Komen inderdaad een beetje onscherp over maar het geeft wel een mooie oude sfeer...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef blackbully het volgende:
FOTO'S
de selectie die het model zelf erg mooi vond.
nu jullie mening graag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke foto's vind ik ditquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:42 schreef Shark.Bait het volgende:
snapshotje met mijn nikkor fisheye:
[afbeelding]
trein detail:
[afbeelding]
simpelveld station:
[afbeelding]
oh ja ik heb van jou ook nog een plaat met een kop om op te schietenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:06 schreef RonaldV het volgende:
Wie was er trouwens verantwoordelijk voor de make-up van Sanne? Erg jaren 50, mooi werk!
[afbeelding]
Yups, en laat ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om achter de foto's voor beide dames aan te zitten, zodat zij ook gewoon krijgen waar ze recht op hebben, namelijk leuk fotomateriaal voor hun portfolio's.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:07 schreef Mukie het volgende:
@ RonaldV: dat waren die 2 dames uit het Zuiden.
Sanne en Nanda zijn vnl geschoten door: RonaldV, Blackbully en PdeHoog dacht ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]
Yups, en laat ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om achter de foto's voor beide dames aan te zitten, zodat zij ook gewoon krijgen waar ze recht op hebben, namelijk leuk fotomateriaal voor hun portfolio's.
Daarom even vraagje aan FB, Sanne en Nanda om aan mij door te geven door welke fotografen ze beschoten zijn. Dan kan ik deze fotografen benaderen om de foto's.
Natuurlijk mag iedere fotograaf die zich hierbij aangesproken voelt ook direct contact met me opnemen (mailadres staat onder msn in mn profiel). Dat geldt ook voor fotografen die hebben lopen schieten op Chanty en na de lunch te herkennen aan de zwart-witte jurk op Mukie.
U wordt van harte bedankt.
Heb ik ontvangen hoor, maar dat geeft me maar een deel van de info, omdat nog niet alle fotografen (incl . mezelf) geupload hebben. En ik had begrepen dat sommige fotografen bilateraal met hun modellen afspraken hadden, dus die foto's komen ms helemaal niet op de betreffende site te staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef RonaldV het volgende:
Vlieg, heb jij dit weekend geen mail van mij gehad met een URL en inlogcodes? Sanne heb ik bijvoorbeeld al lang in mijn mail gehad.Laat het over de mail even weten als je niets langs heb zien komen naar aanleiding van deze post en die eronder. Vanavond bezorg ik je dan zo vroeg mogelijk antwoord.
ik sta er erg.... uuhh...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja ik heb van jou ook nog een plaat met een kop om op te schieten
Hiero:
[afbeelding]
FB je leeftquote:
Ik moest een beetje wennen aan die softfocus foto's van jou, maar ik moet zeggen...toch hebben ze wel watquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef blackbully het volgende:
FOTO'S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het valt mij idd ook op dat veel mensen knalharde contrasten en kleuren opfokken in fotosoep e.d. terwijl dit voor het model regelmatig geen flatteuze beelden oplevert. Misschien ben ik van de ouwe stempel, maar ik geloof nog steeds heilig in (iets van) softfocus, met name bij portretten. Dat was dertig jaar geleden al mijn reden om te kiezen voor minolta ipv nikon omdat minolta zachter tekende.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het komt door de scherp scherper scherpst mentaliteit die er een beetje heerst geloof ik dat het even duurde voor ik ze kon waarderen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:53 schreef blackbully het volgende:
FOTO'S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Woeiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef Vliegvrager het volgende:
In afwachting van meer echt werk, maar weer een snapje of twee
HM2. Niet geknield, zelfs niet gehurkt. En niet op het spoor
[afbeelding]
Xil:
[afbeelding]
en ja, die lucht op die eerste ziet er een beetje wierd uit. Photoshoppen op een laptop gaat de ene keer beter dan de andere
Jaja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Xilantof kijkt als zo'n standbeeld; alsof ie een visie heeft, een toekomstbeeld, alsof ie poseert![]()
[afbeelding]
Toeps in kodak T-MAX 400 film F100 met 80-200 F/2.8 Nikkor, Coolsacan V gescanned, stof weggekloned, extra noise toegevoegd, sepia gemaakt, litteken weggepoetst, olie ververst, op nieuw geverfd, afgestofd en met was ingesmeerd zgan etc.
Was het net zo lekker voor jou als voor mij?quote:
Dank jequote:Nee, leuk hoor.
Debsterr staat heel erg lief op NR 4; haar make up is toch mooier dan toen ik haar fotografeerde met de zwarte jurkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef RubberDuckey het volgende:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
#4:
[afbeelding]
#5:
[afbeelding]
#6:
[afbeelding]
Eerste reactie: "Hey, wie heeft daar mijn bril op?!"quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:20 schreef Re het volgende:
zow, meeste zijn wel verwerkt nu
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |