De waterval?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef MMach het volgende:
Na welgeteld 3u slaap vannacht en een werkdag zit de 2de laklaag er eindelijk op. Straks of morgen zal ik zien in hoeverre ze goed is. Normaal gezien blijft de bar zo tot ergens in augustus, want dan moet de waterval erin :yesHet werk dat nu nog rest is vooral kuisen.
Niet veel verschil met gisteren, maar toch:
[afbeelding]
(de kaarsjes staan er gewoon voor de reflectie.
Uiteraard heb ik het weer klaargespeeld om mijzelf weer eens te verwonden *rollseyes*
[afbeelding]
O aha!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef MMach het volgende:
Nee. In de uitsparing vanboven moet een mini plexiglazen watervalletje komen met uv reactief (licht rood op onder UV licht) water. Althans dat is de bedoeling. Ik moet alleen nog weten hoe ik plexiglas zeer zuiver kan snijden.
Dat klinkt ook heerlijk relaxed hoor!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef MMach het volgende:
Ik vind die niet per se mooi, maar het paste net binnen mijn budget. Had ik 1000¤ had ik een andere mooie witte leren zetel gekocht of zo. Maar echt, het is niet zo groen in het echt eigenlijk, het is eerder grijs. Daarnet met een sigaartje en een koffietje een boekje lezen, heerlijk zoals het moest
verstandig verhaalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:35 schreef MMach het volgende:
Voorlopig zijn er niet veel plannen meer wegens een te nipt budget. Maar ik kan niet uitsluiten dat er iets zal volgen. In augustus dus zoals al vaak gezegd zal ik mij even aan het watervalletje zetten en zien of het lukt.
En ja ik ben er wel redelijk trots op omdat het wel goed overeenkomt met wat ik wou bereiken en dat het relatief snel gedaan is geraakt.
Ik zit nog op school omdat ik een diploma wil halen, want ik mag dan mss een meubel kunnen bouwen, ver zal ik er niet mee raken aangezien er 1000den mensen zijn die dat beter kunnen. Zolang ik plezier heb in het werk zal ik het blijven doen. Tis zeer therapeutisch voor mij, veel tijd om na te denken over dingen tijdens het werken
En dank jullie allemaal voor de lof en tips want dat helpt om vol te houden.
In één woord: Geweldig!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:28 schreef MMach het volgende:
ty![]()
Nu is het een mooie tijd voor voor en na foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vind ikzelf altijd de leukste foto's om zien. Er zit dus iets van een 2 maanden tussen de linkse en de rechtse foto, met een pauze tijdens de examenperiode.
Tof!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef MMach het volgende:
Ik kom nog even een aanwinstje showen voor in de bar:
[afbeelding]
(moet uiteraard nog ergens opgehangen worden, maar tlijkt me wel tof :p)
*schrik*quote:De verdere arbeid wordt nu echt wel stopgezet voor een tijdje want de barwerken hadden bijna een zeer wrange nasmaak opgeleverd. Kheb namelijk zondagnacht een bijna fatale zuurstoftekortaanval gehad. Volgens de dokteres te wijten aan teveel werken (na de dagtaak in de hubo thuis ook nog verderdoen tot savonds laat) te weinig slaap en teveel stress op deze warme dagen met verhoogde ozonconcentratie.
Gelukkig heb ik nu een bar om in te chillen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |