goed plan van de TS!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS gaat naar die ander z'n huis. Die ander z'n pa in elkaar slaan.
het paradijsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:56 schreef s0k het volgende:
Gast, je bent toch een palestijn zei je?
Heb je geen vriendje die tig maagden wilt in het hiernamaals?
Die zit nog lekker in marokko.. hadden geen geld om hem ook over te vliegen (boot wssquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als die ander z'n pa niet veel sterker is...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bel ook meteen 5 in het land, sbs shownieuws, talpanieuws () en al die andere pulpzenders even, kan ik er ook van meegenieten als ik vanavond lekker met een pilsje in de hand temidden van mijn beschaafde vrienden in onze beschaafde buurt zit te kijken naar hoe het plebs in de samenleving elkaar uitroeit
![]()
dquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik was toen een kind, die onschuldig een blikje cola van 20 cent weg heeft gegooid..![]()
Anyways, hier was een stuk uit een gesprek van eerder deze middag :
=====================
Klootzak: en deze keer krijgt je vader wel die stood
Ik : ja ?
Ik : dan ram ik je zo hard he, dat jou kaak op je nek komt te liggen.
Ik : 3x zo hard als gister
===============================
Politie is al op de hoogte, nu is het afwachten . Vrienden van mij ( Echte goeie vrienden ) zijn bereid te komen dus dat zit ook goed....
wat eigenlijk als TS nooit meer thuiskomt? spoorloos verdwijnt? (vermoord wordt door de mocro)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het probleem is het - tot nog toe - open einde.
U is Kerstman?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef Relneger18 het volgende:
hoooohoooo
Ja hij wist het niet hequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
99% zeker dat dit met een sisser afloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |