uit de OP:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
En hoe ga je het oplossen dat je 7 acts overhoudt?
en dat stond er al toen ik mijn keuzes hier neer heb gezet...quote:Aangezien we voor de volgende ronde uit moeten komen op 8 bands, zal de 'verliezer' met de meeste stemmen uit deze ronde ook doorgaan
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:24 schreef Nepthys het volgende:
* Ronde 3
Kane - Coldplay
The Stooges - Bon Jovi
Arctic Monkeys - Bløf
DJ Tiësto - Linkin Park
Ozzy Osbourne - Michael Bolton
Live - G-Unit
Mötley Cruë - Limp Bizkit
Okee. Had ik niet gelezen, gelijk stemmen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
uit de OP:
[..]
en dat stond er al toen ik mijn keuzes hier neer heb gezet...
* Ronde 3
Kane - Coldplay
The Stooges - Bon Jovi
Arctic Monkeys - Bløf
DJ Tiësto - Linkin Park
Live - G-Unit
Coldplay wordt nog niet zo lang overschat (die bestaan pas een paar jaar).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:30 schreef Bog het volgende:
u2 eruit
rot toch een end op man
u2 is de meest overschatte band ooit
daarna coldplay
* Ronde 3
Kane - Coldplay
The Stooges - Bon Jovi
Arctic Monkeys - Bløf
DJ Tiësto - Linkin Park
Live - G-Unit
Pink Floyd is ook overschatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:40 schreef maniack28 het volgende:
wtfTool overschat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je nakijken, als Tool overschat is, is Pink Floyd dat ook![]()
De eerste twee albums van Ozzy Osbourne zijn de absolute top in heavy metalquote:Op maandag 15 mei 2006 11:24 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ozzy Osbourne - Michael Bolton Heeft die gast wel 1 goede plaat?
Black Sabbath heeft wel een paar leuke platen maar Ozzy ken ik alleen als "ik-heb-teveel-gesnoven-in-mijn-leven-en-ben-nu-met-mijn-trieste-kop-op-tv"quote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De eerste twee albums van Ozzy Osbourne zijn de absolute top in heavy metal
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Pink Floyd is ook overschat
Zoek de betekenis eens op van overschat in een woordenboek en probeer door je heiligverklaring heen eens kritisch naar alle platen van deze bands te luisteren en serieus te zeggen dat er geen matige platen tussenzitten. pubertje
maar michael bolton is toch niet overschat.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De eerste twee albums van Ozzy Osbourne zijn de absolute top in heavy metal
Dat is relatief natuurlijk.. maar er zijn zat "kleinere" bands die niet overschat zijn hoor, zoals the swans, ministry, faith no more of nick cave & the bad seeds. Daar wordt niet zo'n heisa over gemaakt door iedere zgn. muziekkenner en zijn gewoon bands die prima muziek afleveren bij vrijwel iedere plaat die ze maken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]Noem eens een band die niet overschat is dan?
Dan heb je weinig van hem gehoord, zowel Blizzard of Oz en Diary of A Madman zijn meesterwerkjes, ook terecht geroemd door de serieuze pers en muzieksites. No More Tears was trouwens ook niet zo'n slecht album, met name het titelnummer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:02 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Black Sabbath heeft wel een paar leuke platen maar Ozzy ken ik alleen als "ik-heb-teveel-gesnoven-in-mijn-leven-en-ben-nu-met-mijn-trieste-kop-op-tv"
Nu nog ff je keuzes vet maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:57 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Kane - Coldplay
The Stooges - Bon Jovi
Arctic Monkeys - Bløf
DJ Tiësto - Linkin Park
Live - G-Unit
Ik hoop op een finale tussen Coldplay en Arctic Monkeys, hoewel ik Live de titel ook van harte gun.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:28 schreef Flibble het volgende:
Wat mij betreft is Coldplay de absolute winnaar!![]()
Och, dat Kane een ronde verder is, daar kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:20 schreef Nepthys het volgende:
Helaas voor Frollo en vele anderen dus geen Coldplay in de finale... ()
Nick Cave niet overschatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is relatief natuurlijk.. maar er zijn zat "kleinere" bands die niet overschat zijn hoor, zoals the swans, ministry, faith no more of nick cave & the bad seeds. Daar wordt niet zo'n heisa over gemaakt door iedere zgn. muziekkenner en zijn gewoon bands die prima muziek afleveren bij vrijwel iedere plaat die ze maken.
roger thatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef Nepthys het volgende:
Ok dan
en hier is ronde 4:
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |