abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:22:20 #176
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_37784306
Maar hee, de Jeugdjournaalredactie kan opgelucht adem halen. In het echt is Milouska een stuk minder dommig . Wat ik me afvraag of ze echt plezier er in heeft gehad om zo'n rol aan te meten. Het lijk mijzelf tamelijk vermoeiend om zoiets drie weken lang te spelen tijdens de opdrachten enzo.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_37785321
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef _Floddertje_ het volgende:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het ook een taak van de Mol om zo onzichtbaar mogelijk te saboteren.[...] Ik vond de terugblikaflevering dit jaar op het saaie af, want vrijwel alles wat Milouska fout had gedaan hadden we al met eigen ogen kunnen zien.
Dan hebben we daar dus een andere mening over. Ik vind het niet leuk als je molacties te zien krijgt, die niet werden uitgezonden in de normale uitzending. Het leukste, vind ik, is als je die molacties al hebt gezien, zo heb je als kijker ook het idee dat je er met je neus bovenop zat.
Ik ben het met je eens dat de mol in principe onzichtbaar zou moeten saboteren, maar dat deed Milouska ook. Alleen moet je "onzichtbaar" dan iets ruimer nemen. Milouska 'verkleedde' zich, en nam een andere identiteit aan (die van dommedomme Milouska). In die vermomming molde ze, dus dat vind ik dan ook een vorm van onzichtbaar. Want onder die domme versie van Milouska, zat mol Milouska maar die was onzichtbaar. Snap je wat ik bedoel?
pi_37785466
Ik vind Milouska een beetje zielig . Die opmerkingen ook die ze de hele tijd naar dr hoofd kreeg deze uitzending! Frederique zij ook iets vets, in de trant van "mijn god je was zooo irritant!". .
pi_37785520
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef Honingdrop het volgende:
Dan hebben we daar dus een andere mening over. Ik vind het niet leuk als je molacties te zien krijgt, die niet werden uitgezonden in de normale uitzending. Het leukste, vind ik, is als je die molacties al hebt gezien, zo heb je als kijker ook het idee dat je er met je neus bovenop zat.
Ik ben het met je eens dat de mol in principe onzichtbaar zou moeten saboteren, maar dat deed Milouska ook. Alleen moet je "onzichtbaar" dan iets ruimer nemen. Milouska 'verkleedde' zich, en nam een andere identiteit aan (die van dommedomme Milouska). In die vermomming molde ze, dus dat vind ik dan ook een vorm van onzichtbaar. Want onder die domme versie van Milouska, zat mol Milouska maar die was onzichtbaar. Snap je wat ik bedoel?
Ja hoor, ik begrijp je wel, maar we verschillen inderdaad van mening.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:36:16 #180
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37786198
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het ook een taak van de Mol om zo onzichtbaar mogelijk te saboteren. Tenzij de Mol echt ontzettend loopt te blunderen en zichzelf verspreekt of zoiets, zal het nóóit zo zijn dat iedereen één iemand verdenkt. Omdat je bij iedereen wel verdacht gedrag kunt waarnemen en als je eenmaal iemand verdenkt, wordt álles wat die persoon doet verdacht. Dat is dus niet zozeer de verdienste van de Mol, dat komt gewoon doordat je paranoïde wordt van dit spel. Ik vond de terugblikaflevering dit jaar op het saaie af, want vrijwel alles wat Milouska fout had gedaan hadden we al met eigen ogen kunnen zien.
Wij verschillen totaal van mening hierin. Ik vind dat Milouska het erg goed gedaan heeft. Ik heb echter wel het idee dat sommige mensen hun persoonlijke mening over haar mee laten wegen in de beoordeling of het wel of niet een goede mol was. Dat is jammer.
pi_37786808
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef k_man het volgende:

[..]

Ze wisten het wel, maar antwoordden te snel. Althans in sommige gevallen. Dat zeiden ze later ook. In de spanning van het moment te snle iets gezegd, terwijl ze het wel geweten hadden als ze er even over gedacht hadden.

Vergelijk het eens met het volgende. Een vriend van je heeft een prachtige reis gemaakt. Een uur lang vertelt hij je erover in geuren en kleuren en laat je de foto's zien. Vervolgens moeten jullie allebei een aantal detailvragen over die reis beantwoorden. Wie denk je dat er meer goed heeft? Hij of jij?
Die vergelijking vind ik niet echt opgaan. Die vragen die gesteld werden gingen over dingen die wij gezien hadden. En de deelnemers hadden nou eenmaal veeeel meer gezien dan wij, dus is het voor hun moeilijker om álles te onthouden, want ze wisten immers niet over wel gedeelte de vragen zouden gaan. Wij hoefden alleen maar die kleine stukjes te onthouden die we gezien hebben.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_37786852
Zelfs als de vragen allemaal zouden gaan over de dingen die je vriend je zojuist over zijn reis verteld heeft, of die op de foto's te zien waren, denk ik nog dat hij meer vragen goed zou hebben dan jij.

[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2006 14:01:23 ]
pi_37787218
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:00 schreef k_man het volgende:
Zelfs als de vragen allemaal zouden gaan over de dingen die je vriend je zojuist over zijn reis verteld heeft, of die op de foto's te zien waren, denk ik nog dat hij meer vragen goed zou hebben dan jij.
Ja duh, want hij weet het nog want hij heeft het je zojuist vertelt. Daarom gaat die vergelijking niet op. Je moet het meer zien alsof je een uurtje stiekum mee hebt kunnen kijken bij zijn reis, zonder dat hij het wist. En precies over dat uur worden de vragen gestelt.
pi_37787544
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef peaceman het volgende:
Wij verschillen totaal van mening hierin. Ik vind dat Milouska het erg goed gedaan heeft. Ik heb echter wel het idee dat sommige mensen hun persoonlijke mening over haar mee laten wegen in de beoordeling of het wel of niet een goede mol was. Dat is jammer.
Nou, dat geldt niet voor mij hoor, ik had geen hekel aan Milouska.
pi_37788667
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:09 schreef karoltje het volgende:
Ik vind Milouska een beetje zielig . Die opmerkingen ook die ze de hele tijd naar dr hoofd kreeg deze uitzending! Frederique zij ook iets vets, in de trant van "mijn god je was zooo irritant!". .
Ja, en dan die kop en die ogen van Frédérique erbij, prachtig
pi_37788980
Ik heb het nog niet eens gezien! Ik ga zodra ik thuis ben vanavond kijken! Kheb hier wel alles al gelezen maar ben toch nog steeds benieuwd! En ik vind de tactiek van milouska toch geweldig hoor! Maar toen ze dat shirt aanhad had ik wel gelijk zoiets van jaa duhhh, de M! Mol! Halloooo! Maar ja, toch door haar dommigheid idd ook erin getrapt dat ze het niet kón zijn. Lekker suf!
pi_37789865
Ik vind Milouska ook geen slechte mol hoor .
pi_37791040
Is het al bekend wanneer de volgende WIDM komt? De opnames daarvoor zijn al weer geweest toch?
pi_37791210
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Ayaxola het volgende:
Is het al bekend wanneer de volgende WIDM komt? De opnames daarvoor zijn al weer geweest toch?
Volgens mij zijn ze nu pas bezig met deelnemers te zoeken..
pi_37791411
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_37791730
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:06 schreef tessie het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze nu pas bezig met deelnemers te zoeken..
Ow
pi_37792090
nu al? dat geloof ik niet
ik denk eerder dat belgie binnekort met een nieuw seizoen begint?
pi_37793022
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:43 schreef Mip1988 het volgende:
Ze zijn nu al bezig met het zoeken van kandidaten.

En volgens mij komt er in België geen nieuw seizoen meer, althans dat las ik ergens.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:17:44 #194
88233 Steve
Still the best.
pi_37793048
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:43 schreef Mip1988 het volgende:
In België? Ik dacht dat ze daar gestopt waren met nieuwe seizoenen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37809129
Ik heb gisteravond eindelijk de uitzending gezien. Echt super!! Idd de meeste mol-acties hadden we natuurlijk al lang gezien, maar ik vind het toch echt wel humor ook hoor! En idd die kop van Fré toen ze tegen Molouska zei dat ze zooo irritant was! Gewéldig! Ik heb genoten!
Kunnen we dat nieuwe seizoen van de Belgen ook op tv zien? Of ergens op internet?
pi_37809421
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:49 schreef tessie het volgende:
Kunnen we dat nieuwe seizoen van de Belgen ook op tv zien? Of ergens op internet?
Die komt er niet.
  zondag 14 mei 2006 @ 12:30:14 #197
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_37811771
Wordt er nu eigenlijk nog bekend wat er gefluisterd werd bij dat kapelletje en hoe andere hints in elkaar staken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Here2Stay op 14-05-2006 13:18:38 (weinig slaap enzo..) ]
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_37811884
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:30 schreef Here2Stay het volgende:
Wordt er nu eigenlijk nog bekend wat er gefluisterd werd bij dat kappeltje en hoe andere hints in elkaar staken?
kappeltje?? of bedoel je kapelletje.
waarschijnlijk worden de overige hints bij schiffers.fm uitgelegd
Dance 'til ya drop!
  zondag 14 mei 2006 @ 12:40:11 #199
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37812011
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:35 schreef Sannydance het volgende:

[..]
Karel en Milouska komen morgen middag bij Schiffers.FM !
Dan weten wij meer
pi_37812042
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:35 schreef Sannydance het volgende:

[..]

kappeltje?? of bedoel je kapelletje.
Dat zullen dan de muzikale aanwijzing van Schiffers zijn. Dat geluid van die kapel zal wel nooit verklaard worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')