Jij bent toch ook gothic??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WHUAHUAHUAHHA![]()
![]()
:!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Wat een fag.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:08 schreef Mojave het volgende:
[..]
aahh gij doelt op de =BrEeZaH hanekam?
[afbeelding]
Dus jij bent hier de gothic-kenner?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:38 schreef misantropia het volgende:
[..]
1op de miljoen, maar ze bestaan wel ja, ken er 2.
wauw, heb je lang moeten zoeken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:38 schreef misantropia het volgende:
[..]
1op de miljoen, maar ze bestaan wel ja, ken er 2.
eigenlijk wel lol.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wauw, heb je lang moeten zoeken?
Dus je krast al lang?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:46 schreef misantropia het volgende:
[..]
paar jaar lang kwam ik op de meeste gothic feesten.
word het ook herhaald?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:47 schreef oelewappers het volgende:
whaah wat een prachtige tv vandaag.
ik heb me dood gelachen om dat joch:D:D
hoe die gesprekken gingen met die zwarte moeder. vooral ook die eerste keer toen hij gewoon NL ging praten ipv engels.![]()
![]()
of hoe hij in de kerk stond en niet wou klappen
of die camera gesprekken voor dat hij ging slapen dat hij flipte.
of zo zelfverzekerd in die winkel stond:D
haha echt te mooie televisie
Heuj, zeg dan zelfcastijdingquote:
hendig!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
op uitzendinggemist.nl kun je alle afleveringen terugkijken
Staat nog niet online?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Neo-folkquote:
Dit meen je toch nietquote:# Fuif of discotheek:
discotheek maar dan moeten ze wel metal draaien
Hij staat wel onlinequote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
aflevering staat nog steeds niet online
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij staat wel online
Ik heb de URL ff gemaakt: mms://streams.omroep.nl/tv/kro/puberruil/bb.20060512.asf![]()
Ja want dit is de enige zender die beschikbaar is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:46 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Dit soort dingen helpen me eraan herinneren waarom ik ook alweer geen téévéé heb. Wat een oersaaie onzin.
wel als je geen kabel hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:47 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja want dit is de enige zender die beschikbaar is.
De rest is ook niet veel soeps, je zou het als één grote zender kunen zien, inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:47 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja want dit is de enige zender die beschikbaar is.
Schotelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:51 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
De rest is ook niet veel soeps, je zou het als één grote zender kunen zien, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |