ssst!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef TiMmS het volgende:
* kaos- heeft geen glock!
ja we hebben in ieder geval 1 stenengooierquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef LedZep het volgende:
Ik stel voor om een nieuwe fok!knokploeg samen te stellen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef TiMmS het volgende:
[..]
ja we hebben in ieder geval 1 stenengooier
First things first:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:54 schreef DR878 het volgende:
Klootzak: bril ligt voor jullie deur met de ruzie van gisteren
Klootzak: en die fiets mag je houden
Ik: ik stort nix , je krijgt nix , en ik ga nix doen ,en je blijft uit onze buurt
Klootzak: ik zweer
Klootzak: op de koran
Klootzak: dit is je laatste kans om het normaal te regelen
Klootzak: je stort me 35 euro en ik hoef geen fiets en bril
Klootzak: en ik kom niet langs
Klootzak: want die 35 euro heb ik wel heel heel heel zeker recht op
Klootzak: of je gaat moeilijk doen
Klootzak: en het wordt echte oorlog
Klootzak: en dit is echt
Klootzak: niet onderschatten
Klootzak: want als je me kwaad maakt
Klootzak: dan ga ik je ook echt irriteren
Klootzak: al wil ik dat niet
Ik : ik ga zeker moeilijk doen, ik laat me niet dreigen , ik laat me niet aftakelen , en zeker niet na gister , en als je oorlog gaat voeren dan lig jij in het ziekenhuis , dat kan ik je vertellen
Ik : je wilt niet weten hoe fucking kwaad ik ben
======
Hij heeft gezworen op de koran dus gegarandeerd popcorn![]()
Ah, nu snap ik het! Die kerel typt zo raar, dat ik het heel anders las.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:33 schreef kingjotte het volgende:
Kennelijk heeft TS of de pa van TS die kerel z'n bril van z'n neus af geslagen, en ligt die nu nog daar op de stoep.
Het was een zonnebril , die hij ophad , die ik van zijn lelijke kop heb geramdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef Guilin het volgende:
[..]
First things first:
Prachtig topic dit.
Maar wat ik nu zat te denken...
Waar dat van die CD over gaat dat weten we nu wel, maar waar komt die bril opeens vandaan?
Want zoals ik het nu begrijp ligt er een bril voor jullie deur, samen met de ruzie van gisteren (die ligt daar dan ook) en die jongen hoeft geen bril meer (misschien dat hij hem daarom ook voor je deur heeft gelegd).
Kort gezegt, snap ik er vrij weinig van.
Ik leef nog. Maar goed ook ik wil jullie fok!kertjes niet missenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:40 schreef postmortum het volgende:
Leef je nog?
Ff serieus alle m, telefoongesprekken ail etc bewaren en alles opnemen op bandje mag die jouw dadelijk paar 100 euro betalen, geef je hem dan zijn 40 euro van zijn eigen geld terug![]()
Trouwens zullen we inzamelactie voor TS houden of willen we weten hoe dit gaat aflopen?
Geld betalen om dit topic zo snel mogelijk te sluitenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:40 schreef postmortum het volgende:
Trouwens zullen we inzamelactie voor TS houden of willen we weten hoe dit gaat aflopen?
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb best zin in wat aktie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:39 schreef DR878 het volgende:
[..]
Het was een zonnebril , die hij ophad , die ik van zijn lelijke kop heb geramd( ik had het niet eens door mja)
Hmn in je vorige Topics werd het ook al gemeld. Fok! KnokPloeg!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:04 schreef DR878 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen tokkie. Ik studeer geneeskunde aan de uni. We hebben geen honden. Ben nog nooit in contact gekomen met de pliesie. Heb geen strafblad nix noppes. Gewoon een vreedzame familie
Erg lief van jullie , ik kan helaas niet weten hoe laat hij komt maar ik laat het zo spoedig mogelijk wetenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn in je vorige Topics werd het ook al gemeld. Fok! KnokPloeg!
Waar wanneer en hoe laat? Neem ik een stiepeltje Afghanen Koerden Turken en Iraki's mee. Altijd gezellig zo'n bijeenkomst.
goed plan van de TS!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS gaat naar die ander z'n huis. Die ander z'n pa in elkaar slaan.
het paradijsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:56 schreef s0k het volgende:
Gast, je bent toch een palestijn zei je?
Heb je geen vriendje die tig maagden wilt in het hiernamaals?
Die zit nog lekker in marokko.. hadden geen geld om hem ook over te vliegen (boot wssquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als die ander z'n pa niet veel sterker is...
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bel ook meteen 5 in het land, sbs shownieuws, talpanieuws () en al die andere pulpzenders even, kan ik er ook van meegenieten als ik vanavond lekker met een pilsje in de hand temidden van mijn beschaafde vrienden in onze beschaafde buurt zit te kijken naar hoe het plebs in de samenleving elkaar uitroeit
![]()
dquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik was toen een kind, die onschuldig een blikje cola van 20 cent weg heeft gegooid..![]()
Anyways, hier was een stuk uit een gesprek van eerder deze middag :
=====================
Klootzak: en deze keer krijgt je vader wel die stood
Ik : ja ?
Ik : dan ram ik je zo hard he, dat jou kaak op je nek komt te liggen.
Ik : 3x zo hard als gister
===============================
Politie is al op de hoogte, nu is het afwachten . Vrienden van mij ( Echte goeie vrienden ) zijn bereid te komen dus dat zit ook goed....
wat eigenlijk als TS nooit meer thuiskomt? spoorloos verdwijnt? (vermoord wordt door de mocro)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het probleem is het - tot nog toe - open einde.
U is Kerstman?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef Relneger18 het volgende:
hoooohoooo
Ja hij wist het niet hequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
99% zeker dat dit met een sisser afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |