Ik vrees dat niemand dit herkent. Helaas.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:09 schreef fleur22 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer..maar het erge is, ik weet geen titel..
Ik zal het nummer eens omschrijven..
Ik denk nl zelf dat het gezongen wordt door V.O.F de Kunst..( weet het niet eens 100% zeker, maar de stem komt zo overeen met zanger Nol Havens)
Het typische aan dit nummer, is dat een deel gezongen wordt, maar de rest instrumentaal is.
Het is een vrij rustig nummer.
Ik hoop dat iemand dit nummer herkend, en mij de titel kan geven.
Ik heb via een DL-programma al vanalles geprobeerd, en ook gekeken bij songteksten, google etc..maar wordt er niet wijzer uit.![]()
Bij mij opent er geen stream, maar er is wel een playlist te vinden.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Arien___ het volgende:
Help! Ik zoek een nummer dat Dj T heeft gedraaid in dance departement op 13 mei 2006.
als je naar http://www.radio538.nl/538/programmas/dancedepartment/ gaat en op 13 mei 2006 klikt opent een stream. als je naar 01:39:00 gaat zit je in het nummer.
Ik wil heel graag weten hoe het nummer heet.
Wie o wie?
Mvgr Arien
Scatman John - Scatman's Worldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:12 schreef SpyEye het volgende:
ik zoek een nummer
scotlands world of zoiets
in de songtekst komt heel vaak ski-bop-dop voor
weet iemand hoe dat nummer heet?![]()
Nee die was het niet...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:05 schreef Shirley het volgende:
Doet me in eerste instantie denken aan Calabria.
quote:Hoor net op radio538 (1 min geleden) nummertje gaat ongeveerzo (mannestem) pada pada, I be on time, dancing, electro is fine, moving on time ..... zo iets?
Nee, ook niet. Volgens mij is het een best nieuw nummer..quote:
'quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij mij opent er geen stream, maar er is wel een playlist te vinden.
THX!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Scatman John - Scatman's World
Im memoriam
[afbeelding]
Het Goede Doel - Alles Geprobeerdquote:Op maandag 15 mei 2006 20:50 schreef fleur22 het volgende:
Nee...
Maar mss kan ik mn vraag wat concreter stellen.
Heeft VOF de Kunst ooit een rustig, Nederlandstalig nummer gezongen?
Aan de ene kant twijfel ik of het VOF is..aan de andere kant komt de stem zo overeen met de leadzanger..kan niet missen bijna...
Toch vind ik het dan zo vreemd, amper wat te vinden via google/limewire..e.d
Zat ik ook aan te denken... Echt Utregs jochie die Henk... met zn zachte g enzo...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
Zou dit 'm kunnen zijn? Zanger Henk Temming zingt met zachte G, het is een rustig nummer en het heeft een langdurig instrumentaal slot.
Weet iemand hier meer van...?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef RW-mike het volgende:
Ik zoek dit nummer... Het is de intro van Robbie Williams @ Knebworth..
http://www.lekkerboeiend.nl/mike/01-Intro.mp3
Iemand? Het is dus niet een specifiek nummer maar meer een artiest die ik zoek die dit soort dingen maakt.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:00 schreef ssebass het volgende:
Ik ben laatst in de Vega geweest en daar werd een nummer gedraaid, het was electronische muziek met geniale jazz gitaarsoli. Ik weet dus niet welk nummer het is en van wie het is. Ik ben absoluut niet thuis is deze muziek dus ik hoop dat ik hier het antwoord zal vinden. Het was een beetje Gnarles Barkley achtig maar dan met stukken met jazz soli op de gitaar. Enige suggesties?
schopje, anyone?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:34 schreef linuxje het volgende:
ik was in de mei vakantie in turkije, daar hoorde ik een spaans nummer en ik verstond iets van: vamonos a lir, maar via google vind ik niets, ik weet zo uit me hoofd niet of er een werkwoord "lir" bestaat maar zo klonk het, weet iemand toevallig hoe dat nr heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |