Hij woont in Amerikaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:06 schreef miki het volgende:
Geen ervaring mee!
Misschien geen antwoord op je vraag, maar misschien weet je een goede bloemist bij je moeder in de buurt? Misschien kun je regelen dat je vooraf betaalt en dat zij ook een mooi boeket bezorgen. Bezorgen doen ze meestal toch wel dus waarom geen bestelling via de telefoon?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:13 schreef Kieran het volgende:
..
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:16 schreef popolon het volgende:
Ik heb gewoon bij een winkel in haar stad telefonisch een order geplaatst om het zaterdag te bezorgen en via Rabo online de betaling gedaan.
Ze kennen m'n moeder wel dus ik laat 't geheel aan hun over verder.
Kan niet veel makkelijker.
Ik denk dat ik maar even bij Fleurop ga kijken! Mijn ouders zijn 3 jaar geleden verhuisd naar een andere plaats, en ik ken daar geen lokale bloemenwinkelsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
Fleurop is volgens mij de grootste en het meest bekend.
Ik kenz o snel ook geen andere die landelijk leveren.
Ik gok dat je dus voor Fleurop moet gaan of een lokale bloemenwinkel moet kennen (wat misschien lastig is met betalen vanuit amerika).
Kwaliteit ligt gewoon aan de lokale bloemenzaak die de bestelling van Fleurop krijgt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:43 schreef maartena het volgende:
Ik heb bloemen besteld bij Fleurop, boeketje van 25 Euro plus 8 Euro bezorgkosten.... Tis inderdaad niet de goedkoopste vergeleken bij de lokale bloemist prijzen natuurlijk, maar we zullen eens zien wat de kwaliteit is.... daar vraag ik natuurlijk van het weekend wel naar.
We zullen zien!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
fleurop werkt prima![]()
het bosje dat ik mn vriendin gestuurd heb zag er net zo uit als op de site
Sluit dit topic ook maar, ik heb al een oplossing!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
Pffff
Zijn we nu echt klaar?
Ruzie maak je maar per mail/msn/postduif of fax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |