Tsssk, ik ga toch niet zomaar foto's van mensen posten zonder hun medeweten...quote:
Vanavond maar eens gaan proberen danquote:Op zondag 14 mei 2006 17:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsssk, ik ga toch niet zomaar foto's van mensen posten zonder hun medeweten...
Maar Uno is echt supergaaf. Ik heb al ziekelijk veel potjes gespeeld, omdat je inderdaad aan het ouwehoeren raakt en voor je het weet heb je er 20 potjes opzitten.
Doe nou niet alsof je verbaasd bent.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:48 schreef twi het volgende:
Die screenshots van PES6 zijn natuurlijk waardeloos. Geef nou gewoon eens een paar ingame screenshots, sukkels
Ben je gebanned op Google ofzo?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:46 schreef H.Flick het volgende:
Gaat iemand die screenshots nog laten zien?
Bedankt. Ik ben gewoon lui.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je gebanned op Google ofzo?.
http://www.gamer.nl/doc/32466
Schandalig om naar gamer.nl te linken terwijl ze gewoon op Fok! staan http://games.fok.nl/news.php?newsid=11003quote:Op zondag 14 mei 2006 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je gebanned op Google ofzo?.
http://www.gamer.nl/doc/32466
Ik kom daar, nog steeds, nauwelijks.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Schandalig om naar gamer.nl te linken terwijl ze gewoon op Fok! staan Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007 aangekondigd
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kom daar, nog steeds, nauwelijks..
Hoewel die E3 coverage erg goed was.
Maar het bericht klopt niet, PES6 komt gewoon in Oktober. Zie bericht Gamer.nl.
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat komt omdat het op dat moment zo werd aangekondigd. Kan ik er wat aan doen dat Konami niet helder is in hun persberichten.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kom daar, nog steeds, nauwelijks..
Hoewel die E3 coverage erg goed was.
je hebt mij gemistquote:Op zondag 14 mei 2006 23:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
XBOX360 deel 94, Gaan de E3 meegamen! Wij wel..
sinds dat topic ging het verkeerd met de topic titels
Heb ik nog iets gemist?
ben paar dagen niet @ internet geweest..
Gewoon ff doorspelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
dead or alive 4 vindt ik toch niet zo leuk
Speel de story mode uit, ga vrienden zoeken om het mee te spelen of zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
dead or alive 4 vindt ik toch niet zo leuk
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:41 schreef Tain het volgende:
Gears of War multiplayer filmpje
Lijkt me heel tof
quote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Ik download Test Drive Unlimited, ik start um op, ga beginnen met de race, en wat ziet mijn oog?!!?!KARTELRANDEN!!blehhhh wat een hekel heb ik daaraan zeg, oftewel een lelijk kutspel, net zoals PGR3.
Tis een demo.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Ik download Test Drive Unlimited, ik start um op, ga beginnen met de race, en wat ziet mijn oog?!!?!KARTELRANDEN!!blehhhh wat een hekel heb ik daaraan zeg, oftewel een lelijk kutspel, net zoals PGR3.
Je hebt een HDTV neem ik aan?quote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Moet dat nodig zijn. Ik bedoel, niet iedereen legt zo 800 euro neer zodat kartels verdwijnenquote:
Dan moet je niet zeuren dat je kartels hebt.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moet dat nodig zijn. Ik bedoel, niet iedereen legt zo 800 euro neer zodat kartels verdwijnen
quote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Tsja, maar een gewoon beeldscherm moet voor dat soort dingen het probleem niet zijn. Computer schermen kunnen dat ook gewoon aan. Probleem zit 'm dan in de hardware. Of iig, hoe ervan gebruik wordt gemaakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren dat je kartels hebt.
Je weet dat het er op gewone TV minder uit ziet.
Ik denk dat het vooral met de lage resolutie van een gewone TV te maken heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 08:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, maar een gewoon beeldscherm moet voor dat soort dingen het probleem niet zijn. Computer schermen kunnen dat ook gewoon aan. Probleem zit 'm dan in de hardware. Of iig, hoe ervan gebruik wordt gemaakt.
Daar zou je idd wel gelijk in kunnen hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 08:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral met de lage resolutie van een gewone TV te maken heeft.
Dan is dit nieuwe deel toch wel anders hoor... eerste massive online racerquote:Op maandag 15 mei 2006 08:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Test Drive zit al jaren op hetzelfde niveau als Ridge Racer.
Je geeft zelf al je oplossingen:quote:Op maandag 15 mei 2006 09:01 schreef quility het volgende:
Ik heb een xbox 360, en deze staat geregistreerd in amerika... heel dom/raar ik weet het maar op het moment dat ik em kocht kon ik nergens vinden hoe ik em op nederland kon zetten om Live te kunnen gebruiken.
Nou heb ik een Pre-Paid kaart gekocht voor marketplace maar deze kan ik nu niet gebruiken omdat dit een nederlandse kaart is (volgens de helpdesk van MS) en de console ergens op een adres in Washington staat geregistreerd.
Nou heb ik zelf wel geprobeerd te veranderen dat ik in nederland woon, maar ik kan wel m'n adres veranderen maar het land alleen niet..
Volgens MS moest ik nu m'n hele gamer profile verwijderen om gebruik om gebruik te kunnen maken van marketplace.. nou heb ik hier niet veel zin in omdat m'n score dan ook pleite gaat.
Of ik kon deze kaart inleveren bij de winkel en dan met een creditcard online iets kopen..
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
PGR3 lelijk noemen is wel heeeeeeeel erg... TDU is lelijk maar PGR3 absoluut nietquote:Op maandag 15 mei 2006 08:13 schreef masterdave het volgende:
Jah dat wist ik dus ook, maar ik vroeg dus of er alternatieven waren!?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Je geeft zelf al je oplossingen:
1) je wist je gamerprofile en maakt een nieuwe aan
2) Je gaat met Credit Card betalen
prepaid kaart is onbeperkt goed.... dus doe je met je CC!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:18 schreef quility het volgende:
[..]
Jah dat wist ik dus ook, maar ik vroeg dus of er alternatieven waren!?
Ik wil mijn profile niet verwijderen, en ik wil ook niet met creditcard betalen omdat ik al een pre-paid kaart heb.
Dus andere oplossingen?
Als je er mee in je hand blijft zitten leverd die 8 7 punten meer op dan een 1.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:02 schreef Gamedemon het volgende:
Dat uno is volgens mij alleen leuk met vrienden terwijl je een beetje ouwehoert.
maakt het trouwens nog uit welke kaarten je neerlegt qua hoogte? Dus een rode 8 of een rode 1?
nee toch gaat er uiteindelijk om dat je stapeltje leegraakt toch?
Maar UNO is voorbereid op die camera die er komt. Dus als die er is is het al interesnater om tegen een lekker wijf te spelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
volgens mij boeit het niks dat ze een lekker wijf is als je over life zit, je ziet niks. Waar is dan de functie van een lekker wijf gebleven
Als hun zeggen dat dat kleine beetje geld dat ze over houden aan de spellen die ze verkopen een vergoeding is voor het werk dat ze er aan hebben maken ze idd geen winst.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan mogen ze de site wel updaten want daar staat dat ze geen winst maken
Nu net wanneer de vrouw een kleffe kutfilm wil kijkenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:15 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vanavond ook wel zin in een potje MotoGP of UNO. Dus als julie dat gaan doen stuur mij ook maar een invite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |