abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 15:29:56 #276
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_41452301
schaamteoze tvp van een oud-plaatsgenoot en mede-weerliefhebber.
Al extreme weerstoestanden meegemaakt, Indah?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_41573716
Nee, het weer is al 2 maanden hetzelfde, droog, zonnig en ik heb slechts een paar druppels regen gezien. Maar over een maand of twee-drie (niemand weet precies wanneer) begint het regenseizoen, dus dan komt het 'extreme' weer vanzelf wel.
pi_41577318
Ik heb mijn paspoort terug, met visum Morgenochtend om 7 uur zit ik als het goed is weer in het vliegtuig terug naar Indonesie. Maleisie (Kuala Lumpur) is mooi, leuk, boeiend, kleurrijk ect..ect, maar Indonesie is het toch net iets meer.
pi_41728194
Brrr... beetje laat een ticket naar Nederland (tjah ) geboekt.. dat kost dan weer even een paar honderd euro. Dan gaat het best hard

Maar goed, voorlopig kan ik op dit visum een tijdje blijven. Ze hebben snel werk geleverd in Kuala Lumpur. De volgende keer daar gewoon maar weer heen.
pi_41743729
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:Maleisie (Kuala Lumpur) is mooi, leuk, boeiend, kleurrijk ect..ect,.............
Mooi, leuk, boeiend, kleurrijk .........interessante, maar vooral fantasierijke typering. Ben je niet de h in 'ect, ect' vergeten? Zodat men als toevoeging 'echt, echt' leest om de lezer te overtuigen of zo
lagi Senin, Selasa, Rabu, Kamis, Jumat, Sabtu, Minggu...sepekan lagi Senin, Selasa, Rabu, Kamis, Jumat, Sabtu, Minggu...sepekan lagi Senin, Selasa, Rabu, Kamis, Jumat, Sabtu, Minggu...sepekan
pi_41859262
Om me heen worden weer wat vulkanen actief. Dat is hier vrij normaal, maar voor het eerst zit ik een beetje op reisafstand. Wie weet...
pi_41919585
Oooooeeeei wat spannend, weten die Belanda's veel. Naar mijn weten is er in de buurt van Yogyakarta slechts 1 vulkaan en dat is de altijd actieve Merapi. De laatste grote eruptie was in 1930 die kostte aan 1300 mensen het leven. In de recente geschiedenis heeft een eruptie van de Merapi nog nooit Yogyakarta bereikt.

Met de tegenwoordige middelen en kennis zal het aantal slachtoffers altijd beperkt blijven. Trouwens gebeurt er iets ga dan lekker in je vijvertje leggen met een golfplaat over of desnoods voor je kop.

Dit was weer een aflevering in de serie "Weet waar U woont"
lagi Senin, Selasa, Rabu, Kamis, Jumat, Sabtu, Minggu...sepekan lagi Senin, Selasa, Rabu, Kamis, Jumat, Sabtu, Minggu...sepekan lagi Senin, Selasa, Rabu, Kamis, Jumat, Sabtu, Minggu...sepekan
  maandag 18 september 2006 @ 15:02:44 #283
158473 ayam2
Kukelukuuuuuh
pi_41920942
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat ik doe? Motortochtjes maken, tuinieren, lullen met de buren, dingen bekijken, restaurants bezoeken, boekkie lezen, tv kijken, internetten en zo.. niet veel anders als gewoon in Nederland zeg maar.

Vooralsnog ga ik op 1 september 1 week naar Maleisie, daarna ben ik hier weer tot begin januari. Daarna zien we wel weer verder, in principe ga ik eind januari weer gewoon lekker terug naar hier.
Maareh waar verdien je je geld dan mee? Begrijp dat je nog vrij jong bent dus genieten van een pensioentje lijkt me sterk. Misschien wat brutale vraag?
  Moderator maandag 18 september 2006 @ 15:10:15 #284
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41921175
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef londoh het volgende:
Oooooeeeei wat spannend, weten die Belanda's veel.
Wat zijn Belanda's?
quote:
Naar mijn weten is er in de buurt van Yogyakarta slechts 1 vulkaan en dat is de altijd actieve Merapi. De laatste grote eruptie was in 1930 die kostte aan 1300 mensen het leven. In de recente geschiedenis heeft een eruptie van de Merapi nog nooit Yogyakarta bereikt.

Met de tegenwoordige middelen en kennis zal het aantal slachtoffers altijd beperkt blijven. Trouwens gebeurt er iets ga dan lekker in je vijvertje leggen met een golfplaat over of desnoods voor je kop.

Dit was weer een aflevering in de serie "Weet waar U woont"
Je toonzetting in de richting van Indahnesia.com irriteert me. Wat je persoonlijke problemen met hem ook kunnen zijn, gebruik niet Fok! om dat uit te vechten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 18 september 2006 @ 15:47:17 #285
158473 ayam2
Kukelukuuuuuh
pi_41922287
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Wat zijn Belanda's?
[..]

Je toonzetting in de richting van Indahnesia.com irriteert me. Wat je persoonlijke problemen met hem ook kunnen zijn, gebruik niet Fok! om dat uit te vechten.
Misschien irriteert meneer Londoh zich aan het toontje van Indahnesia? Indahnesia komt een beetje over als een Indonesia wijsneus terwijl hij toch heel veel verkeerde of niet kloppende informatie hier geeft. Dan mag meneer Londoh dat toch wel corigeren? Ben zelf Indonesier en moet wel erg laggen om de verhaaltjes van Indahnesia.
  Moderator maandag 18 september 2006 @ 15:57:36 #286
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41922603
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:47 schreef ayam2 het volgende:
Misschien irriteert meneer Londoh zich aan het toontje van Indahnesia? Indahnesia komt een beetje over als een Indonesia wijsneus terwijl hij toch heel veel verkeerde of niet kloppende informatie hier geeft. Dan mag meneer Londoh dat toch wel corigeren? Ben zelf Indonesier en moet wel erg laggen om de verhaaltjes van Indahnesia.
Dan nog is het niet de bedoeling dat je alleen op Fok! komt om een andere user, waar je kennelijk buiten Fok! een conflict mee hebt, af te zeiken. Dat je een ander geluid laat horen is prima, maar let wel een beetje op de toonzetting en richt niet al je pijlen op één enkele user.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_41922733
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]Wat zijn Belanda's?[..]
Heb je geen behoorlijk woordenboek ?
quote:
[Je toonzetting in de richting van Indahnesia.com irriteert me. Wat je persoonlijke problemen met hem ook kunnen zijn, gebruik niet Fok! om dat uit te vechten.
Volgens mij is er geen sprake van toonzetting, noch van problemen, laat staan van vechten en pijlen. Ik reageer slechts op fouten die deze zelfbenoemde Indonesiadeskundige keer op keer maakt. Er doen al genoeg vreemde verhalen de ronde over Indonesia door wanbegrip. Ik vraag me af waarom de mods steeds in het geweer komen als er op Indahnesia wordt gereageerd. Worden jullie soms onder tafel door gestiekt.
pi_41923028
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dan nog is het niet de bedoeling dat je alleen op Fok! komt om een andere user, waar je kennelijk buiten Fok! een conflict mee hebt, af te zeiken. Dat je een ander geluid laat horen is prima, maar let wel een beetje op de toonzetting en richt niet al je pijlen op één enkele user.
Afzeiken, in plaats van mijn hiero een beetje leggen te katten, toon aan dat de info die ik geef onjuist is. Ik zelf heb maar een interesse in dit leven en dat is Indonesia. Hetgeen ik doe is proberen te voorkomen dat oubollige info tot waarheid wordt verheven. Het getuigt van weinig inzicht om dan over gezeik te reppen.
  Moderator maandag 18 september 2006 @ 16:13:14 #289
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41923044
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef londoh het volgende:
Heb je geen behoorlijk woordenboek ?
Wil je me nu werkelijk irriteren? Je zit op een Nederlands forum, schrijf dan ook in het Nederlands. Of desnoods een taal die door het groot deel van de users begrepen wordt, zoals Engels.
quote:
Volgens mij is er geen sprake van toonzetting, noch van problemen, laat staan van vechten en pijlen. Ik reageer slechts op fouten die deze zelfbenoemde Indonesiadeskundige keer op keer maakt. Er doen al genoeg vreemde verhalen de ronde over Indonesia door wanbegrip. Ik vraag me af waarom de mods steeds in het geweer komen als er op Indahnesia wordt gereageerd. Worden jullie soms onder tafel door gestiekt.
Ik heb helemaal niks met indahnesia.com, laat staan dat er onder tafel iets gestiekt wordt. Wat ik hier zie, is een persoonlijke kruistocht van één user die alleen maar reageert in topics van de ander en die dat op een irritante manier doet. Geen wonder dat de indah je hier telkens negeert. Als je hem wil corrigeren, kan dat ook zonder al die plaagstootjes van je.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 18 september 2006 @ 16:16:48 #290
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41923114
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:12 schreef londoh het volgende:
Afzeiken, in plaats van mijn hiero een beetje leggen te katten, toon aan dat de info die ik geef onjuist is. Ik zelf heb maar een interesse in dit leven en dat is Indonesia. Hetgeen ik doe is proberen te voorkomen dat oubollige info tot waarheid wordt verheven. Het getuigt van weinig inzicht om dan over gezeik te reppen.
We hebben een feedback-topic als je klachten hebt over moderaties: Feedback #10

Nu weer ontopic verder in dit topic.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 18 september 2006 @ 16:25:35 #291
158473 ayam2
Kukelukuuuuuh
pi_41923295
Aduhh, Ik heb net gekeken op indahnesia.com. Deze menir maakt hier eigelijk gewoon reklame voor zijn eigen website over Indonesia.
Mag dat? Dat is toch spam.
  Moderator maandag 18 september 2006 @ 16:30:59 #292
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_41923423
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:25 schreef ayam2 het volgende:
Aduhh, Ik heb net gekeken op indahnesia.com. Deze menir maakt hier eigelijk gewoon reklame voor zijn eigen website over Indonesia.
Mag dat? Dat is toch spam.
Je mag je homepage als nick gebruiken, daar is niks op tegen. Klachten daarover kan in het speciale Feedback-subforum.

Kunnen we nu dan weer verder ontopic?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_41923489
------------------------------------------------------------
edit, ik blijf niet bezig:
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben een feedback-topic als je klachten hebt over moderaties: Feedback #10

Nu weer ontopic verder in dit topic.

[ Bericht 66% gewijzigd door UIO_AMS op 18-09-2006 16:50:34 ]
  maandag 18 september 2006 @ 16:49:56 #294
158473 ayam2
Kukelukuuuuuh
pi_41923880
Ok ik ga nu weer on topic Boss.
Ik vind de titel van dit onderwerp wel grappig want ik heb een bruine doos en heb een enkele reis naar Nederland gekregen...
pi_41924142
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:49 schreef ayam2 het volgende:
Ok ik ga nu weer on topic Boss.
Ik vind de titel van dit onderwerp wel grappig want ik heb een bruine doos en heb een enkele reis naar Nederland gekregen...
En die doos heb je zonder moeilijkheden dit land ingekregen? Ik kreeg laatst op Schiphol allerlei moelijke vragen over een witte zak die ik bij me had, hoe ik daar aan kwam en zo

[ Bericht 2% gewijzigd door londoh op 18-09-2006 17:08:58 ]
  maandag 18 september 2006 @ 17:09:09 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41924401
Wat leuk, stalkers die zich speciaal registreren om TS eens even 'aan te pakken'.

Ik zie dat jullie postgeschiedenis alleen betrekking hebben op topics van TS.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 18 september 2006 @ 17:13:58 #297
158473 ayam2
Kukelukuuuuuh
pi_41924488
Ik zei dat ik die bruine doos van mij moeder heb gekregen.
  maandag 18 september 2006 @ 17:20:31 #298
158473 ayam2
Kukelukuuuuuh
pi_41924649
Wat is er toch met Indahnesia dat jullie hem allemaal zo beschermen.
Ik ben helemaal geen stalker. Ik ben toevallig op dit onderwerp terecht gekomen om dat ik in google iets over Indonesia zocht.
En hij kan toch zelf wel reageren als hem iets niet bevalt.
  maandag 18 september 2006 @ 17:28:56 #299
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41924864
Hoe kijkt de bevolking daar eigenlijk tegen Nederlanders aan? veel goeds hebben ze toch neit aan ons te danken.... wordt je niet met je nek aangekeken?
pi_41925222
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:20 schreef ayam2 het volgende:
Wat is er toch met Indahnesia dat jullie hem allemaal zo beschermen.
Ik ben helemaal geen stalker. Ik ben toevallig op dit onderwerp terecht gekomen om dat ik in google iets over Indonesia zocht.
En hij kan toch zelf wel reageren als hem iets niet bevalt.
Ik zie mezelf ook niet als een stalker, ik ben alleen maar geinteresseerd in Indonesia. Maar dat mag volgens de leiding hiero niet. Serieus reageren wordt niet op prijs gesteld. Ik vind het een beetje schaamtevol dat er op zo een oubollige manier over Indonesia wordt geschreven. Als je daar voor op komt dan komt de moderatie in het geweer om hun 'macht' te laten zien en je in een richting te dwingen die hun 'leuk' vinden. Lijkt wel een kongsi samen met die Indahnesia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')