vinden in pauperwijken.
Zouden die mensen nu de hele dag aan autowrakken en zulks blijven kleven met hun magneetje?
Hihi.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:30 schreef ehqo het volgende:
Ik was op die verjaardag hè, komt er zo'n vrouw binnen met een 'biostabil' om, ik gniffelen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef ehqo het volgende:
Daknok is een leuk woord om te zeggen.
Zuurkool ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef ehqo het volgende:
Daknok is een leuk woord om te zeggen.
Als je dit uitbrengt in een bundel koop ik ze.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:01 schreef ehqo het volgende:
"Roggebrood met een laagje chroom", meld ik aan de ivoren kikvors die wat huiverig onder de magnolia rondtolt.
Ik vraag me af wat er door hem heengaat. Waarschijnlijk slechts zonverbleekte familiefoto's van lavendel. Ik speculeer hardop over nevels en kozijnen.
Ik probeer stil te staan. Maar besef me dat je nooit écht stil staat. De wereld draait, om zijn as, om de zon. De zon draait op zijn beurt. Stil bestaat niet.
Ik leg een sprookje uit aan het stuk schors die ik even ervoor op het plafond had gelegd. Zolang hij maar tevreden is.
"Donzen stilte, ware het niet dat, gebroken lachbui", concludeer ik tegen het koolwitje die een mus bestijgt terwijl het een deurklink nabootst.
Hoever nog, naar het sepia-paradijs, waar de zon kil tiert en de maan een broeierige tegenpool is?
Groetjes aan je deurbel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Mensen, ik ga richting huis. Tabee.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er een diepere betekenis achter zouden zoeken. Hele fora vol speculaties.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je dit uitbrengt in een bundel koop ik ze.
Doet me denken aan dat gedicht van Hans Teeuwen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er een diepere betekenis achter zouden zoeken. Hele fora vol speculaties.
Ken ik niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat gedicht van Hans Teeuwen.
Lang de schaduw van mijn wanhoop
overwoekert het besluit..
enzovoorts
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:48 schreef Litso het volgende:
enzovoorts
Dat idee ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:48 schreef Litso het volgende:
[..]
enzovoorts
Groeten aan je eten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:07 schreef Urticaria het volgende:
Boodschappen doen. Eten mit Freunden. Später.
En de tweede prikker van links van je vork, als je hem met de gebogen kant boven houdt.quote:
Dat is zulks een rekel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
En de tweede prikker van links van je vork, als je hem met de gebogen kant boven houdt.
Pics.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
Mijn badpak is te klein geworden.
Ik peuter nu teleurgesteld aan een loszittend randje behang, terwijl ik met mijn onderlip pruil.quote:
...laat mij je tieten nog eens ziiiiinequote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
Clementiiiiine.
Há, fout! Want je spreekt het niet uit als [klémentienûh], maar als [klèmentain].quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:45 schreef Litso het volgende:
[..]
...laat mij je tieten nog eens ziiiiine
En wie zegt dat je ziiiiine niet zo uitspreekt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Há, fout! Want je spreekt het niet uit als [klémentienûh], maar als [klèmentain].
laat míj je tieten dan nog eens zain!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Há, fout! Want je spreekt het niet uit als [klémentienûh], maar als [klèmentain].
Nou, met je taalontwikkeling is in ieder geval niets mis, hm?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:01 schreef Litso het volgende:
[..]
En wie zegt dat je ziiiiine niet zo uitspreekt?
'Magazain?'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, met je taalontwikkeling is in ieder geval niets mis, hm?
Ik ben gewoon open-minded. En creatief.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, met je taalontwikkeling is in ieder geval niets mis, hm?
"dom", noemt men dat ook wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben gewoon open-minded. En creatief.
Ja, een triangeljosti is ook open-minded en creatief te noemen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben gewoon open-minded. En creatief.
spuit 11quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een triangeljosti is ook open-minded en creatief te noemen.
Noem me dom, maar ik weet nog steeds niet wat daarmee bedoeld wordt.quote:
Komt van het gezegde "Spuit 11 geeft modder"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noem me dom, maar ik weet nog steeds niet wat daarmee bedoeld wordt.
ik ook niet, ik weet alleen dat het vaak gebruikt wordt als mensen iets opmerken wat al gezegd is...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Noem me dom, maar ik weet nog steeds niet wat daarmee bedoeld wordt.
weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt van het gezegde "Spuit 11 geeft modder"
Als je een beetje laat komt met een opmerking die al (meerdere keren) is gemaakt. De eerste 10 brandweerspuiten geven water, maar de elfde kwam te laat en gaf alleen modder.
Bedankt voor deze verheldering.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je een beetje laat komt met een opmerking die al (meerdere keren) is gemaakt. De eerste 10 brandweerspuiten geven water, maar de elfde kwam te laat en gaf alleen modder.
Heus wel, ik zei dat alleen leedverzachtend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
Ehqo wist het ook niet, ha-ha!
Nu ga ik even googlen of dit ook echt waar isquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:17 schreef Litso het volgende:
[..]
?!?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Nu ga ik even googlen of dit ook echt waar is
Je had gelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:20 schreef Litso het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_%28ook_nog%29_modder![]()
verdorie, nu wordt zijn ego nóg erger!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:20 schreef Litso het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_%28ook_nog%29_modder![]()
Die kan zó, hoppa, in je sig.quote:
Stegeman.quote:
Er ligt vier liter B&J in de diepvries. Vier liter. Heeft mijn vader besteld.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:35 schreef Janetje het volgende:
M&M's ijs.
En over twee dagen mag ie weer nieuw bestellen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er ligt vier liter B&J in de diepvries. Vier liter. Heeft mijn vader besteld..
Nee man.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
En over twee dagen mag ie weer nieuw bestellen?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee man.
Mijn vader heeft een winkel en moet dat per vier liter bestellen bij de groothandel..
Toch een geluk dat ik die catalogus vandaag doorbladerde en mijn oog liet vallen op het B&J assortiment.quote:
Je vader is een halfgod.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee man.
Mijn vader heeft een winkel en moet dat per vier liter bestellen bij de groothandel..
Jammer van die 2 d/t fouten. Verder blijf ik het leuke verhalen vinden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:46 schreef ehqo het volgende:
Als een korst, val ik van de samenleving. In deze wereld, van verzwolgen kegels. Terwijl ik een raam maak van heide, bekijk ik het geluid van een zandloper. Ik word een schermutseling. Mijn vingers als de zon zijn corona.
Ik ben verdwaalt, in het labyrinth van mijn amygdala. Geboden hulp word een abstracte streep van houtskool. Hoe nu verder? Het gaat vanzelf.
Zo betitel je iemand die je nooit gesproken hebt niet.quote:
je moet gewoon zorgen dat je mensen kent die bij de macro werken... die krijgen nog personeelskorting ook!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch een geluk dat ik die catalogus vandaag doorbladerde en mijn oog liet vallen op het B&J assortiment..
?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo betitel je iemand die je nooit gesproken hebt niet.
Ach kut.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Jammer van die 2 d/t fouten. Verder blijf ik het leuke verhalen vinden.
waar die 2e?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Jammer van die 2 d/t fouten. Verder blijf ik het leuke verhalen vinden.
Ja, ik ken er al heel veel mensen. Ik ken ook al heel veel chauffeurs die het leveren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je moet gewoon zorgen dat je mensen kent die bij de macro werken... die krijgen nog personeelskorting ook!
!!, Litso. !!.quote:
"Geboden hulp word" wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"ik word" wordt meestal met alleen een D geschreven hoor.
De hulp wordt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"ik word" wordt meestal met alleen een D geschreven hoor.
Ligt eraan welke taal. Frans ben ik niet zo goed in. Engels en Nederlands toch wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef Chowi het volgende:
Done with the d's and t's. We weten allemaal dat Mt. en ik hier de échte taalkenners zijn, hm?
... pardon..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef Chowi het volgende:
Done with the d's and t's. We weten allemaal dat Mt. en ik hier de échte taalkenners zijn, hm?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef Litso het volgende:
Maar genoeg taalpurisme. Tijd voor heftige zweterige trage sex om vervolgens koud te douchen.
Okay.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ligt eraan welke taal. Frans ben ik niet zo goed in. Engels en Nederlands toch wel.
Trauma's?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
... pardon..
[..]Genoeg over sex weer please...
Ik zat zelfs nog even in het edit-schermpje om jouw naam erbij te zetten.quote:
Chronisch tekort...quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zat zelfs nog even in het edit-schermpje om jouw naam erbij te zetten.
Ik benoem je bij deze tot Opper Taalkundige.
Ik ben al ruim 2 jaar vrijgezel, wat denk jequote:
Aha, maar nu wek je de indruk dat je al twee jaar droogstaat. Maar daar trapt deze Chow toch écht niet in.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 2 jaar vrijgezel, wat denk je![]()
Dus tóch langer dan ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 2 jaar vrijgezel, wat denk je![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aha, maar nu wek je de indruk dat je al twee jaar droogstaat. Maar daar trapt deze Chow toch écht niet in.
Sherlock Chowi.quote:
En het zal vast nog wel even duren.quote:
Zal ik je een kaart sturen met Valentijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
I won't even cry, 'cause you don't love me enough this year on Valentine's Day.
Nobody has ever loved me on Valentine, zeikwijfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
I won't even cry, 'cause you don't love me enough this year on Valentine's Day.
mét stomme doos!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Stomme kooi![]()
![]()
!1111!!!;d;d;dD:D:D:
![]()
![]()
!!22
![]()
![]()
Geil!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik je een kaart sturen met Valentijn![]()
![]()
Nee, ik wilde even socializen in PUB.quote:
Sickquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Stomme kooi![]()
![]()
![]()
![]()
!!22
![]()
![]()
Adres: Chowi van FOK!quote:
Je lijkt The_Terminator wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Stomme kooi![]()
![]()
![]()
![]()
!!22
![]()
![]()
UTFS!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar is het originele kooitopic eigenlij?
Omdat jij 20000 users hebt met elk 10000 reacties.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
En je dan afvragen waarom ze je een baggeraar vinden.
Het originele kooitopic?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar is het originele kooitopic eigenlij?
Ik had het niet over mezelf.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat jij 20000 users hebt met elk 10000 reacties.
Heulemaal nietquote:
Tuurlijk. Iedereen kent Chowi van FOK!.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Adres: Chowi van FOK!
Kom wel aan denk ik![]()
Het topic waar jij de kooi uit ging lachen.quote:
Jawel, geef maar gewoon toequote:
Kwijt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het topic waar jij de kooi uit ging lachen.
Wát?!quote:
En toen zijn de tralies weggelopen?quote:
He.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Wisten jullie al dat Janet een puike jas heeft gekocht, die er, naar mijn mening, bést mag wezen?
Hm?.
zo'n hendig sjieke, met bontkraag?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Wisten jullie al dat Janet een puike jas heeft gekocht, die er, naar mijn mening, bést mag wezen?
Hm?.
Neequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Hm?.
Waarom? Ik post momenteel in twee SC-topics.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Hm?.
Zo'n toffe, met overal knopen.quote:
Ik 4.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Ik post momenteel in twee SC-topics.
Geil, hoor.quote:
Inderdaad.quote:
Jij luistert ook AR?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:42 schreef mcDavid het volgende:
wishfull words of wissdom: let it be!
Ik ga even Novastar aanvragen.quote:
ik ga tv kijken!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga even Novastar aanvragen.
http://www.actionradio.nl/verzoek.php?songid=16092&action=votequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga even Novastar aanvragen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/verzoek.php?songid=16092&action=vote
CoD2.quote:
Seks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |