Ben zelf ook ff aan t lime-wire-en geslagen:quote:
Ik kende het nummer wel maar wist ook niet meteen welk nummer het nou ook alweer was, maar per ongeluk startte ik ook het derde deel van die aflevering op, als de aftiteling bijna gaat beginnen, en daar hoor je het nummer wat harder en kun je ook verstaan wat hij zingt. Toen was het niet meer zo moeilijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Lovechild het volgende:
Super, heel erg bedankt!![]()
Ik bedacht me vannacht in mijn bed nog dat ik vergeten was de site erbij te zetten, maar het was blijkbaar toch duidelijk genoeg.
Thanks again!
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zoek een nieuw nummer wordt vaak op 538 gedraaid. Het weet pakito ofzo...een dance/ trance nummer, maar ik weet niet precies hoet ik het schrijf. PAQITO?
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 03:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hoor net op radio538 (1 min geleden) nummertje gaat ongeveerzo (mannestem) pada pada, I be on time, dancing, electro is fine, moving on time ..... zo iets?
Is het niet Pakito?quote:
Kijk dan eens op dat hoesje, of ben je dat "kwijt"?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:37 schreef siedeg het volgende:
Ik zoek een trancenummer die op de cd 'trance, the ultimate collection' (met dat blauwe hoesje)
midden in het lied hoor je zoiets van "Airplane succes" (ofzo) als aanloop naar een 'harder' stukje...
Klikquote:Op zondag 14 mei 2006 16:27 schreef siedeg het volgende:
ik heb die cd dus niet meer... ooit eens ergens laten slingeren
Tja, dat kunnen er een hoop zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef poohy het volgende:
Heb nog steeds mijn Afrikaans nummer niet gevondenIedereen bedankt voor de reacties
maar het is niet:
- Miryam Makebe
- Lady Blacksmith
- Wes
- Youssou
- Paul Simon
![]()
Het gaat om een up-tempo nummer geheel in een andere taal (afrikaans voor zover ik dat kan beoordelen) wat dus zo op Sky Radio voorbij kan komenVolgens mij wordt het gezongen door een vrouw en het komt uit de jaren 80/90
Iemand nog een idee![]()
French Kiss van Lil'Louis?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:52 schreef ER_Online het volgende:
Ik zoek een liedje dat ze in de discotheek gedraaid hebben. Het bestaat minstens 2 keer het 'refrein', het orgasme van een vrouw en verder lekkere bas tussendoor! Vond het wel een relaxt plaatje, hoop dat iemand me kan helpen!
Al op www.ster.nl gezocht?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:40 schreef Skinkie het volgende:
Dat nummer van de nivea reclame 'Goodbye' van wie is dat?
Denk dat ze die bedoelt aangezien die wel eens op Sky Radio kan komenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:44 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Tja, dat kunnen er een hoop zijn.
Misschien wel Ofra Haza - I'm Nin Alu
Gevindtquote:Op zondag 14 mei 2006 22:18 schreef j0rrit het volgende:
Ik zoek een nummer die vaak op SlamFM langs komt. Ze zingen daarin iets in de trant van: "don't don't leave me here alone, no, no, no"
Het is een beetje trance-achtig qua stijl.
...baalt ervan dat de SlamFM playlist niet meer op de site staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |