lol neequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Misschien een idee om die gozer preventief in elkaar te rossen?
Wat is jouw pa trouwens een mietje! Die wordt in de houtgreep genomen, ok, dat kan gebeuren. Vervolgens komt ie los, en ging ie weer naar binnen omdat hij Oprah verder wilde kijken?
Mijn pa had em doodgemaaktMisschien niet op het moment zelf, maar toch zeker wel de dag erna, zeker als hjij gewoon weet wie hem heeft aangevallen..
I see.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef DR878 het volgende:
[..]
Hij heeft besloten zijn eisen te 'verlichten'![]()
Ik ken die hele moeder niet, maar toch aardig dat ze ook jouw boete betaald anders.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:11 schreef DR878 het volgende:
[..]
Die moeder.......die cared nergens om., dat kan ik je vertellen. En aanpakken en kapotrammen heeft geenzin blijkbaar want ik heb hem al zijn bek geramd.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben tegen racisme, maar sommige *#$%@#$%@#$%@#... Pfft de laatste keer dat ik zo nijdig was op ze was toen ik er 1 ZAG wegrijden met mijn scooter....
rofl iddquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
jouw pa is dus duidelijk wel een tokkie....
Het is een te lang verhaal om uit te leggen hoe het gekomen is. En ja eigenlijk is het wel beetje erg van die TT. Modje mag hem veranderen in Klootzakquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ken die hele moeder niet, maar toch aardig dat ze ook jouw boete betaald anders.
En heeft die gast kanker? Van iemand die geneeskunde studeert, verwacht ik zulke uitspraken niet, maar waarschijnlijk zijn dat de emoties na wat er gebeurd is.
Verder beetje jammerlijke zaak, aangezien jullie vrienden waren? Ben het wel met je eens dat hij niet spoort om een 59-jarige man in de houtgreep te leggen.![]()
Alsof jij geen tokkie bent met die jasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
jouw pa is dus duidelijk wel een tokkie....
DAT zijn boomstammen, jostiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:28 schreef destrovel het volgende:
Wtf heeft iedereen hier met houtgrepen?
DIT is hout.
Probeer tenminste eens niet zomaar de moeilijke woorden te copy/pasten en noem het gewoon een houdgreep.
Ik zal even wat opruients plaatsen:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef David Letterman het volgende:
het bloedt een beetje dood...
TS of het topic?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef David Letterman het volgende:
het bloedt een beetje dood...
Wat gaat hij doen dan, pimpen met zn holmaatjes? Wat sneuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef DR878 het volgende:
Hij zij trouwens ook dat hij met een hele groep zou komen, maar dat hij daarmee niks wilde doen. Hij wilde laten zien wat echte vrienden waren...
Lol, man die gast. Hij manipuleert iedereen. 'geef mij geld' of ik ben je vriend niet meer.
ik wou net zeggen: ''Wat!! geen groep?!?''quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef DR878 het volgende:
Hij zij trouwens ook dat hij met een hele groep zou komen, maar dat hij daarmee niks wilde doen. Hij wilde laten zien wat echte vrienden waren...
Lol, man die gast. Hij manipuleert iedereen. 'geef mij geld' of ik ben je vriend niet meer.
Ik ben student, ik sta14 euro en daarmee moet ik het nog 10 dagen doen. En WTF waarvoor die 40 euro. Voor wat, ik laat me niet als een noob afpersen door hem.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef leusden het volgende:
jezus man, betaal die 40 euro en klaar. Al dat gezeik om echt helemaal niks. Komop zeg , 40 euro
hij lijkt wel een junk die zonder drugs zit en snel aan geld moet komen. Wie gaat nu knokken om zo'n bedragje?
Hopelijk is het er niet een van de eerwraak... kan nog lastig worden voor jequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef DR878 het volgende:
Hij zei gister dat hij om 9 uur zou komen...hij is toen rond 12 uur komen. Dus ik denk dat hij binnen de komende 6 uur elk moment kan komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:34 schreef funkyskunkie het volgende:
Maar hij komt dus niet meer![]()
Wat een domper op de feestvreugde![]()
voor studenten is 40 euro een week, zo niet 2 weken vreten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef leusden het volgende:
jezus man, betaal die 40 euro en klaar. Al dat gezeik om echt helemaal niks. Komop zeg , 40 euro
hij lijkt wel een junk die zonder drugs zit en snel aan geld moet komen. Wie gaat nu knokken om zo'n bedragje?
jaaaaaaaaah hoor, ik ga nog liever dood...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef leusden het volgende:
Volgens mij bestaat de Fok! Knok Ploeg alleen in de hoofdjes van zielige forumhoertjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het is tijd om de Fok! Knok Ploeg weer te groeperen!
Mja, dan blijft hij dadelijk komen voor nog meer geld.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef leusden het volgende:
hoe kom je dan aan die boete van 70 eurie zonder contact met "pleisie"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:04 schreef DR878 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen tokkie. Ik studeer geneeskunde aan de uni. We hebben geen honden. Ben nog nooit in contact gekomen met de pliesie. Heb geen strafblad nix noppes. Gewoon een vreedzame familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |