Milram zal wel gaan meewerken denk ik voor Rigotto die kan ook sprintenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Goed nieuws?
Het belangrijkste team om een het peloton samen te houden verdwijnt.
Maar de overtuiging zal wel weg zijn bij Milram, als je zo je leider verliest. Geluk bij een ongeluk dat er dit jaar zo weinig sprintetappes zijn, want anders had het best saai kunnen worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Milram zal wel gaan meewerken denk ik voor Rigotto die kan ook sprinten
een geluk Brown en de andere hebben nog kans als McEwen eruit stapt over enkele dagenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef mbn het volgende:
[..]
Maar de overtuiging zal wel weg zijn bij Milram, als je zo je leider verliest. Geluk bij een ongeluk dat er dit jaar zo weinig sprintetappes zijn, want anders had het best saai kunnen worden.
Tis al de 3equote:Op maandag 8 mei 2006 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
Kan een modje even #2 toevoegen aan de TT?
Petacchi is van La Spezia geloof niet dat ze er komenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:25 schreef mbn het volgende:
Finishen ze dit jaar trouwens niet ook in de woon- of geboorteplaats van Petacchi ofzo? Dat is wel helemaal lullig als hij moet toekijken.
Rabo heeft in sprints geen kans, en een paar mooie vrijbuiters..!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
Goed nieuws?
Het belangrijkste team om een het peloton samen te houden verdwijnt.
Of juist niet, met kansen voor vluchtersgroepjes.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef mbn het volgende:
[..]
Maar de overtuiging zal wel weg zijn bij Milram, als je zo je leider verliest. Geluk bij een ongeluk dat er dit jaar zo weinig sprintetappes zijn, want anders had het best saai kunnen worden.
Brown zat er in de Ronde van Nedersaksen een paar keer bij, al moet ik toegeven dat ik niet denk dat hij McEwen kan kloppen.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:36 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Rabo heeft in sprints geen kans, en een paar mooie vrijbuiters..!
Ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
Jammer van Petacchi.
Volgens mij staat voor een gebroken knieschijf wel een aantal maanden, de Tour zal ie kunnen vergeten denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja.
Hoelang duurt zoiets trouwens? Kan 'ie in de Tour al weer op niveau zijn?
Trouwens wel knap om met gebroken knieschijf toch de etappe uit te rijden.
Bij de eerstvolgende etappe met een brug/drempel/molshoop eindigt Brown buiten de tijd hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 22:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een geluk Brown en de andere hebben nog kans als McEwen eruit stapt over enkele dagen
Zou echt kut zijn als Petacchi weer niet in de Tour te zien zal zijn...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij staat voor een gebroken knieschijf wel een aantal maanden, de Tour zal ie kunnen vergeten denk ik.
Als McEwen geen fouten maakt in de sprint zijn de komende sprintetappes voor hem. Misschien een verrassing, maar de enige concurrentie is Duque, Pollack, Richeze, Lorenzetto, Loddo en misschien nog Forster, Bettini of Guidi. Maar die zijn normaal gesproken geen partij voor McEwen.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerstvolgende sprintmogelijkheden zouden misschien nog steeds benut kunnen worden wanneer ze de vluchters min of meer binnen schot houden. Davitamon zal nu wel helemaal voor McEwen gaan, wie gaat hem nu nog kloppen? Gerolsteiner zal wel helpen, want er zal nog steeds wel altijd iemand meezitten die niet te ver van het roze is verwijderd. En als je dan dichter bij de finish komt, zijn er altijd wel van die T-Mobile's of zo die assistentie verlenen.
Met de ploegentijdrit wordt het hele klassement overhoop gegooid. En die is donderdag al, dus alleen morgen heb je nog een situatie waar Gerolsteiner mee zal helpen met Davitamon. Ik denk niet dat Gerolsteiner na de ploegentijdrit nog het rose zal hebben, de meeste kans op rose heeft Savoldelli dan weer. En DSC zal niet met hart en ziel die trui verdedigen in de vlakke etappe die na de ploegentijdrit volgt.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerstvolgende sprintmogelijkheden zouden misschien nog steeds benut kunnen worden wanneer ze de vluchters min of meer binnen schot houden. Davitamon zal nu wel helemaal voor McEwen gaan, wie gaat hem nu nog kloppen? Gerolsteiner zal wel helpen, want er zal nog steeds wel altijd iemand meezitten die niet te ver van het roze is verwijderd. En als je dan dichter bij de finish komt, zijn er altijd wel van die T-Mobile's of zo die assistentie verlenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |