'Kijk mij eens mezelf zijn...'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
die meest rechtse![]()
![]()

Kocht ik vroeger altijd in de zomer in het zwembad... zulke kettingen en ander snoep... en chips en ijs... etc etc...quote:

"De Heer zal niet tot mij komen... ik bescherm mijzelve met dit grote pentagram om mijn borst"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
die meest rechtse![]()
![]()

Ik vind die derde erg, is een marokkanen petje, die dragen ze ook vaak helemaal hoog zodat het lijkt alsof ze een waterhoofd hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
die meest rechtse![]()
![]()

whhehe heeft dimmu borgir shirt aan. Als er iets kut is.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
die meest rechtse![]()
![]()

DIMMU BORGIRquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
"De Heer zal niet tot mij komen... ik bescherm mijzelve met dit grote pentagram om mijn borst"

Ze hebben wel goede nummersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:20 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whhehe heeft dimmu borgir shirt aan. Als er iets kut is.....

quote:Leven of dood:
ik wil wel dood leven zou dat kunnen

als hij dat nog niet doetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:24 schreef Zeitgeist het volgende:
*grinnik* wat zal ie dan stinken.

quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:23 schreef Mojave het volgende:
ik gooi dr nog ff een quote uit nico z'n CU2 tegen aan:
[..]
![]()

quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
Ik ben zo goed:
http://cu2.nl/browse.php?id=3642417

quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat voor studierichting doet deze knakker eigenlijk? CWI? UWV?

misschien verschilt hij toch niet zoveel van de gemiddelde fokkerquote:# Lang opblijven of vroeg naar bed:
lang opblijven met en biertje op de bank

quote:
quote:Arme vader van Nico

ow, TS boft maar.quote:Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
op de wc als je schoon moeder net heeft zitte schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |