Nee ik ben geen tokkie. Ik studeer geneeskunde aan de uni. We hebben geen honden. Ben nog nooit in contact gekomen met de pliesie. Heb geen strafblad nix noppes. Gewoon een vreedzame familiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef Smoked het volgende:
Tokkie alert~!
goh, dat was niet te zien aan je TT... kneusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef DR878 het volgende:
ben zelf van palestijnse afkomst , maar wij meoten het ook niet hebben van mocro's ( niet alle hoor de slechte alleen) .
Bel ook meteen 5 in het land, sbs shownieuws, talpanieuws (quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef DR878 het volgende:
Tis een lang verhaal
<lang verhaal>
Ik heb het politienummer gereed staan , motherfucker.
Die moeder.......die cared nergens om., dat kan ik je vertellen. En aanpakken en kapotrammen heeft geenzin blijkbaar want ik heb hem al zijn bek geramd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Niet zeggen dat het een marokkaan is hoor, dat werkt stigmatiserend. Misschien moet je je moeder die jongen liefde en aandacht laten geven, ze hebben het al zo moeilijk in Nederland met hun dubbele nationaliteit!
Ja, los met vuisten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef funkyskunkie het volgende:
Gewoon afwachtenLoopt vast wel los, maar ik blijf dit topic in de gaten houden
![]()
Ja met een knuppel op zijn smoelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:13 schreef SpaansBenauwd het volgende:
je moet hem gewoon echt slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
Heb je hem met zijn tanden op het troittoir gelegd?.
Ik ben ook maar een mensquote:
Right....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:04 schreef DR878 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen tokkie. Ik studeer geneeskunde aan de uni.
Er lijkt me een groot verschil tussen internetfora en proefschriften te zijn...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:18 schreef staaltje het volgende:
[..]
Right....
Door jouw beheersing van het geschreven Nederlands en de wijze waarop jij je uitdrukt bekruipt mij het vermoeden dat deze claims niet geheel en al correct zijn![]()
40 euro? Is dat een gedeelte van die boete?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:17 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens![]()
Mijn pa is naar de wouten gegaan. Dit is het betreffende mailtje:
" je hebt nog steeds tot 16.00 om het zonder problemen op te lossen ik bied je die kans... ik wil geen problem maar wel mijn spullen dus 40 euro storten op mijn bank hier is zelfs mijn rekening nummer 15.38.10.491 en je kan zelfs zeggen of je wilt of niet. is wel je laatste kans en deze keer kun je de problemen voor je zelf te niet doen. "
Preciesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Als ik je vader was, had ik een aanklacht ingediend wegens mishandeling.
Waarom moet mijn Nederlands op zo'n site als fok nu zo goed zijn? En ja, jammer voor je dat er toch wel "allochtonen" zijn die een hogere opleiding dan jou hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:18 schreef staaltje het volgende:
[..]
Right....
Door jouw beheersing van het geschreven Nederlands en de wijze waarop jij je uitdrukt bekruipt mij het vermoeden dat deze claims niet geheel en al correct zijn![]()
Hij heeft besloten zijn eisen te 'verlichten'quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
40 euro? Is dat een gedeelte van die boete?
Omdat het bij deze klootviool het simpelweg niet kán.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom kunnen gewoon niet allemaal met elkaar leven
Misschien een idee om die gozer preventief in elkaar te rossen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:17 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens![]()
Mijn pa is naar de wouten gegaan. Dit is het betreffende mailtje:
" je hebt nog steeds tot 16.00 om het zonder problemen op te lossen ik bied je die kans... ik wil geen problem maar wel mijn spullen dus 40 euro storten op mijn bank hier is zelfs mijn rekening nummer 15.38.10.491 en je kan zelfs zeggen of je wilt of niet. is wel je laatste kans en deze keer kun je de problemen voor je zelf te niet doen. "
jouw pa is dus duidelijk wel een tokkie....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Misschien een idee om die gozer preventief in elkaar te rossen?
Wat is jouw pa trouwens een mietje! Die wordt in de houtgreep genomen, ok, dat kan gebeuren. Vervolgens komt ie los, en ging ie weer naar binnen omdat hij Oprah verder wilde kijken?
Mijn pa had em doodgemaaktMisschien niet op het moment zelf, maar toch zeker wel de dag erna, zeker als hjij gewoon weet wie hem heeft aangevallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |