Een voorbeeld uit de AT:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:39 schreef Litso het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het nog niet heb zien gebeuren, maar ik ben het bij voorbaat al met je eens.
Deze ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:40 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik moest de eerste zin 5 keer lezen voordat ik hem snapte![]()
quote:Beste mensen,
Ik moet even wat van me afschrijven.
Bedankt, dit topic zocht ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Euh, had je hier niet al een keer een topic over geopend?
Aha.-> Vraagteken-vraag.
Een zin op niveau ben ik niet gewend ! Taalkundig klopt ie een keer voor de verandering .quote:
En zo heb ik weer medelijden met de mensen die niet eens een normale Nederlandse zin in elkaar kunnen zetten. Niets persoonlijks overigens, want volgens mij lukt het jou wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:56 schreef Martijn85 het volgende:
Ik heb toch wel een beetje medelijden met die taalpuristen hoor. Het leest volgens mij vet kut om je aan elke fout te gaan ergeren.
Het is niet meer te doen man voor taalpuristen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:56 schreef Martijn85 het volgende:
Ik heb toch wel een beetje medelijden met die taalpuristen hoor. Het leest volgens mij vet kut om je aan elke fout te gaan ergeren.
Beter een taalpurist dan iemand met het taalvermogen van een VMBO'er op niveau 2.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En zo heb ik weer medelijden met de mensen die niet eens een normale Nederlandse zin in elkaar kunnen zetten. Niets persoonlijks overigens, want volgens mij lukt het jou wel.
Maar wat is nu écht het probleem aan die nutteloze spatie voor het vraagteken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En zo heb ik weer medelijden met de mensen die niet eens een normale Nederlandse zin in elkaar kunnen zetten. Niets persoonlijks overigens, want volgens mij lukt het jou wel.
Het ziet er debiel uit, en daar klaag ik graag even over.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar wat is nu écht het probleem aan die nutteloze spatie voor het vraagteken?
Misschien hoort het niet, maar het maakt een zin zeker niet onleesbaar.
Nee, het wordt pas echt erg als men in br33zer taal over gaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mjah als ik mn best doe lukt het wel hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alle O's door een 0 vervangen en elke E door een 3 maakt een zin ook niet echt onleesbaar, want in principe maakt het niet uit, zolang de begin- en eindletter maar op de juiste plek staan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'Argumentum Ad Absurdum' ... je trekt het in het uiterste ... ik vroeg ernaar in hoeverre een spatie voor een leesteken een zin onleesbaar maakt... niet of doorgeslagen 'br33z@H'-taalgebruik leesbaar was...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:11 schreef Magistic het volgende:
[..]
Alle O's door een 0 vervangen en elke E door een 3 maakt een zin ook niet echt onleesbaar, want in principe maakt het niet uit, zolang de begin- en eindletter maar op de juiste plek staan.
Maar zodra iemand dat doet daalt diegene zo in achting dat ik diegene niet meer serieus kan nemen.
Hey, ONZ is die kant op, moven!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef vitalic het volgende:
Ikkan me goet voorstelle dat ju dur aan ergrut mar de helu nederlandze taal is al naarde klootu aan de gaan dus wen dur maarvast an
Iedere keer dat ik hier op kantoor zo afsluit "Hopend u hiermee naar behoren geïnformeerd te hebben .... " oid moet ik een kratje bier trakteren....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:38 schreef veldmuis het volgende:
Probleem....
Hopende dat de mensen die dit doen na gaan denken en ermee stoppen sluit ik af teken ik,
Groetjes,
veldmuis
Oh please... Is dit het gedeelte waar je ons gaat vertellen over hoe Klaagbaak geen verkapte ONZ (voor klagers) is?quote:
Ik ken helaas echt diverse mensen die zo schrijven. Niet omdat ze het leuk vinden, maar omdat ze het niet anders kunnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef vitalic het volgende:
Ikkan me goet voorstelle dat ju dur aan ergrut mar de helu nederlandze taal is al naarde klootu aan de gaan dus wen dur maarvast an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |