quote:
0900-0759quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef araphor het volgende:
Er bestaat ook een telefoonnr. dat je kan bellen en waar je een paar seconden van een nr. kan laten horen, waarna je een sms krijgt met artiest + titel. Weet iemand toevallig dat nummer?
Hmm..bij mij werkt die link niet...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef araphor het volgende:
In de Tegenlicht docu vorige week over Google zat een nummer waarvan ik graag de artiest/titel wil weten.
link: http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=ysqxQsHEnCoVtHjIknC
Het nummer dat ik bedoel begint op 35 minuut 53 seconden.
Er bestaat ook een telefoonnr. dat je kan bellen en waar je een paar seconden van een nr. kan laten horen, waarna je een sms krijgt met artiest + titel. Weet iemand toevallig dat nummer?
Pata pata van Miriam Makeba? (je kunt zowiezo eens op miriam makeba zoeken, die maakt vrij bekende afrikaans georienteerde muziek, wat op veel zenders gedraait wordt)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef poohy het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een afrikaans nummer, het is een nummer wat zo op Sky Radio voorbij kan komen.
Uiteraard kan ik de tekst hier niet opschrijvenKan iemand mij een beetje in de goede richting helpen? Ik weet dat ik bar weinig info heb.
Op 6 februari aanstaande verschijnt een single van Jacqueline Govaert en Fernando Lameirinhas. Het gaat om het duet 'Abraca Me/Omhels Me Dan' dat Jacqueline en Fernando deden tijdens het Warchild concert. De single verschijnt via SONY BMG.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:15 schreef MissWhizzy het volgende:
hIk zoek het nummer: Omhels me dan. Heb alleen geen idee wie het zingen.
Dus niet die versie met die portugese Fernando maar de volledig Nederlandstalige versie, wordt door een man en een vrouw gezongen.
bij mij ook niet.quote:
http://www.flurl.com/uplo(...)ls_Me_Dan_51591.htmlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:21 schreef Zweevie het volgende:
[..]
Op 6 februari aanstaande verschijnt een single van Jacqueline Govaert en Fernando Lameirinhas. Het gaat om het duet 'Abraca Me/Omhels Me Dan' dat Jacqueline en Fernando deden tijdens het Warchild concert. De single verschijnt via SONY BMG.
Dat is dan dus gezongen door jacqueline van Krezip en mogelijk met die Fernando, of met Blof
Mori Kante - Yeke yekequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef poohy het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een afrikaans nummer, het is een nummer wat zo op Sky Radio voorbij kan komen.
Uiteraard kan ik de tekst hier niet opschrijvenKan iemand mij een beetje in de goede richting helpen? Ik weet dat ik bar weinig info heb.
Bij mij werkt de link wel gewoon, maar het stukje muziek zegt me niets.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:25 schreef rudedeltadude het volgende:
bij mij ook niet.
niet in FF en ook niet in IE
Wes-Alane of misschien Wes-Awa Awa ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef poohy het volgende:
Geen idee maar het klinkt als standaard vroege jaren 80 synthpop.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef araphor het volgende:
In de Tegenlicht docu vorige week over Google zat een nummer waarvan ik graag de artiest/titel wil weten.
Misschien Roxy Music - Let's Stick together of George Micheal - Carless Whisperquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die dacht ik ook als eerste ja, maar nee... dat is hem niet...
op één na bekendste nummer dan?
een verdere beschrijving: Het is een heel opgewekt jazzy deuntje
Met het programma Tunatic kun je je mic erbij houden, dan zoekt ie het opquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef araphor het volgende:
Paolo Conte - Max ???quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
die dacht ik ook als eerste ja, maar nee... dat is hem niet...
op één na bekendste nummer dan?
een verdere beschrijving: Het is een heel opgewekt jazzy deuntje
nee ook niet!quote:
Wes - Alane ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef poohy het volgende:
The Outfield - I Don't Want to Lose Your Love Tonightquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:12 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer met in het refrein het zinnetje:''i dont want to lose youre love tonight''.
Weet iemand de titel en de artiest van het nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |