Tis een lang verhaal maar het zit zo :
Ik had al enige tijd ruzie met een gast ( "vriend" , ik heb er eerder topics over gemaakt , zie topicgeschiedenis) waarbij hij eens mijn fiets heeft kwijtgemaakt. Ik heb die fiets gekregen en hij werd boos omdat ik hem een fiets van hem eiste.
Gister belde hij bij mij thuis aan rond middernacht :
Mijn pa deed open en hij moet die jongen niet dus hij vroeg wat hij moest .
Gast : Ik wil mijn cd
Pa : ik heb geen cd nu
Gast : Geef nu mijn cd
Pa : Mijn zoon ( ik ) kopieert het morgen voor je.
Gast : ik wil die cd nu. NU.
Mijn pa deed de deur in zijn gezicht dicht.
Belt die flikker aan 1000x achter elkaar
Mijn pa doet weer open : ga weg uit mijn erf!
Gast : Nee , mijn cd NU.
Toen is het uitgebroken in een gevecht tussen mijn pa en hem. Mijn pa 59 jaar is niet zo sterk als hem , hij was langer en breder dan hem natuurlijk. Mijn ma flipt uit en beide proberen hem weg te houden. Dan pakt die jongen mijn pa in een houdgreep waardoor hij nauwelijks kon ademen.
Toen riep mijn moeder mijn naam. Ik stormde naar onder.. en toen ik mijn pa helemaal rood zag, knapte er iets bij mij. Met blote voeten en torso stormde ik op die gast af, slingerde hem van mijn vader af en begon hem te bewerken. Nadat hij op de stoep is gesmeten , laat ik hem los en komt de politie. De politie heeft orde gesteld en uiteindelijk kreeg hij de cd....
Ik dacht dat het over was....
Niet dus :
Vandaag begon hij te vertellen dat hij zijn fiets terug wou die hij aan mij heeft gegeven en 70 euro omdat hij en ik vroeger ( 9 jaar geleden) een blikje hebben gegooid die ons een boete opleverde. Zijn moeder heeft dus ook mijn boete betaald, vrijwillig. Nu komt ie aanzetten met die 70 euro.
Als hij voor 16.00 uur die dingen niet geleverd krijgt , komt hij weer terug grote oorlog voeren zegt ie....
Ik heb het politienummer gereed staan , motherfucker
![]()
.
btw. Het is een marokkaan en nee ik ben geen racist, ben zelf van palestijnse afkomst , maar wij meoten het ook niet hebben van mocro's ( niet alle hoor de slechte alleen) .
Iemand ervaring met zulke dreigementen?