Stuntelaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alsmede een komma teveel in de TT.
Alles goed, fijne kerel?quote:
jogyquote:
Zuurkool, op smaak gebracht met jeneverbes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaat elke BeF die dinges opent nuzuurkool
in de TT hebben?
Och, het kan ermee door.quote:
Ik heb veel meegemaakt, maar dít slaat toch echt alles.quote:
Branden zul je.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef Piolunu het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb gister geen bier gehad.
Ik wilde heus wel bierquote:
Hoeveel bier?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb morgen bier op school voor één euro.
Onbeperkt. Tap.quote:
Eindexamenstuntfeest.quote:
Maandag trouwens, niet morgen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb morgen bier op school voor één euro.
Morgen heb je toch ook wel bier?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maandag trouwens, niet morgen.
Ja, maar niet op school.quote:
Stop met snuiven!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef ehqo het volgende:
Toevallig, net als ik kijk zweeft er een brandnetel voorbij. Ik vouw een ijsje van mijn riem en gooi het tegen de netel. Wat rest, een schommel in de vorm van een spiraal.
Ik wil gaan staan, op de tegels onder me, maar ze doen alsof ze er niet zijn. Tegels, ze zijn ook allemaal hetzelfde.
Jouw lieveheersbeestjes zonder stippen penetreren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik vind het wel vermakelijk, gewoon doorgaan ehqo.
Wellicht later, ik heb nu een verjaardag. Verjaardag is een synoniem voor 'gratis-bier-lurken-en-borrelnootjes-kanen'.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik vind het wel vermakelijk, gewoon doorgaan ehqo.
Mine?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wellicht later, ik heb nu een verjaardag. Verjaardag is een synoniem voor 'gratis-bier-lurken-en-borrelnootjes-kanen'.
Alsmede communie die ik de vorige twee weken had.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wellicht later, ik heb nu een verjaardag. Verjaardag is een synoniem voor 'gratis-bier-lurken-en-borrelnootjes-kanen'.
Ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jouw lieveheersbeestjes zonder stippen penetreren.
Viezert.quote:
Alsmedequote:
Er was mij geen felicitatie-topic opgevallen. Je neemt me in het ootje, is het niet?quote:
Ik ben reeds bezet, knul!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:33 schreef ehqo het volgende:
Ik zei dat Chowi me ging nemen.
Door een tinnen clock.quote:
Ik weet het. Het flapte er pardoes uit. Een man kan slechts dromen.quote:
Er staat dus, te laat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
"LOL, I R T3H 1337".
Mis.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
"LOL, I R T3H 1337".
Er staat dat ik te laat ben.quote:
Doei.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet het. Het flapte er pardoes uit. Een man kan slechts dromen.
En nu écht weg.
O?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef JDude het volgende:
Dit is deel 562.
O, dan heb ik een foutje gemaakt.quote:
Sjowieee!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:22 schreef Chowi het volgende:
JDude!
Hoeistnou?quote:
Redelijk puikende. Met mate, zogezegd.quote:
De eerstvolgende keer dat ik voor mod ga solliciteren, wórd ik het ook echt, ik zweer het je.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
JD, waarom ben je geen mod meer, nu kan je de TT niet aanpassen!
Solliciteer gewoon.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat ik voor mod ga solliciteren, wórd ik het ook echt, ik zweer het je..
Ik solliciteer alleen nooit.
Jep, doet m'n domme broertje. VMBO hè.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:29 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Eindexamen op je 15e?
Ze maakt best kans.quote:
Met mij óók.quote:
Ik pas op mijn 18equote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, doet m'n domme broertje. VMBO hè.
De Mods bestaan niet. Ze worden gegenereerd door de matrix.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
De eerstvolgende keer dat ik voor mod ga solliciteren, wórd ik het ook echt, ik zweer het je..
Ik solliciteer alleen nooit.
Moet het wel een subforum zijn waar ik verstand van heb hè. Niet DIG of VBL of zo.quote:
TRU.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet het wel een subforum zijn waar ik verstand van heb hè. Niet DIG of VBL of zo..
R&P?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet het wel een subforum zijn waar ik verstand van heb hè. Niet DIG of VBL of zo..
Zeg, ik doe vmbo examen op m'n 18e en ben toch ook niet dom!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, doet m'n domme broertje. VMBO hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |