Sommige mannen zijn net vrouwen:
We hadden dus laatst een feestje en hij wilde mijn fiets even lenen omdat hij even moest werken bij de Macdonalds
![]()
. Nja anyways, paar uur later belt hij me op om me te vertellen dat hij mijn sleutel is kwijtgeraakt. Ik zeg tegen hem , oke breng mijn fiets maar terug. Wat doet die anuslikker, gaat hij naar zijn huis toe met die fiets.Even later vertelt hij mij , dat hij mijn fiets bij mij ouders huis heeft afgezet. Na het feestje ga ik naar huis , en ja : geen fiets te bekennen
![]()
.
Nu begon hij daarna beete sorry te mompelen via msn en dat was het.
Ik : Ik krijg toch wel een fiets van je he.
Hij : Wat voor 1
Ik : Normale fiets die rijdt met lichten en slot
Hij : Ik heb hier nog een fiets liggen , een mountainbike van me broertje alleen de achterlicht en de banden zijn kapoetski
Ik : Wat moet ik er dan mee, ik wil een normale werkende fiets.
Hij : #*&@)*&$!)(*$(!)*()#)(! WAT BEN JE VOOR VRIEND JIJ EIST TE VEEL JA NEE IK JA DAT DUURT ZEKER 2 MAANDEN
![]()
.
Nja , anyways , later toch die brakke fiets gekregen ( hij moest wel banden plakken en lichtjes eropzetten) .
Vervolgens een maandje later , alles goed enzo. Begint hij me te vragen of ik voor hem 50 euro wilde storten , want tja , hij stond 1000 euro rood (zoals altijd , verantwoord met geld omgaan
![]()
), en kon nix, en het moest per se voor zaterdag. Mijn postbank lag eruit en ik kon dus ook niet voor hem overschrijven.
Nu weer een paar weken later , wilde hij zo graag een spel uitproberen waar je per maand moest betalen via pay pal. En ja ik was de enige die paypal had..
Ik : Oke ik zal overschrijven naar paypal vanaf mijn rekening
Hij : oke
* twee dagen later*
Hij : Heb je al overgeschreven
Ik : Nee sorry ik had het druk , ik doe het zo snel mogelijk
Hij : ()#*()$*#)($*WTF BEN JE VOOR VRIEND IK KAN NIET OP JE BOUWEN , JE BENT GIERIG EN LAATST WILDE JE OOK AL NIET 50 EURO VOOR ME STORTEN (*#)(*$)(#@*$)(#@
- Toen volgde er een hele nutteloze discussie -
aan het eind van die discussie :
Hij : EN TROUWENS IK WIL DIE 70 EURO TERUG VAN TOEN, OMDAT JIJ OOK ZO GIERIG DOET MET DIE FIETS#$@$
* toen * was 8 jaar terug toen wij samen een blikje cola op de grond gooiden in de buurt van agenten --> boete dus..en zijn moeder heeft de boete betaald --> ik was toen 10 jaar.
HIj : )(#@*$)(@#*$ IK WIL JE VRIEND NIET MEER ZIJN, JE BENT GIERIG IK TRACTEER JE ALTIJD OP EEN BROODJE SHOARMA ( terwijl ik dat ook altijd gewoon deed
![]()
) GIERIGE*@#($*)(#@, IK BEN J E VRIEND NIET MEER#($_#@)
Ik: Dan niet... wijf
Hij : @)(#*)(#*AAAHH IK BEN JE VRIEND NIET MEER )(#*$)(@*$)(*#@$)(
Wie denkt hij wel dat ik ben, zijn voetenkusser? Zijn bankmanager? Wat een sukkel ook...
Kortom : Ik haat parasitaire vrienden ...die je proberen leeg te zuigen