Hele andere positiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef StarGazer het volgende:
Voor de breedte ja, maar ik ben bang dat het bestuur hem haalt ipv Davids![]()
Ik hoop toch echt van nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef StarGazer het volgende:
Is dat zo? Okee, want anders word ik echt gek. Davids moet gewoon komen.quote:
Idd...of ga lekker terug naar Twente, maar ga niet naar Ajax.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dom van Cziommer, op de bank bij Ajax of bij RJC de MAN worden waar het elftal omheen wordt gebouwd.
Ik zou dan toch bij RJC zijn gebleven. Ajax kon dan beter Davids en/of Musampa halen.
En dat Rijkaard komt geloof ik geen snars van, denk niet dat Ten Cate nog een keer assistent wil zijn?
Davids linker (verdedigende) middenvelder. Cziommer rechter (aanvallende) middenvelder.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is dat zo? Okee, want anders word ik echt gek. Davids moet gewoon komen.
Rijkaard gaat niet komen, zou wel goede keus zijn geweest, maar die reden is eerder al gepost.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dom van Cziommer, op de bank bij Ajax of bij RJC de MAN worden waar het elftal omheen wordt gebouwd.
Ik zou dan toch bij RJC zijn gebleven. Ajax kon dan beter Davids en/of Musampa halen.
En dat Rijkaard komt geloof ik geen snars van, denk niet dat Ten Cate nog een keer assistent wil zijn?
Heatwavequote:'V/D Meyde was in Amsterdam'
Pieter Hanson | 12-05-2006 15:37:10
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Andy van der Meyde is gisteren gesignaleerd in Amsterdam. Mogelijk vertoefde de buitenspeler van Everton in onze hoofdstad om met Ajax te spreken over een transfer.
Afgelopen week doken in Engelse media berichten op dat Van der Meyde mag vertrekken bij Everton. Als afkoopsom werd het voor Ajax betaalbare bedrag van 1,5 miljoen euro genoemd.
Aanvankelijk leek een terugkeer naar Amsterdam niet tot de mogelijkheden te behoren. Van der Meyde stelde dat hij nog niet was uitgekeken op het buitenland, maar komt daar nu mogelijk op terug.
Hij krijgt een kans om bij een topclub te spelen. Die laat je toch niet schieten? Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans komt mss nooit weer.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zou dan toch bij RJC zijn gebleven.
idd, Ajax heb ook wel wat aan hem.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij krijgt een kans om bij een topclub te spelen. Die laat je toch niet schieten? Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans komt mss nooit weer.....
Komt een nieuwe trainer... wellicht Davids, Defour nog..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij krijgt een kans om bij een topclub te spelen. Die laat je toch niet schieten? Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans komt mss nooit weer.....
Zelfde als mijn verhaal van Theo Jansen naar Feyenoord. Alleen dat kwam toen ook nog op Teletekst van TV Gelderland en Paul van de Kraan reageerde er nog op.quote:
Op AN zit ook iemand die Andy v/d Meyde gisteren in de stad heeft gezien, dus wellicht komt het daar vandaan? Zal toch niet zo zijn dat journalisten de VBL-sectie van het FOK!forum checken voor primeurs?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd wie HW's verhaal heeft ingestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |