Dat is inderdaad voor sommige mensen een reden om hem niet te kopen en zelfs voor de oudere voorganger Canon 80-200 L f2.8 te gaan (die is zwart).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:32 schreef AlohaXa het volgende:
De L variant is wit.. dat mag ook wel een reden zijn...
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:56 schreef eL. het volgende:
[..]
Alleen voor de puristen Piet. Maar dit is wel verwarrend zo..
Dude...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja
DAcht dat het over contactlenzen ging..
Ik snap je punt, ze moeten dat topic in LIF ook contactlenzen noemen en die in SEX sexueel-contact-lenzen ! Zoiets. Ik heb zelf al meerdere malen in LIF gezeten, terwijl ik hier moest zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja
Dacht dat het over contactlenzen ging..
Whehe!quote:
Nikon heeft er ook een paar. Dat ziet er niet uit. Patserig ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe!
Zelf vind ik dat witte van die L lenzen afgrijselijk lelijk, maar dat kan ook de afgunst zijn omdat ik er geen geld voor heb..
Idem dito hierquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe!
Zelf vind ik dat witte van die L lenzen afgrijselijk lelijk, maar dat kan ook de afgunst zijn omdat ik er geen geld voor heb..
een witte lens betekent toch gewoon: kijk mij eens veel geld uitgegeven hebben aan glaswerk?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nikon heeft er ook een paar. Dat ziet er niet uit. Patserig ofzo![]()
Ze zijn ook nog eens 100 euro duurder.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:12 schreef Xilantof het volgende:
Nikon heeft er ook een paar. Dat ziet er niet uit. Patserig ofzo![]()
Gelukkig worden die van Nikon niet standaard geleverd
de meeste mensen zien en/of snappen het verschil toch nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
een witte lens betekent toch gewoon: kijk mij eens veel geld uitgegeven hebben aan glaswerk?
Zou toch lullig zijn als je een paar duizend euro neertelt dat het dan aan de buitenkant niet te zien is
het gaat je ook niet om kwijlende lekenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de meeste mensen zien en/of snappen het verschil toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |