abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2006 @ 20:25:54 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37824724
Ik vind die gevels echt afschuwelijk
Al die zogenaamde "artistiekerige" grappen en grollen moesten verboden worden vind ik

Let op het 'vind ik'

Leuke keuken zeg
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37833566
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die gevels echt afschuwelijk
Al die zogenaamde "artistiekerige" grappen en grollen moesten verboden worden vind ik
Ik ben eht helemaal met je eens. Neemt niet weg dat ik die houten voorgevel helemaal geweldig vind:
'

Dat kunnen ze volgens mij best verplichten voor iedereen
  maandag 15 mei 2006 @ 00:33:05 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_37833706
Ik vind die gevels wel leuk. Meestal zijn van die nieuwbouw vinex locaties allemaal van die prefab eenheidsworst. Nu kun je er toch een soort persoonlijke touch aan geven.

[ Bericht 17% gewijzigd door speknek op 15-05-2006 00:39:42 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37834185
Wauw mooi strak allemaal!!! Gefeliciteerd met jullie mooie woning.
#geen
  maandag 15 mei 2006 @ 01:11:51 #30
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_37834317
Jullie hebben maar één tandenborstel.

Verder vind ik die gevels ook wel leuk. Toen ik las dat die er zouden komen, was ik meteen cynisch, maar ik moet zeggen dat ze er beter uit komen dan ik vermoedde.
pi_37834435
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:27 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ik ben eht helemaal met je eens. Neemt niet weg dat ik die houten voorgevel helemaal geweldig vind:
[afbeelding]'

Dat kunnen ze volgens mij best verplichten voor iedereen
Moet zeggen dat ik het hier 100 % met de mars eens ben, deze gevel met houtmotief vindt ik erg mooi passen bij al dat strakke nieuwe gebeuren. De andere ja og niet mijn dingie. Maar dat moge duidelijk zijn met mijn projectje
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_37837880
quote:
Op maandag 15 mei 2006 01:11 schreef broer het volgende:
Jullie hebben maar één tandenborstel.

Verder vind ik die gevels ook wel leuk. Toen ik las dat die er zouden komen, was ik meteen cynisch, maar ik moet zeggen dat ze er beter uit komen dan ik vermoedde.
We hebben er 2, ik een groene, Pheno een blauwe. Maar de ene is niet zo fotogeniek.

Je had al gehoord van dit project?

Ik vind sommige gevels echt gruwelijk, ze doen pijn aan je ogen. Andere vind ik weer wel heel mooi, en het totaalplaatje is enorm vrolijk. Je eigen gevel zie je niet, en overburen hebben we niet. Er is een kunstwerk dat bestaat uit honderden kleine spiegeltjes, zeg maar een discobal. Het zullen je overburen maar zijn...
  maandag 15 mei 2006 @ 16:51:19 #33
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_37849020
Ziet er leuk uit
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_37912562
Heel appart. erg gaaf. Maarjah, je hoopt altijd maar dat de buurman niet een extreme smaak heef
pi_37913542
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef ranzige_pad het volgende:
Heel appart. erg gaaf. Maarjah, je hoopt altijd maar dat de buurman niet een extreme smaak heef
Ja, was ook al discussie over: Mag je je eigen gevel uitkiezen, of is het eerlijker dat je die van je overburen uit mag kiezen.

Gelukkig hebben wij geen rechtstreekse overburen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:50:04 #36
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_39543212
ik zag zojuist pas "ons nieuwe huisje" bij je naam staan dus nieuwsgierig aagje als ik ben...

Mooie keuken..mooie achterwand.. mijn kleuren wel.. Ook de eethoek.. prachtige tafel.. met dat gecrushte glas.. erg mooi
Die gevels.. tja dat weet ik niet zo goed..Ik denk wel dat je er absoluut iets moois en unieks van kunt maken.. dat wel..

Heel veel geluk en plezier er mee..
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_39545089
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:50 schreef _Cara_ het volgende:
ik zag zojuist pas "ons nieuwe huisje" bij je naam staan dus nieuwsgierig aagje als ik ben...

Mooie keuken..mooie achterwand.. mijn kleuren wel.. Ook de eethoek.. prachtige tafel.. met dat gecrushte glas.. erg mooi
Die gevels.. tja dat weet ik niet zo goed..Ik denk wel dat je er absoluut iets moois en unieks van kunt maken.. dat wel..

Heel veel geluk en plezier er mee..
Het ziet er inmiddels ietsepietsje slordiger uit allemaal

Momenteel is het grootste gedeelte van de gevels in de wijk klaar. Er zitten mooie dingen tussen. Maar aan sommige kunstwerken kan ik niet wennen. Zo heeft iemand Internet Explorer op zijn gevel. Een ander huis is wel heel errug roze.

Er komen dus ook echt mensen langs om naar de gevels te kijken. Blijven ze vijf minuten stilstaan voor het raam.
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:34:17 #38
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_39546435
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:47 schreef _Arual_ het volgende:
Momenteel is het grootste gedeelte van de gevels in de wijk klaar. Er zitten mooie dingen tussen. Maar aan sommige kunstwerken kan ik niet wennen. Zo heeft iemand Internet Explorer op zijn gevel. Een ander huis is wel heel errug roze.

Daar wil ik een foto van zien . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Moderator woensdag 5 juli 2006 @ 18:10:02 #39
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_39547400
quote:

[..]

Het ziet er inmiddels ietsepietsje slordiger uit allemaal

Er komen dus ook echt mensen langs om naar de gevels te kijken. Blijven ze vijf minuten stilstaan voor het raam.
Het blijft afschuwelijk, kun je nog beter kut in je voorgevel gemetseld hebben staan
pi_39547445
quote:

[..]
ik ben idd wel benieuwd naar foto's
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39564408
Ik ga binnenkort wel wat foto's maken. Pasgeleden werd hier een buslading rollatormensen gedumpt om naar de gevels te kijken.
pi_39564541
Zeg maar tegen Pheno dat ik binnenkort langskom voor de tuincontrole.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_39564607
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:39 schreef Roquefort het volgende:
Zeg maar tegen Pheno dat ik binnenkort langskom voor de tuincontrole.

ik mis iets.

Onze tuin is na de regenbui van vannacht veranderd in één grote modderpoel. In de voortuin staan plantjes, tenminste, de resten daarvan. We hebben van iedereen planten gekregen die officieel niet dood zouden kunnen.
pi_39565113
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:42 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

ik mis iets.

Onze tuin is na de regenbui van vannacht veranderd in één grote modderpoel. In de voortuin staan plantjes, tenminste, de resten daarvan. We hebben van iedereen planten gekregen die officieel niet dood zouden kunnen.
FDF-business.

Ik hoor vaker zulke smoesjes als ik langskom, maar een goed verzorgde tuin overleeft een nachtje regen natuurlijk wel. Pheno heeft dus gewoon niet opgelet bij alle tuintips. Dan krijg je dit soort ongelukken dus.
pi_39565172
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:06 schreef Roquefort het volgende:

[..]

FDF-business.

Ik hoor vaker zulke smoesjes als ik langskom, maar een goed verzorgde tuin overleeft een nachtje regen natuurlijk wel. Pheno heeft dus gewoon niet opgelet bij alle tuintips. Dan krijg je dit soort ongelukken dus.
We hebben überhaupt nog geen tuin. En ook nog geen garderobekast, en die gaat toch écht voor.
pi_39568541
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 19:27 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

achter hebben we gelukkig wel een enorme tuin.
....
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:09 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

We hebben überhaupt nog geen tuin.
....

pi_39569737
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:03 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

We hebben wel een plaats waar de tuin moet komen! Maar tot nu toe bestaat de tuin louter uit zand en onkruid. Hoe meot ik die plak modder achter ons huis anders noemen?
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:15:25 #48
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_39570847
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:09 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

We hebben überhaupt nog geen tuin. En ook nog geen garderobekast, en die gaat toch écht voor.
Prioriteiten stellen.. Ik zou ook voor de garderobekast gaan...
pi_39571120
Met dit weer zit ik toch liever in de tuin dan in de garderobekast.

(Mooi huis en vooral heel coole gevels btw!)
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:26:00 #50
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_39571178
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:23 schreef Roquefort het volgende:
Met dit weer zit ik toch liever in de tuin dan in de garderobekast.

(Mooi huis en vooral heel coole gevels btw!)
tja.. daar heb je natuurlijk een goed punt..
Maar misschien hebben ze een deel al betegeld waar ze buiten kan zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')