eenschquote:Op maandag 13 maart 2006 20:50 schreef Market_Garden het volgende:
Het staat voor geen meter, en het hoort ook niet..
Bedankt. Held!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:50 schreef Market_Garden het volgende:
Het staat voor geen meter, en het hoort ook niet..
En dat slaat echt totaal nergens op!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Als je het zo schrijft ?
Moet je dit ook zo schrijven .
Nee.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Ringo het volgende:
Nee, vind het niet echt heel mooi staan, het verschil is ook te klein en te lullig om echt onderscheidend te zijn.
Maar goed, waar hebben we het over? Fok gebruikt Arialals font, dus waarom moeilijk doen over die ene extra spatie?
Ja toch ?
Jij had liever Comic Sans MS, zeker?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Ringo het volgende:
Nee, vind het niet echt heel mooi staan, het verschil is ook te klein en te lullig om echt onderscheidend te zijn.
Maar goed, waar hebben we het over? Fok gebruikt Arialals font, dus waarom moeilijk doen over die ene extra spatie?
Ja toch ?
Welja, ga me beledigen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Jordy-B het volgende:
Jij had liever Comic Sans MS, zeker?
Eens.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Steeds vaker kom ik vragende zinnen tegen, met na het laatste woord een spatie, en dan het vraagteken. Ik vind het er stom uitzien, maar dat is maar een mening.
Arialquote:Op maandag 13 maart 2006 22:51 schreef Ringo het volgende:
Ja toch ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |