abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 16:16:28 #276
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38303804
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:54 schreef JimmyJames het volgende:
Zeg, even een vraag waar blijkbaar niemand bij heeft stilgestaan: als het toch een gecontroleerde demolitie was, waarom dan de schijn van ongeluk niet te hebben opgehouden? Dus gewoon die torens over de lengte te pletter laten gaan?
omdat je daar een zijwaartse kracht voor nodig bent. De enige kracht die er was, was het inslaan van het vliegtuig. Als het daarna nog een tijd staat en dan instort, waarom zou het dan naar een kan toe vallen?
Dan gaat het gewoon recht naar beneden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 28 mei 2006 @ 16:18:29 #277
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38303843
quote:
Op zondag 28 mei 2006 03:48 schreef moussie het volgende:
euhm .. zomaar een vraag ..
je kan eindeloos doorgaan over hoe zo'n toren/skyscraper in elkaar zou moeten storten .. maar krijg je nu niet een soortgelijke discussie als destijds met de maanfoto's .. de schaduwen die op dat moment niet te verklaren waren omdat er geen vergelijking mogelijk was .. ?
denk het niet. Natuurkundig gezien kan het in dit geval alleen zoals het nu is gegaan.
Theorien die zeggen dat het sneller valt dan de zwaartekracht vallen gewoon af. Dat heeft niet zoveel te maken met geen vergelijkingsmateriaal. Dat is natuurkunde.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_38304100
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:14 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Graag Ik gebruikte dit voorbeeld om te laten zien dat veel van de complot theorieen gebasseerd zijn op verklaringen die verkeerd of incompleet zijn, als je namelijk de link die jij neerzet bekijkt staat er letterlijk:

His name was not on the American Airlines manifest for the flight because he may not have had a ticket.

He MAY not have a ticket. Dat is toch weer heel wat anders dan jouw stelling dat hij geen ticket had.
Het leek mij niet meer dan logisch dat wanneer je niet op de flight manifest staat, je geen kaartje hebt. Is dit niet waar dan liegt the Washington Post hier. Of gaat dat anders in de VS?
quote:
Dit artikel komt uit 2001, wanneer staat er niet bij, het CNN en FBI artikel komen uit 2002. Meer tijd om onderzoek te doen en dat ze zelfs het travel agency gevonden hebben waar 2 kapers samen dus niet alleen hani hun tickets hebben gekocht is toch wel iets meer bewijs dat hij wel een ticket had dan een artikel uit 2001 waarin staat he MAY not have a ticket.
Over het manifest, er doen meerdere manifesten de ronde, dat is wel apart maar meerdere mensen ontbreken op die manifesten, zijn dat dan ook kapers? Er zijn staan zelfs mensen op de manifesten die geeneens in de vliegtuigen zaten.
Meer tijd om onderzoek te doen. Meer tijd om het aan te passen ook. In 1 dag kan je nagaan of Hani Hanjour een ticket had of niet, of hij op de flight manifest stond of niet. Daar heb je geen maanden voor nodig. Of overschat ik zo bepaalde diensten?
Staan er mensen op de manifesten die niet in de vliegtuigen zaten? Wordt er gerommeld met flight manifesten? Dat zou niet al te best zijn. COMPLOTTHEORIE: Op het officiële manifest stond geen Hani Hanjour. Dit is later aangepast door de FBI. Om alles te vertroebelen hebben ze de flight manifests helemaal aangepast. Namen geschrapt en namen toegevoegd. Wat je met het travel agency bedoeld is mij niet helemaal duidelijk. Kan je dat even uitleggen.
quote:
Leuk hoe je steeds zegt het gerenoveerde deel zegt, ik ken de psychologie daarachter dus laat dat maar weg voortaan Het verhaal van de heer Mueller, na 1 minuut de eerste fout al in z'n speech:

A fourth plane had been hijacked. It was heading straight towards the nation's capitol. And it was just 15 minutes away. Dit klopt al niet flight 93 had was 30 minuten vliegen, get your facts straight Mr. Mueller
Mueller, Mueller, Mueller toch.
quote:
Nu het verhaal waar je weer beetje de mist in gaat met de vertalling. Mueller zegt namelijk: The hijackers also left no paper trail. In our investigation, we have not uncovered a single piece of paper – either here in the U.S. or in the treasure trove of information that has turned up in Afghanistan and elsewhere – that mentioned any aspect of the September 11th plot. The hijackers had no computers, no laptops, no storage media of any kind. They used hundreds of different pay phones and cell phones, often with prepaid calling cards that are extremely difficult to trace. And they made sure that all the money sent to them to fund their attacks was wired in small amounts to avoid detection.

Wat zegt Mueller nou werkelijk? Dat ze geen bewijs hebben gevonden dat de kapers bewijs hebben achtergelaten over wat ze precies van plan waren op 11/9 niks op computers, uitgewerkte plannen etc. waaruit blijkt dat deze 19 mannen van plan waren in een gecoorideerde actie 4 vliegtuigen in gebouwen te laten vliegen. Wat jij daarna noemt zijn connecties met andere mensen die weer connecties hebben, dat zijn geen paper trails naar het 11/9 complot van de 19 kapers.
Wel waar: Dat is wel degelijk een paper trail.
quote:
Dat zijn connecties waaruit op geen enkele manier te achterhalen is wat ze precies van plan waren en dat is wat Mueller zegt. Een allinea later legt hij het zelf nog even voor je uit:
Connecties ja
quote:
In short, the terrorists had managed to exploit loopholes and vulnerabilities in our systems, to stay out of sight, and to not let anyone know what they were up to beyond a very closed circle.

De checklist in de bagage van Atta wat stond daar nou in: which included lofty Arabic prayers alongside last minute reminders to bring "knives, your will, IDs, your passport, all your papers." But more importantly, the treasure trove in al-Hazmi's glove compartment yielded a paper trail that led all the way to London—and to the arrest of a potentially major suspect.

Sorry hoor maar dat is geen paper trail waaruit blijkt wat hun doel was die dag dat is een checklist om dat doel te bereiken en een bewijs waarmee ze iemand konden pakken die geen kaper was op 11/9. misschien moet je eerst maar een opzoeken wat een paper trail precies is in de context die Mr Mueller gebruikt.
Ik begrijp niet helemaal wat je nu precies bedoeld, maar die connectie met Raissi en Omar Saeed was eerst DE link van de kapers naar Al Qaeda. Omar Saeed was immers een bekende van Al Qaeda. Maar het bericht dat Saeed in opdracht werkte van Ahmad zorgde ervoor dat deze link niet in stand kon worden gehouden voor het publiek. Omar Saeed werd getransformeerd tot moordenaar van Daniel Pearl. Over zijn rol als financier heeft nu niemand het meer.
Dus als ik het goed begrijp is er afgezien van de moeilijk te traceren telefoontjes geen enkele aanwijzing die erop duid dat de kapers in opdracht van Al Qaeda te werk zijn gegaan?
quote:
Generaal Mahmud Ahmad die komt ook steeds naar boven in de theorieen, ooit gehoord van dubbele agenda? Wat bewijst dat hij die dag in Washington was of dat hij connecties had met die mensen (hoofd van ISI tuurlijk is hij in contact met diverse hooggeplaatste personen, herinner je de handdruk van Rumsfeld met Saddam Hussein nog? ) nou echt in het 11/9 verhaal? Een krant meldde een transactie in zijn opdracht naar Atta. Dat kan best gebeurd zijn het is algemeen bekend dat veel pakistani de Taliban en Al Quada steunen, misschien wist hij niet niet waarvoor die 100.000 was of misschien had hij wel een dubbele agenda die gasten in Washington paaien maar ondertussen,opvallend dat hij niet lang na 11/9 ontslagen is.. Alleen maar meer vragen geen antwoorden, geen bewijzen.. een 100,000 transactie naar Atta is geen bewijs waaruit je kan halen wat Atta's bedoeling was op 11/9 en dat wordt bedoeld met de verklaring van Mueller “The hijackers also left no paper trail”
OK, meneer had wellicht een dubbele agenda. Dat is dan opgelost. Hallo!: een beetje kritisch mag je wel blijven hoor! Natuurlijk bewijst het niets, maar het is wel heeel erg verdacht. Hij wist niet waarvoor die 100.000 was? Ja dat doe ik ook wel eens. Zo maar $ 100.000 naar iemand opsturen. Een 100,000 transactie naar Atta is geen bewijs waaruit je kan halen wat Atta's bedoeling was op 9/11? Oh ja, natuurlijk. Ik zie het al helemaal voor me:
“Hallo hier Atta: zou je even $ 100.000 willen op sturen. Ik ga een nieuwe auto kopen.”
“De Generaal: een nieuwe auto? Maar natuurlijk meneer Atta. Ik zal Omar gelijk opdracht geven om het geld naar Florida te sturen zodat je er morgen al om kunt.”
Het is bekend dat Ahmad nauw samen werkte met George Tenet. De ISI is sowieso een verlengstuk van de CIA. De connecties tussen de ISI en de CIA zijn overweldigend.
Weet je wat ze (Ahmad en de hoge pieten die hij gesproken heeft zoald Powell en Armitage) besproken hebben in de dagen na 9/11? De VS verzocht de ISI (Ahmad) om samen te werken in de strijd tegen Osama Bin Laden. Zoiets als Al Capone vragen om de georganiseerde misdaad te bestrijden.
Het is bekend dat de ISI Al Qaeda en andere fundamentalistische groeperingen steunde en nog steeds steunt.
Heel veel vragen inderdaad. Ik zou graag, net als jij neem ik aan , een antwoord willen op deze vragen. In de eerste plaats moet deze Generaal opgepakt en ondervraagd worden. In de tweede plaats vindt ik het niet echt onafhankelijk om Bob Graham (die later een gooi deed naar het kandidaatschap voor de presidentsverkiezingen in 2004 bij de democraten) en Porter Goss (die later dus CIA-chef zou worden) vervolgens aan te stellen in de 9/11-onderzoekscommissie en ze de ‘intelligence faillures’ te laten onderzoeken.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
  zondag 28 mei 2006 @ 18:12:34 #279
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_38307052
Putting 9/11 in a historical context.

Google video 22 min
pi_38309134
IT’S THE TIMING, NOT THE FILM by Jamey Hecht
quote:
The physical evidence is a snake-pit, no matter what the truth is. Who controls the physical evidence? The scrap metal from the WTC, the black boxes, the debris? Who controls the release or retention of surveillance videotapes? The war machine and its fractious minions at Langley.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_38314160
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef 6833-228 het volgende:
Hoe gaat het met Charly Sheen vroeg ik me net af:

• 'PERVY SHEEN DUMPED ME' uit de NY Post
  • 'Charlie Sheen huurde dames voor lesbische shows' uit Trouw: 'De Verdieping'
  • Pooier legt belastende verklaring over Charlie Sheen af
  • REPORTER ACCUSED OF HACKING SHEEN INFO
  • Verlenging straatverbod Charlie Sheen
  • Charlie Sheen houdt van Kidz

Of Sheen is een idioot of......................................................................................
  • punten 1 t/m 4 zeggen helemaal niets , en wat hebben zaken in de relationele sfeer met dit onderwerp te maken??

Zullen we nog eens een Amerikaanse tv/film personality pakken en dan gaan spitten naar alles wat maar negatief klinkt? Ik denk dat Sheen z'n lijstje nog magertjes afsteekt bij de rest .
      maandag 29 mei 2006 @ 12:30:05 #282
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_38329896
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef 6833-228 het volgende:
    Hoe gaat het met Charly Sheen vroeg ik me net af:

• 'PERVY SHEEN DUMPED ME' uit de NY Post
  • 'Charlie Sheen huurde dames voor lesbische shows' uit Trouw: 'De Verdieping'
  • Pooier legt belastende verklaring over Charlie Sheen af
  • REPORTER ACCUSED OF HACKING SHEEN INFO
  • Verlenging straatverbod Charlie Sheen
  • Charlie Sheen houdt van Kidz

Of Sheen is een idioot of......................................................................................
  • ja, de sneer campaign is begonnen. wat heeft dit met 9/11 te maken trouwens??
    "Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
    Benjamin Franklin
    pi_38334968
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 14:54 schreef JimmyJames het volgende:
    Zeg, even een vraag waar blijkbaar niemand bij heeft stilgestaan: als het toch een gecontroleerde demolitie was, waarom dan de schijn van ongeluk niet te hebben opgehouden? Dus gewoon die torens over de lengte te pletter laten gaan?
    In dat geval waren de nieuwe wetten die de Invasie van Irak en Afganistan mogelijk maakten , niet ingevoerd door de Senaat .
    pi_38339464
    Eerlijkheid blijft toch hun troef

29/5/06 Bush maakte fake nieuwsberichten voor tv-zenders

De Amerikaanse president Bush heeft tientallen nieuwsberichten in scène gezet en laten uitzenden door de televisiezenders. De Amerikaanse Federal Communications Commission (FCC) is een onderzoek begonnen. Dat staat te lezen op de website van de krant The Independent.

Onderzoek
    De commissie begon haar onderzoek op basis van een rapport van de non-profit organisatie Centre for Media and Democracy. Die vereniging ontdekte dat in het voorbije jaar minstens 77 Amerikaanse televisiestations valse nieuwsberichten van de overheid of van bedrijven hebben uitgezonden. Niet één zender vertelde erbij wie het bericht echt had gemaakt.

"De communicatiebedrijven die de filmpjes maken, worden steeds vernuftiger in het imiteren van nieuws-items", zegt Diana Farsetta, een van de onderzoeksters. De onderwerpen van de berichten lopen sterk uiteen. Een van de items die door de regering werd gemaakt, toont een Iraakse Amerikaan die de president uitvoerig bedankt na de val van Bagdad in 2003.

Bedrijven
    Andere berichten worden gemaakt door bedrijven, veelal uit de medische sector. Pfizer bijvoorbeeld maakt geregeld filmpjes over gezondheidsproblemen waarin uitdrukkelijk de medicijnen van het bedrijf zelf worden aangeprezen. Ook autoproducent General Motors en chipfabrikant Intel maakten gebruik van de techniek. De bedrijven zelf beweren dat ze nooit hebben geprobeerd de oorsprong van de filmpjes te verhullen.

De Federal Communications Commission werd tot actie aangemaand door Free Press, een andere non-profit organisatie. Woordvoerder Craig Aaron verklaarde dat meer dan 25.000 mensen een brief schreven naar de vereniging om te klagen over de valse nieuwsberichten. Enkele maanden geleden wees de FCC de televisiestations erop, dat ze verplicht zijn hun kijkers te informeren als een bepaald programma gesponsord wordt. De boete voor een overtreding bedraagt 32.500 dollar.

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_214778.html?wt.bron=homeHVDN
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      maandag 29 mei 2006 @ 18:19:02 #285
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_38339574
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 18:15 schreef UncleScorp het volgende:
    Eerlijkheid blijft toch hun troef

knip
    Typich een geval van karaktermoord.
    Ik mag bsuh voor geen meter, maar om hier nu je gelijk inzake 9-11 te halen.

Beetje jammer, hoezo waarheid komt boven n hoezo samenzwering. De grootste samenzwering die ik tot nu toe zien is die van alle conspiracy freaks against Bush.
    Pak hem of feiten in dezelfde zaak en niet uit blunders met andere zaken. Misschien dat het dan nog serieus genomen gaat worden.
    And that is the news.''
      maandag 29 mei 2006 @ 18:26:27 #286
    56633 JimmyJames
    Unspeakable powers
    pi_38339811
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 15:50 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

In dat geval waren de nieuwe wetten die de Invasie van Irak en Afganistan mogelijk maakten , niet ingevoerd door de Senaat .
    Oh?
    Als de gebouwen na de aanslag op een andere manier waren ingestort, was dat niet mogelijk geweest??
    Kijk als je iets en scène zet, doe je logischerwijs wel wat moeite dat NIET te laten blijken. Dus als het in scène was gezet waren die gebouwen nooit op zo´n "gecontroleerde" manier naar beneden gekomen. Maar dat hebben ze natuurlijk expres gedaan, zodat ze de kritiek met dezelfde argumenten zouden kunnen weerleggen...
    Please Move The Deer Crossing Sign
    pi_38340412
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef One_of_the_few het volgende:
    Typich een geval van karaktermoord.
    Gelukkig doen ze dat met Sheen niet he?
    Heb deze man voor zijn optreden bij CNN nooit zo vaak in de krant en roddelbladen zien staan, en de bverichten die ik lees, zijn alle negatief.
    Allemaal toeval..?
    Wat mij betreft pakken ze Bush en Co op wat ze maar kunnen vinden , als het er maar toe leidt dat ze de cel ingaan. Ik snap er geen reet van dat veel mensen zo makkelijk over dit soort misstanden heenstappen. Gelukkig is niet iedereen zo.

United States Code, Title 4, Chapter 1. The Flag.
    Section 8. Respect for flag. [ ] "a. The flag should never be displayed with the union down, except as a signal of dire distress in instances of extreme danger to life or property."

http://www.indybay.org/news/2006/05/1825710.php

[ Bericht 26% gewijzigd door Resonancer op 29-05-2006 21:13:24 ]
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
      maandag 29 mei 2006 @ 23:19:28 #288
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_38352364
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 18:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Gelukkig doen ze dat met Sheen niet he?
    en? dus doen wij het ook maar?
    quote:
    Heb deze man voor zijn optreden bij CNN nooit zo vaak in de krant en roddelbladen zien staan, en de bverichten die ik lees, zijn alle negatief.
    Allemaal toeval..?
    Wat mij betreft pakken ze Bush en Co op wat ze maar kunnen vinden , als het er maar toe leidt dat ze de cel ingaan. Ik snap er geen reet van dat veel mensen zo makkelijk over dit soort misstanden heenstappen. Gelukkig is niet iedereen zo.

[afbeelding]

United States Code, Title 4, Chapter 1. The Flag.
    Section 8. Respect for flag. [ ] "a. The flag should never be displayed with the union down, except as a signal of dire distress in instances of extreme danger to life or property."

http://www.indybay.org/news/2006/05/1825710.php
    Ik heb het al vaker gezegd. Bush mag ik niet zal ik nooit mogen en heb hem liever gisteren dan vandaag weg. Die man is incompetent en hypocriet. Onbeschrijfelijk. Maar zoals je het nu stelt is iedereen die niet in die theorien gelooft een bush aanhanger en daar pas ik voor
    Ik geloof wel dat Bush daar tenminste zware fouten heeft gemaakt. In de zaak libby geblunderd heeft en zo zijn er nog wel meer. Illegaal aftappen van burgers, daar mag hij wel de cel voor in. Maar omdat ik een anti-bush iemand ben wil nog niet zeggen dat ik dus maar die theorien geloof. Dat zeg je ook niet direcht, maar de suggestie wordt wel gewekt.
    Als mensen mij eerst 1 visie/theorie bouwkundig en natuurkundig correct kunnen uitleggen zonder allemaal what ifs en mogelijkheden tot zooi. En dan ook door erkende wetenschappers in een tijdschrift, zoals het hoort bij een theorie.
    Ale speculaties daarna is een zorg van later, veel zullen er toch waar zijn enkel al door de incompetentie van bush.
    And that is the news.''
    pi_38352607
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 23:19 schreef One_of_the_few het volgende:
    Ik heb het al vaker gezegd. Bush mag ik niet zal ik nooit mogen en heb hem liever gisteren dan vandaag weg. Die man is incompetent en hypocriet. Onbeschrijfelijk. Maar zoals je het nu stelt is iedereen die niet in die theorien gelooft een bush aanhanger en daar pas ik voor
    Ik geloof wel dat Bush daar tenminste zware fouten heeft gemaakt. In de zaak libby geblunderd heeft en zo zijn er nog wel meer. Illegaal aftappen van burgers, daar mag hij wel de cel voor in. Maar omdat ik een anti-bush iemand ben wil nog niet zeggen dat ik dus maar die theorien geloof. Dat zeg je ook niet direcht, maar de suggestie wordt wel gewekt.
    Als mensen mij eerst 1 visie/theorie bouwkundig en natuurkundig correct kunnen uitleggen zonder allemaal what ifs en mogelijkheden tot zooi. En dan ook door erkende wetenschappers in een tijdschrift, zoals het hoort bij een theorie.
    Ale speculaties daarna is een zorg van later, veel zullen er toch waar zijn enkel al door de incompetentie van bush.
    En hier wil ik me graag bij aansluiten.
    pi_38354025
    So full of shit, it's beyond comprehension
    quote:
    The oldest trick in the book is to plead incompetence, when in fact foreknowledge exists before most crises develop; plans are already in contingency. Most political and economic crises are partially to fully induced by groups of experts. If it’s not of their doing, then they ride with it and bend it to their purposes. Start with Pearl Harbour, which has now irrefutably been proven as a foreseen and intentionally induced/managed crisis, due to the release of primary documents. Some other big crises were not induced between 1941 and 2006, but many were. Incompetence is not the ruling factor in human history. Deceit is.
    "You can never get enough of what you don't need to make you happy."
    pi_38354126
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 23:59 schreef Sebastral het volgende:
    So full of shit, it's beyond comprehension
    [..]
    Volgens mij is dat van Pearl Harbour niet bewezen.
      † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2006 @ 00:22:48 #292
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_38354740
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 00:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij is dat van Pearl Harbour niet bewezen.
    Wel meer dan aannemelijk gemaakt. Bewijs (in de betekenis van het Nederlandse woord) bestaat in deze niet, ja behalve als je een schuldbekentenis van FDR zou vinden misschien.

Desalniettemin heeft het zestig jaar lang fout in de geschiedenisboekjes gestaan dus het duurt nog wel even voordat de werkelijke omstandigheden algemeen geaccepteerd worden.

Ik denk de mythe van de 'new Pearl Harbor' het geen zestig jaar gaat volhouden.
    pi_38357751
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 03:31 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens. Een controlled demolition is niets anders dan gebruik maken van de natuurwetten. Een gebouw kan altijd net zo instorten als bij een controlled demolition. Als dat onjuist zou zijn dan kloppen de natuurwetten ineens niet meer bij een controlled demolition?
    De natuurkunde wetten gaan zeker altijd op en men maakt hier ook gebruik van ,zeker. Toch is een controlled demolition heel anders als een gewone instorting , Een gewone instorting wordt vertraagt of zal stoppen omdat het weerstand ondervind van dragende delen . Een controlled demolition is meer dan het op gang brengen van een gewone instorting. Ook op verdiepingen waar geen explosieven worden aangebracht worden verzwakkingen aangebracht in dragende delen, die verzwakkingen zijn er dus niett bij een gewone instorting . Zo bedoel ik het .

Dat het WTC rechtstandig instortte is zo wie zo niet vreemd in geen enkel geval.
    pi_38358078
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 00:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wel meer dan aannemelijk gemaakt. Bewijs (in de betekenis van het Nederlandse woord) bestaat in deze niet, ja behalve als je een schuldbekentenis van FDR zou vinden misschien.

Desalniettemin heeft het zestig jaar lang fout in de geschiedenisboekjes gestaan dus het duurt nog wel even voordat de werkelijke omstandigheden algemeen geaccepteerd worden.

Ik denk de mythe van de 'new Pearl Harbor' het geen zestig jaar gaat volhouden.
    Volgens mij houdt het gros van de historici het er nog steeds op dat Roosevelt het niet wist. Churchill wist het overigens naar alle waarschijnlijkheid wel, maar die had dan ook weer belangen om het niet aan Roosevelt door te vertellen.
    pi_38359736
    quote:
    Op maandag 29 mei 2006 23:19 schreef One_of_the_few het volgende:
    en? dus doen wij het ook maar?
    WIJ?
    quote:
    Maar zoals je het nu stelt is iedereen die niet in die theorien gelooft een bush aanhanger en daar pas ik voor
    Wat kom jij met rare conclusies.
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
    pi_38364353
    Ja, als Van der Lubbe gebruikt wordt, kan Pearl Harbor natuurlijk niet in de kast blijven liggen, al zijn het beide onzinvoorbeelden.Toch typisch dat dergelijke onthullingen nooit in colleges over Amerikaanse of Japanse geschiedenis aan bod komen, maar de geschiedenisboeken hier vast omgewerkt worden.

[ Bericht 20% gewijzigd door Apropos op 30-05-2006 12:12:12 ]
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 15:22:27 #297
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_38371730
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 09:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

WIJ?
    [..]
    komt van: zij pesten ons dus pesten WIJ terug.
    quote:
    Wat kom jij met rare conclusies.
    dat insinueer je anders wel.
    And that is the news.''
    pi_38373448
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 15:22 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

komt van: zij pesten ons dus pesten WIJ terug.
    [..]

dat insinueer je anders wel.
    Ik mag hopen dat jij de enige bent die dat vindt.
    Ongelofelijk hoe jij mij 'n mening opdringt.
    Eisenhower1961.
      dinsdag 30 mei 2006 @ 16:14:23 #299
    132003 huupia34
    veritas!!!
    pi_38373829
    quote:
    Op zondag 28 mei 2006 14:42 schreef Sebastral het volgende:

[..]

Dat is waarom ze ermee weg denken te komen. Gelukkig zijn het andere tijden nu

[afbeelding]

Volgens welke natuurwet vallen op elkaar klappende verdiepingen net zo snel als een veertje in vacuum?

[afbeelding]

Een ook zo mooi recht naar beneden.
    [..]

Het is alleen zo fucking onvoorstelbaar dat incompetente pipo's als bush en de zijne zoiets geflikt kunnen hebben right?
    leuk gezicht in die stofwolk trouwens op de eerste foto
    "Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
    Benjamin Franklin
      dinsdag 30 mei 2006 @ 17:52:21 #300
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_38377387
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 16:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat jij de enige bent die dat vindt.
    Ongelofelijk hoe jij mij 'n mening opdringt.
    ik reageerde toch op een post van je. Haad jij die niet gepost dan had ik die reactie niet geplaatst. Dus als ik hem opdring, dan wordt die mede mogelijk gemaakt door jouw. Ik dring je verder niks op. Kan zijn dat ik het totaal verkeerd heb begrepen. Dan heb je me oprechte excuses. Wil het namelijk wel leuk houden hier
    And that is the news.''
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')