Nu heb ik dit nummer gedownload bij limewire. Hij duurt 6.06minuten. En er komt dus een numemrtje na.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef godard_k het volgende:
[..]
YEAH![]()
ik was er zelf net achter van een maatje van me.
Wou het ff vertellen dat het DEZE was.
Thanks anyway [afbeelding]
Robbie Williams - Misunderstood (dankjewel voor de hulp en het advies)quote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef paaskannekoekje het volgende:
hoe heet dat nummer ook alweer
" I love the way you smile at me" volgens mij van robby williams.. maar de titel ?
Lied is spaantalig van een mexicaanse groep genaamd MANÁ.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:50 schreef Sandersson het volgende:
Ik hoorde zojuist de nieuwe Ariel reclame .. (wasmiddelen)
op de achtergrond hoor je volgens mij een Itiliaans nummer..
op ster.nl kan ik em niet vinden
Weet iemand het?
The good men - give it upquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:27 schreef ZuAndy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6231959679531546978&q=jumpstyle+doctor+bass
kent iemand dit liedje?
Nee, niet dus. Dat is alleen de begintune. Ik denk dat ZuAndy het nummer bedoelt die je daarna hoort.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:46 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
The good men - give it up
Het ritme wordt ook gebruikt in fairground van simply red.
Het is een mix van "Music is the answer" van Danny Tenaglia, maar welke weet ik niet. Ik ben absoluut niet thuis in dit soort muziek.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:27 schreef ZuAndy het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6231959679531546978&q=jumpstyle+doctor+bass
kent iemand dit liedje?
Danny Tenaglia aka The Hackerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is een mix van "Music is the answer" van Danny Tenaglia, maar welke weet ik niet. Ik ben absoluut niet thuis in dit soort muziek.
Dj Galaga- the Game?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef godard_k het volgende:
Ik zoek een ONTZETTEND goed nummer om op te jumpen. Hoor het best vaak in clubs.
(owhja, jumpen is zo een soort stampen uit belgie, relaxed om te doen)
Het gaat ongeveer zo![]()
tedukketuk.tuktuktuk. 2x
tedukketuk.tuktuktuuuuhduuuh
iemand![]()
weet niet waar jij naar de Discotheek gaat.. waar ik altijd kom draaien ze ook zo'n plaatje.. Dj Gerrit - I'll never lick you te downloaden op www.djgerrit.com onder downloadsquote:Op zondag 14 mei 2006 17:52 schreef ER_Online het volgende:
Ik zoek een liedje dat ze in de discotheek gedraaid hebben. Het bestaat minstens 2 keer het 'refrein', het orgasme van een vrouw en verder lekkere bas tussendoor! Vond het wel een relaxt plaatje, hoop dat iemand me kan helpen!
ja bedanktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is een mix van "Music is the answer" van Danny Tenaglia, maar welke weet ik niet. Ik ben absoluut niet thuis in dit soort muziek.
Maria Mena- Just Hold Mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:20 schreef Caipirinhia het volgende:
ik zoek een nummer van deze tijd, heb hem een paar keer voorbij zien/horen komen op de muziek zenders. Is een dame die in het refrein bepaade woorden echt met een hele toonladder op en af meeneemt... Iets met Why, en nog wat....
Martin Solveig - Rocking Musicquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:40 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een trance nummer:
in de clip zie je een dame helemaal in het zwarte smeer en dan word een sprinkler installatie aangezet en spoelt dat smeer van haar lijf af.
stukje tekst uit de clip: ''I think i got you babe i can feel the fire burnin.''
Ok, al gevonden. Was John Fogertyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zag gisteren een reclame op tv (volgensmij op SBS) met een cd die in de aanbieding is bij de Media Markt...alleen ben ik de naam van de zanger kwijt(volgensmij was het een Amerikaanse zanger)
Weet iemand welke ik bedoel?
Remember - Underdog Projectquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Willempiehhh het volgende:
Ik zoek een zomers nummer met de tekst:
''In the past we used to be together, when we met on the beach, when you show me the way'' of iets dergelijks, gevolgd door ''nah nah nah''
Bij voorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |