en niet te vergeten complottheorieen waar sinterklaas niets bij isquote:Op zondag 14 mei 2006 17:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je bent wel écht de gemiddelde VS basher hè? Dom, nauwelijks geïnformeerd, tunnelvisies, drogredeneringen, het op een serieuze toon verspreiden van pure onzin en last but not least een onvervalste anti-semiet.
ter vergelijking, men vind namelijk dat iran een terroristenstaat is en daarom niet mee mag doen aan het wk, zo kennen we nog wel een terroristenstaat die wel mee mag doen aan het wk, al is die andere terroristenstaat erger.. dat maakt niks uit.quote:
Nou dat wil ik niet zeggen. Alleen dat ik mijn verstand wat beter gebruik dan jou, dat dan weer wel ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
en jullie zijn de slimme mensen, zo is het toch he?
Zie topic: Europa, Iran, WK.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ter vergelijking, men vind namelijk dat iran een terroristenstaat is en daarom niet mee mag doen aan het wk, zo kennen we nog wel een terroristenstaat die wel mee mag doen aan het wk, al is die andere terroristenstaat erger.. dat maakt niks uit.
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Zie topic: Europa, Iran, WK.
Maar nee, we gaan maar weer lekker offtopic anti VS posten ....
Doe dat dan in de daarvoor bestemde topics.
Hoe makkelijk het ook is als alles in stukjes wordt gehakt, feit is dat alles met elkaar te maken heeft, dingen staan niet op zichzelf, probeer voor jezelf eens te herleiden waarom Europa vindt dat Iran niet mee mag doen met het WK en zie wat er allemaal wel niet op je pad komt.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:50 schreef popolon het volgende:
Zie topic: Europa, Iran, WK.
Maar nee, we gaan maar weer lekker offtopic anti VS posten ....
Doe dat dan in de daarvoor bestemde topics.
wat heeft die f*kin ahmadinejad nou te maken met het WK, waarom moeten de mensen daar het dupe ervan worden?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:49 schreef sp3c het volgende:
nu ja zijn visie mbt de holocaust ligt niet helemaal lekker in Duitsland behalve bij neonazi's
heeft Amerika verder weinig mee te maken natuurlijk, ik vind het weigeren van landen om dergelijke redenen best een aardige optie om een bepaald signaal af te geven zonder meteen met bommen te beginnen te strooien
Omdat zij op die f*kin almadinejad stemmen?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
wat heeft die f*kin ahmadinejad nou te maken met het WK, waarom moeten de mensen daar het dupe ervan worden?
ja, je hebt wel gelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 22:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Omdat zij op die f*kin almadinejad stemmen?
Maar van mij mag Iran gewoon meedoen, alleen doet mijn en jouw mening er niet toe.
omdat zij Ahmadinejad zijn regering vertegenwoordigenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Omdat zij op die f*kin almadinejad stemmen?
allicht ... maar dit is toch echt een discussieforumquote:Maar van mij mag Iran gewoon meedoen, alleen doet mijn en jouw mening er niet toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |