Wispelturigheid inderdaad. Neem gewoon stelling.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef WeebI het volgende:
zo'n half jaar terug (zelfs minder lang) wilde vrijwel iedere ajacied dat zowel Blind als Boukhari zouden opkrassen.
Nu moeten ze weg/gaan ze weg en nu is het nog niet goed.
hypocrieten
Beetje ervaring is nooit weg in de selectie. Zie de afgelopen jaren met die jonge grijze muizen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:36 schreef Radegast het volgende:
Van mij had Boukhari niet hoeven blijven. Nu houdt ie straks de bank warm en staat ie talenten als Anita of Sarpong misschien in de weg.
Ik snap je beredening, maar naar aanleiding van de belangrijke wedstrijden die hij altijd goed speelt verdient hij wel een contract. Hij hoort niet in het basiselftal, maar is een goede reserve'/wissel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:36 schreef Radegast het volgende:
Van mij had Boukhari niet hoeven blijven. Nu houdt ie straks de bank warm en staat ie talenten als Anita of Sarpong misschien in de weg.
wat een ervaringquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Beetje ervaring is nooit weg in de selectie. Zie de afgelopen jaren met die jonge grijze muizen.
Allebei wegquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wispelturigheid inderdaad. Neem gewoon stelling.
Ze waren bezig met Roemenen, maar er liggen kapers op de loer, dus moet Ajax snel handelen. En ik weet niet hoe ik die geruchten over Melchiot moet beoordelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:08 schreef F1Bas het volgende:
Middenveld en aanval zijn nu een beetje bekend wie er gaan komen.
Nu nog een links- en rechtsback.
Die schijnt nu dus redelijk serieus te worden, omdat die Roemenen niet komen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze waren bezig met Roemenen, maar er liggen kapers op de loer, dus moet Ajax snel handelen. En ik weet niet hoe ik die geruchten over Melchiot moet beoordelen.
Ja, dan kan ie tijdens wedstrijden oplossingen voor spelsituaties googlenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef twi het volgende:
Dan moeten we die Sturing maar eens assistent maken
Maar hij was toch gespot in Amsterdamquote:VdMeyde komt niet, ze hebben wel op enig moment interesse getoond in een andere rechtsbuiten in Engeland, maar dat gaat niet door....
Vlaarquote:De verdediger van Jong Oranje waarnaar gekeken is, is hier nog niet bij naam genoemd....
Rode lichten heb je daar ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niet meteen een link met Ajax te zijn.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:52 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten dapperestrijders.web-log.nl
De Mul naar RC Genk om de prijs van Defour te drukken....
Jenner en Mendes voor ¤3 miljoen naar Ajax....
VdMeyde komt niet, ze hebben wel op enig moment interesse getoond in een andere rechtsbuiten in Engeland, maar dat gaat niet door....
Kromkamp heeft geweigerd om verhuurd te worden aan Ajax....
Ogararu wil meer salaris om nog te komen....
Cziommer blijft godzijdank weg uit Amsterdam....
De verdediger van Jong Oranje waarnaar gekeken is, is hier nog niet bij naam genoemd....
Landzaat zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort gaan tekenen....
Mathijsen zal waarschijnlijk snel volgen....
Davids gaat komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |