abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37783941
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

geenzorgen kerel, dat is bij mij precies hetzelfde . behalve als ik t-shirtje aan heb dan . 2keer bw is 150 kilo deadlift (jiew verkeerde smiley en gequote ipv gedit). Ik zag laatst ook zo'n kerel bij ons deadliften, een beginneling vermoed ik. Nooit gezien nog. Hij deadlifte met een beetje bolle rug, is dat niet slecht? bovenkant zie je ook vrijwel bochel.

Overigens durf ik mijn foto's al niet meer te laten zien nu ivosnivo ze heeft gepost
Als je powerlifters ziet deadliften lijkt het ook net of ze een bolle rug hebben. Wat zij echter doen is hun schouders naar voren laten hangen waardoor hun bovenrug (zegmaar hun traps) een beetje bollen. Dat is absoluut geen probleem, hun onderrug is nog steeds kaarsrecht, hoewel het er soms een beetje raar uitziet.

Maar ik weet niet hoe die knaap het deed, dus daar valt weinig over te zeggen.
pi_37783988
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef BertV het volgende:

[..]

[afbeelding]
vrouw met boodschappenwagentje doen deadlift...

Respect dat je foto's durft te posten, misschien dat een beachboy categorie mij over de streep trekt.

(maar toch: WAT EEN MONSTERKUITEN! )
pi_37784050
Hebben jullie ook dingen waar je absoluut niet tevreden mee bent?

Zo heb ik ongeveer de kutste biceps die je maar kan wensen. Pees is ongeveer even lang als de spierbuik zelf .

Testje: hou je onderarm in een hoek van 90 graden tov je bovenarm, span je biceps aan en kijk hoeveel vingers je kan plaatsen tussen de onderarm en de spierbuik van de biceps. Heb je pech zijn dat er 2 of 3 (3 hier )

Edit: rechts zelfs bijna 4 vingers!
pi_37784238
ik ben niet zo tevreden over mijn schouders voornamelijk, omdat ik een smalle frame heb, zijn ze ook klein en komen ze minder vol uit.

ik heb 6 weken niet getraind be gentle

We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37784374
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:13 schreef LedZep het volgende:

Zo heb ik ongeveer de kutste biceps die je maar kan wensen. Pees is ongeveer even lang als de spierbuik zelf .

Testje: hou je onderarm in een hoek van 90 graden tov je bovenarm, span je biceps aan en kijk hoeveel vingers je kan plaatsen tussen de onderarm en de spierbuik van de biceps. Heb je pech zijn dat er 2 of 3 (3 hier )

Ik kreeg een beetje het "lik je elleboog gevoel" omdat ik de uitleg niet begrijp.
Ik denk dat ik hetzelfde heb, gewoon nog niet massief genoeg.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_37784503
Je moet zegmaar je onderarm haaks op je bovenarm houden, net zoals in een biceps-pose . Dan aanspannen en kijken hoelang de pees is (spierbuik is de werkelijke spier, het dikke gedeelte). Heb je een korte pees - dus het aanhechtingspunt echt bij de onderarm zit - zal je biceps vele malen groter lijken dan wanneer je een lange pees hebt.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:31:47 #32
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37784569
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:52 schreef LedZep het volgende:
Het vervelende is dat áls ze het laten zien het ook gelijk de superheavyweights zijn, en die zijn bijna allemaal ontzettend dik. Maar de lichtere gewichtsklassen zien er vaak net zo goed uit als gewichtheffers bv.

Wat vond je dan anders aan de uitvoering?
Ik heb ook kleine mannetjes gezien, met bankdrukken de reet in de lucht drukken bijvoorbeeld. Met deadliften je benen mega wijd zetten. Met squaten als een gek naar beneden en dan weer proberen omhoog te komen.
quote:

Ik zit op 1 vingers.

En over die foto's van mij, volgens mijn ideaal beeld heb ik nog wel een poosje te gaan hoor. En niet iedereen is al zo lang (en ik vind zelf serieus) er mee bezig.

Ik heb me emmers eiwitten weer binnen . Beetje jammer dat ze maar 4,5 kilo in een emmer proppen, er past makkelijk het dubbele in volgens mij. Ik heb nu voor het eerst perziksmaak maar ik moet er nog aan wennen. Zitten zelfs harde stukjes perzik in volgens mij.
pi_37784575
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef MyImmortal het volgende:
ik ben niet zo tevreden over mijn schouders voornamelijk, omdat ik een smalle frame heb, zijn ze ook klein en komen ze minder vol uit.

[[url=http://img92.imageshack.us/img92/9366/picture029klein1qf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Goede rug (vooral onder), schouders en triceps. Biceps lijken iets kleiner. Maar overall: massive
pi_37784645
Mja dat hol maken van de rug bij bankdrukken doen ze natuurlijk om een kleinere ROM te hoeven maken. Sumo deadlifts worden vaak gedaan omdat die gasten ubersterke hamstrings hebben en bij sumo komt het meer aan op je benen (ook al vind ik conventional zelf beter - meer rug).
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:37:20 #35
140141 ivosnivo
pi_37784703
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef MyImmortal het volgende:

[[url=http://img92.imageshack.us/img92/9366/picture029klein1qf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ziet er goed uit, wat heb je met je onderarm gedaan man?

Ik heb je een 10 gegeven
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:39:04 #36
140141 ivosnivo
pi_37784739
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef LedZep het volgende:
Mja dat hol maken van de rug bij bankdrukken doen ze natuurlijk om een kleinere ROM te hoeven maken. Sumo deadlifts worden vaak gedaan omdat die gasten ubersterke hamstrings hebben en bij sumo komt het meer aan op je benen (ook al vind ik conventional zelf beter - meer rug).
Ja dat begreep ik ook allemaal wel, het is hun niet om de uitwerking te doen maar om dat gewicht de lucht in te krijgen. Maar toch, ik vond het niet zo mooi om te zien. Download ik liever een bb dvdtje
pi_37784955
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:29 schreef LedZep het volgende:
Je moet zegmaar je onderarm haaks op je bovenarm houden, net zoals in een biceps-pose . Dan aanspannen en kijken hoelang de pees is (spierbuik is de werkelijke spier, het dikke gedeelte). Heb je een korte pees - dus het aanhechtingspunt echt bij de onderarm zit - zal je biceps vele malen groter lijken dan wanneer je een lange pees hebt.
het duurde ff... k, links 2, en rechts, onduidelijk 2... vorm is onduidelijker daar ik links ben.

Wat grappig is dat ik periodes heb waarin ik meer zin heb in een bepaalde oefeningen. Tijd geleden was dat chinnen, nu is het de benchpress en zegt chinnen me niet veel. Lastig om je dan aan een schema te houden.

[ Bericht 13% gewijzigd door BertV op 13-05-2006 12:55:02 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_37785149
quote:

2,5 a 3 vingers bij mij ...
Spierpijn in mijn borst teken voor mij dat ik goed heb getraind!
Ik heb alweer zin in maandag! Rug en biceps....het nare is dat ik eigenlijk alleen doordeweeks kan trainen, aangezien ik dan in Groningen woon. Dus zit ik me in het weekend te vervelen
pi_37785222
Andere dingen waar ik niet tevreden over ben: mijn kuiten...ik train ze altijd wel en heb spierpijn als de *** maar ze lijken niet te groeien
En mijn borst mag ook wel iets meer groeien...
punten waarover ik wel tevreden ben de laatste tijd: mijn bovenbenen, rug en armen
pi_37786612
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef LedZep het volgende:

[..]

Goede rug (vooral onder), schouders en triceps. Biceps lijken iets kleiner. Maar overall: massive
Biceps zijn volgens mij ook iets minder tegenwoordig, ze waren vroeger het sterkst.
En thanks for the comments
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:37 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, wat heb je met je onderarm gedaan man?

Ik heb je een 10 gegeven
yes een 10 . Ik had een aanvaring met een oven en zodoende wat brandwonden opgelopen
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37786877
TVP. Aankomende week weer trainen i hope. xD

Straks de abs en de rotator cuffs maar eens trainen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:12:20 #42
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_37787189
Yo mensen gaat weer hard hier........................................
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:13:14 #43
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_37787214
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef BertV het volgende:

[..]

[afbeelding]
vrouw met boodschappenwagentje doen deadlift...

Respect dat je foto's durft te posten, misschien dat een beachboy categorie mij over de streep trekt.
Dat lijkt niet meer op een vrouw Maar haar kuiten zijn idd mega
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:32:50 #44
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_37787742
En is het zo dat bij de 1 borsten sneller en groter worden dan biceps en andersom. Mijn trainingsmaatje heeft echt huge biceps maar borsten van hem groeien gewoon heel langzaam. Bij mij zijn de borsten weer huge maar biceps little. En wel bij meer mensen die ik zie sporten,... ze hebben of hele grote biceps of borsten maar nooit beide even groot.
pi_37787910
Ik heb cup AA 100
pi_37787919
(Echt waar!)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:01:36 #47
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_37788378
Mooie cup... ik neem trouwens nooit met meiden die kleinere 'borsten' hebben dan ik.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:16:14 #48
140141 ivosnivo
pi_37788696
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef Jurrio het volgende:

[..]

2,5 a 3 vingers bij mij ...
Spierpijn in mijn borst teken voor mij dat ik goed heb getraind!
Ik heb alweer zin in maandag! Rug en biceps....het nare is dat ik eigenlijk alleen doordeweeks kan trainen, aangezien ik dan in Groningen woon. Dus zit ik me in het weekend te vervelen
Dat had ik eerst ook, daarom ben ik nu maar lid van 2 sportscholen. Eigenlijk gekkenwerk, maar niet half zo gek als 80 euro neerleggen voor 1 sportschool.
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:32 schreef Alessandro het volgende:
En is het zo dat bij de 1 borsten sneller en groter worden dan biceps en andersom. Mijn trainingsmaatje heeft echt huge biceps maar borsten van hem groeien gewoon heel langzaam. Bij mij zijn de borsten weer huge maar biceps little. En wel bij meer mensen die ik zie sporten,... ze hebben of hele grote biceps of borsten maar nooit beide even groot.
De meeste mannen hebben trouwens een borst, en geen borsten.

Gvd me perzik shake is vet ranzig. Het proeft meer naar bedorven melk, en ik heb nog 4,5 kilo
pi_37789542
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:16 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, daarom ben ik nu maar lid van 2 sportscholen. Eigenlijk gekkenwerk, maar niet half zo gek als 80 euro neerleggen voor 1 sportschool.
[..]

De meeste mannen hebben trouwens een borst, en geen borsten.
Gvd me perzik shake is vet ranzig. Het proeft meer naar bedorven melk, en ik heb nog 4,5 kilo
Hehe eet smakelijk dan
over die sportscholen: ik kan hier ook wel bij een ex-sportschool trainen zegmaar, daar controleren ze het toch niet...maar het is altijd behelpen daar, qua gewichten.
Met de barbellgewichten kan ik nog mee rondkomen, maar dumbells gaan er maar tot 18kg
maar goed, beter dan niks...als het echt moet
pi_37791001
TvP

Is het trouwens zo dat endo's makkelijker spieren krijgen dan meso's of even makkelijk/slechter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')