Jij was eerderquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:06 schreef ScottTracy het volgende:
En verder.
Ehmm,quote:
wassie nu wel of nie gestruikeld over die snoeren???quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ehmm,
Mc EWen is de enige echte sprinter in de ronde , na het uitvallen van Petacchi, de rest sprint op kracht niet op souplesse. Hij wil geloof ik ploegleider worden en heeft links en rechts al contacten, en denkt er niet over om op z'n 41e nog terug te keren als renner in het peloton, na een spandoek "We missen Cipo!"
welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wassie nu wel of nie gestruikeld over die snoeren???![]()
Kan even goed een grap zijn van Marc.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Grappig, dat Cipo de kabels heeft losgetrokken
Ja je hebt ook (Weening, T. Dekker, Boogerd.. dezen zijn er helaas niet bij)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef Bartoli het volgende:
ey kaat je vergeet Theo Eltink. Wielinga is thuis alweer aan het klimmen
haha iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
En mijn topictitel is al niet meer actueel![]()
no shitquote:
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig zitten er niet al te veel sprintmogelijkheden meer in deze Giro, want het zou saai zijn geworden.
op papier nog 3 sprintersritten maar ja dan zal McEwen al naar huis zijn. Behalve in etappe 9 wellichtquote:
heheheh denk dat McEwen na rit 10 ofzo uitstapt. Maar erna weinig sprinterskansen behalve Milaan dus ja alle sprinters zullen wel nokken. Bettini een kans om in Milaan te winnenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:
naja ik hoop dat mcewen gaat nokke met de giro. Zodat er iig iets meer spanning komt in de sprints
vanaf morgen is het feestquote:
Brown is handig in het gebruiken van zijn armen enzo maar is gewoon te bang egl. Maar ja das typisch Rabo om zo iemand te halenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:45 schreef Sautor het volgende:
Die Brown kan zich echt niet plaatsen of wel? Zat ie netjes in het wiel bij Bettini, laat ie zich afzakken![]()
Maarja, McEwen nummer 3 erbij, maar zo moeilijk was dat ook weer niet, behalve dat Pollack op t einde nog wel snel dichterbij kwam...
hij had volgens mij ardila en hayman bij zich. En hij wist zich 1 plaatsje voor hayman te vestigen volgens mij... topsprinterquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Brown is handig in het gebruiken van zijn armen enzo maar is gewoon te bang egl. Maar ja das typisch Rabo om zo iemand te halen
Als we dan toch bezig zijn, waarom worden Menchov (en overigen met ch) als Mensjov geschreven? Puur en alleen omdat je t zo uitspreekt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef Leatherface het volgende:
Waarom wordt Gonchar nou in vredesnaam geschreven als Honchar?
De h-klank bestaat niet in het Russisch. Als er een -h- in een naam voorkomt (zoals bij mij) wordt die uitgesproken als een soort van harde g. (X in het cyrillisch).
Wordt zijn naam in het cyrillisch dan geschreven als Xoнчар?
Qua uitspraak zou je het als 'Гoнчар' moeten schrijven. Dat is dus met een soort van zachte -g- die dus nooit als h kan worden vertaald.
Hij stopt sowieso.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:
naja ik hoop dat mcewen gaat nokke met de giro. Zodat er iig iets meer spanning komt in de sprints
Tja, je kunt niet van iedereen verwachten dat ze van alle talen weten hoe je het uitspreekt. Ik spreek ook niet van Balencia, maar gewoon Valencia. En volgens mij wordt de O aan het eind van een portugeze naam als een oe uitgesproken, maar dat doen we ook niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef Leatherface het volgende:
Waarom wordt Gonchar nou in vredesnaam geschreven als Honchar?
De h-klank bestaat niet in het Russisch. Als er een -h- in een naam voorkomt (zoals bij mij) wordt die uitgesproken als een soort van harde g. (X in het cyrillisch).
Wordt zijn naam in het cyrillisch dan geschreven als Xoнчар?
Qua uitspraak zou je het als 'Гoнчар' moeten schrijven. Dat is dus met een soort van zachte -g- die dus nooit als h kan worden vertaald.
sja ik zie op google Hontsjar Gontsjar Sergej Gontchar, Serhiy Honchar of Sergei Gonchar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:10 schreef placebeau het volgende:
Gonchar klinkt sowieso stoerder dan Honchar
naja, het begint morgen iigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Als ik zo eens een paar reacties lees, begrijp ik dat we morgen een lekkere bergetappe krijgen?
* Mr_Brownstone was de Giro helemaal vergeten
Bergetappe is overdreven, maar vlak is het zeker nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Als ik zo eens een paar reacties lees, begrijp ik dat we morgen een lekkere bergetappe krijgen?
* Mr_Brownstone was de Giro helemaal vergeten
zelfde met popovych. word ook verkeerd geschreven op sport.be en andere nieuwsposts.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
sja ik zie op google Hontsjar Gontsjar Sergej Gontchar, Serhiy Honchar of Sergei Gonchar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |