Beetje vreemd dat Bowen meer stemmen krijgt dan Wallace, terwijl Wallace defensive player of the years... Je zou toch verwachten dat de DPOY logischerwijs de mneeste stemmen heeft bij de verkiezing van het all-defensive team...quote:After a one-year absence, Kobe Bryant returned to the NBA all-defensive team.
The Laker All-Star was one of six players selected to the first team in a vote of the league's 30 head coaches, the NBA announced Thursday. Coaches were not allowed to vote for their own players.
Bryant received the same number of votes as New Jersey guard Jason Kidd, so both made the first team.
The four other first-team players are Detroit center Ben Wallace, San Antonio forward-guard Bruce Bowen, Sacramento forward Ron Artest and Utah forward Andrei Kirilenko.
Bowen was the leading vote-getter, with 55 points — one more than Wallace — in making the team for the sixth consecutive season.
Wallace was selected to the first team for the fifth consecutive season. He recently was chosen as the league's top defensive player for the fourth time in five years.
Hoeft toch niet vreemd te zijn? Bowen heeft op zijn plek minder concurrentie van Wallaca dat wel heeft. Of wordt er niet gestemd per positie?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat Bowen meer stemmen krijgt dan Wallace, terwijl Wallace defensive player of the years... Je zou toch verwachten dat de DPOY logischerwijs de mneeste stemmen heeft bij de verkiezing van het all-defensive team...
Daar zat ik inderdaad later ook aan te denken... Er zijn overigens 3 guards, 2 forwards en een center... Kidd en Bryant hadden evenveel punten... en Bowen staat op de lijst als guard, terwijl hij small forward speelt bij de Spurs. Dus eigenlijk zijn er 3 forwards...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeft toch niet vreemd te zijn? Bowen heeft op zijn plek minder concurrentie van Wallaca dat wel heeft. Of wordt er niet gestemd per positie?
Wallace heeft gewoon last van het feit dat sommige mensen vinden dat Shaq en Duncan ook altijd stemmen moeten krijgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat Bowen meer stemmen krijgt dan Wallace, terwijl Wallace defensive player of the years... Je zou toch verwachten dat de DPOY logischerwijs de mneeste stemmen heeft bij de verkiezing van het all-defensive team...
Ja, maar Bowen en Artest zijn beide small forwards, net als Tayshaun Prince en Kirilenko... ook hevige concurrentie lijkt me.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Wallace heeft gewoon last van het feit dat sommige mensen vinden dat Shaq en Duncan ook altijd stemmen moeten krijgen.
Ik zou graag die afkickverschijnselen hebben. Maar helaas geen nba op de tv.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:29 schreef popolon het volgende:
Gisteren gewoon een dag zonder NBA op de tv, was wel even wennen.
Afkickverschijnselen.
Geen streamtv zoals SF dat doet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:30 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zou graag die afkickverschijnselen hebben. Maar helaas geen nba op de tv.
Hij gaat toch de locker room in, denk dat er wat met zijn tanden is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:42 schreef Chrishop het volgende:
Wade downval allemaal mee, een elleboogje en dan blijven liggen alsof je op voetbal zit
.
Ze roepen het ongeveer om de 2 minuten: 1-1quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:56 schreef Chrishop het volgende:
ja ok dat kan natuurlijk, Nets even lekker ingelopen hoe staat het in de series?
Hij is weer hard aan het googelen, net ook een paar mooie off-balance shots doetie best knapquote:
Ja had al 3-0 moeten zijn natuurlijk.quote:
quote:In the last 90 seconds, with the game already lost, here's what else Carter did:
- Made a tricky driving layup.
- Missed two free throws.
- Missed a layup.
- Bagged a long 3-ball.
All of these latter deeds came too late to influence anything except the point spread.
The last perpetrator of the Nyets' folderoo was on New Jersey's bench: Lawrence Frank, who put the game in Carter's shaky hands, knowing full well VC's history of choking in the clutch during the money season.
Ik vraag me overigens of ze daarmee de devote houding van the VS mee bedoeling ten opzichte van Michael Jordan... It's like they deify the guy...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Tja, zoals ze al zeggen. 'the MJ-factor'...
Yep...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:20 schreef Gi1337 het volgende:
Vraag: , 5 PM ET is hier in Nl toch 11 uur s'avonds??
Ze hebben bij alle rondes van dit soort verhalen gefabriceerd. Erg leuk om te lezen in elk geval... Ook wat Hollywood drama bij de finalequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef Zwansen het volgende:
Wat een kutafloop.
wel vet verhaal trouwens!
Die pass was behoorlijk off target, Wiiliams had gewoon voor de lay-up moeten gaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:44 schreef J-Will het volgende:
DIE MOVE VAN WILLIAMS IN GAME 2Shaq lette gewoon niet op anders had hij de pass ontvangen en kunnen slammen. Ofwel: tvp
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:49 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Die pass was behoorlijk off target, Wiiliams had gewoon voor de lay-up moeten gaan.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:32 schreef J-Will het volgende:
[..]
nietesjullie zien de greatness van Jason gewoon niet in
Lebron James doet mij altijd denken aan die schaatser, Shani Davisquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:58 schreef BitetheBullet het volgende:
Lebron praat echt als een zwarte Frank de Boer.
Schijnt een beetje een rage te worden... Brady begon ermee in de 2004 playoffs, toen kwam roethlisberger, Jake Plummer, Pau gasol, Ilgauskas, Lebron...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:08 schreef popolon het volgende:
Die baard van Ilgausie wordt met de dag lelijker, goor ding.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat gaat het worden volgens jullie trouwens? Cavs of Pistons?
Klinkt mooier dan het is...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:12 schreef popolon het volgende:
Airhook.
Damn, dat is kut. Dan kan je die playoffs idd gestolen worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:08 schreef popolon het volgende:
Die baard van Ilgausie wordt met de dag lelijker, goor ding.
Hughes speelt niet, die gaan ze missen. Z'n broer is onverwachts overleden gisteren.
Hughes schoot anders nog niet echt fantastisch deze playoffs... iets van 31% Stond een mooi verhaal van hem, z'n moeder en z'n broertje op cnnsi.com (dacht van McCallum)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:08 schreef popolon het volgende:
Hughes speelt niet, die gaan ze missen. Z'n broer is onverwachts overleden gisteren.
Technicals... moeten ze bij voetbal ook eens introduceren...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef BitetheBullet het volgende:
Wat een fout van Lebron.....
En waar bleef die technical voor Sheed, dit was er wel echt eentje.
En dan ook een strafschop geven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Technicals... moeten ze bij voetbal ook eens introduceren...
Slordig en wat te gemakkelijk af en toe... no hustlequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:51 schreef popolon het volgende:
Pistons spelen slecht.
"I'm okay... I'm okay..."quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
Varejo liep daar toch heel netjes tegen de elleboog van Dyess aan.
*BEMM* recht op z'n gebit.
't Is nog niet best.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:55 schreef BitetheBullet het volgende:
Het is echt chaos nu, van beide kanten heel wisselvallig
Yep ik kan er ook van genieten.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Af en toe is de defense van Detroits zo mooi om te zien... dan is de man to man pressure werkelijk perfect
Voor de Pistons of in het algemeen?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:48 schreef popolon het volgende:
Ik had verwacht dat de Cavs er toch wel eentje mee zouden pikken maar als Deroit deze wint is het over. Dan wordt 't een sweep ook.
Zou de eerste sweep zijn in de laatste paar jaar.
Pistons, hebben in de playoffs nog niet gesweept de laatste jaren.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Voor de Pistons of in het algemeen?
1990:quote:Op zondag 14 mei 2006 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Pistons, hebben in de playoffs nog niet gesweept de laatste jaren.
Laatste jaren.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
1990:
East Conf (3-0): Detroit Pistons - Indiana Pacers in de eerste ronde dus.
Tsja... ik kan er ook niets aan doen dat ze niet eerder nog eens iets gesweeped hebben... zelf zijn ze overigens wel enkele malen gesweeped...quote:
It'll be ok.quote:
Lebron komt los dus zeg dat niet te hardquote:Op zondag 14 mei 2006 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
It'll be ok.
Een minuut is genoeg, let maar op.
De commentators zitten bijna in Lebron z'n kont volgens mij... "unfortunately, we're all witnesses..."quote:Op zondag 14 mei 2006 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
It'll be ok.
Een minuut is genoeg, let maar op.
Laat maar komen, onder druk spelen ze het best (hard).quote:Op zondag 14 mei 2006 01:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lebron komt los dus zeg dat niet te hard![]()
Waarom een schande?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:28 schreef Jasza het volgende:
Best wel een schande imo.
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:28 schreef Jasza het volgende:
Best wel een schande imo.
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:31 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, ik zie dat je gewed hebt op de Pistons.
Playoff basketball dude, anything can happen.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Verder vind ik het gewoon raar, ze stonden +12 en dan alsnog zo zwaar verliezen tegen de Cavs. Naja volgende game gooi ik me centjes er weer op
![]()
Als ik verlies betaal je het me terugquote:Op zondag 14 mei 2006 01:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Playoff basketball dude, anything can happen.
Oh en de volgende winnen ze dus kun je er rustig 1000,- op zetten.Ben ik 100% zeker van.
Maar nu het hoofdgerecht: Spurs @ Mavs.
Mavs winnen.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik verlies betaal je het me terug![]()
![]()
Spurs-Mavs laat ik maar links liggen omdat Spurs me favo team zijn![]()
Dus je had een magic jersey en een shooting shirt?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:27 schreef popolon het volgende:
Ik heb nog steeds een Lakers shooting jersey die ik nog nooit aan gehad heb.
Ik vertelde (toen mijn vriendin nog) dat ik fan was van Magic, kocht ze een Magic jersey. Even later daarna stuurde ze met pijn in haar hart een Laker shooting shirt op.
Toen werd ik boos.
Yep, de enig echte nummer 32 in het oude Laker shirt.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus je had een magic jersey en een shooting shirt?
Wat voor een is het?quote:Op zondag 14 mei 2006 02:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, de enig echte nummer 32 in het oude Laker shirt.
Die andere ga ik weggooien, of wil je hem hebben?
Dude, ik zoek een vrouw uit die wat van sport afweet.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Wees trouwens blij dat ze je geen Orlando shirtje gaf...
"je was toch van de Magic?"![]()
Slim... tenzij ze meer weet dan jij... want sport blijft toch een mannending...quote:Op zondag 14 mei 2006 02:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Dude, ik zoek een vrouw uit die wat van sport afweet.
quote:
Jodenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:44 schreef Jasza het volgende:
Naja toch maar 1 leuk iets op de Mavs gepaktTo win first quarter
![]()
Als je belangstelling hebt mail me maar, verzendkosten zijn voor jou (ik schat zo'n $15) dan mag je hem hebben.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:40 schreef ScienceFriction het volgende:
In het wit is-ie ook heeeel kewl...
zeker belangstellingquote:Op zondag 14 mei 2006 02:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Als je belangstelling hebt mail me maar, verzendkosten zijn voor jou (ik schat zo'n $15) dan mag je hem hebben.
Yep, mail me maar ff op m'n gmail.quote:Op zondag 14 mei 2006 02:48 schreef ScienceFriction het volgende:
Heb je Paypal?
Horry, Glory hunter.quote:Op zondag 14 mei 2006 05:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Als Horry die had gemaakt, was dat meteen zijn mooiste shot ooit in de playoffs...
Weer sportjournalistiek op zijn slechtst. Een game 7 vergelijken met een game 3 waar de tegenstander niet eens echt hoeft.quote:James didn't know it, but he delivered the perfect cross-country response to Kobe and the Lakers star's lame reasoning about sticking to "the game plan." Game plans change. They evolve. Sometimes they have to be dumped.
James knows this. Kobe doesn't.
Goh... grappig dat ze het niet vergelijken met de playoffs van Michael Jordan in 1989 toen hij in 46 minuten maar 8 schoten nam en de Bulls de wedstrijd en de serie verloren van de Pistons... sticking to the gameplan...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:47 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Weer sportjournalistiek op zijn slechtst. Een game 7 vergelijken met een game 3 waar de tegenstander niet eens echt hoeft.
En ik heb Kobe 2 jaar geleden toch echt eigenhandig de gameplan zien veranderen, maar dat was niet zo gunstig![]()
Slecht management zal zichzelf nooit wegsturen en je ziet het ook bij de Knicks... In plaats van zelf de verantwoordelijkheid te nemen en het gehele spelersbeleid te wijzigen en zelf op te stappen geven ze de schuld aan Brown...quote:Op zondag 14 mei 2006 16:42 schreef popolon het volgende:
Larry Brown mag weer inpakken bij de Knicks.
Krijgt, als ie weggaat, gewoon 40 miljoen dollar mee.
![]()
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2444469
Zijn nog geruchten maar daar zal het niet bij blijven.
Brown heeft ook wel echt de kans gehad.Wat een wespennest daar.
Ik heb zo geen cijfers bij de hand, maar volgens mij zal een volgende GM van de KNicks wel enorm veel puin moeten gaan ruimen met al die slechte contracten en overbetaalde spelers...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:25 schreef popolon het volgende:
Isiah Thomas zal misschien weer gaan coachen, tja, die is als manager nu ook niet echt geloofwaardig meer.
Maar goed, ze wisten vantevoren dat Brown gewoon een paar jaar nodig heeft om een team te bouwen, dat is zijn stijl.
Niet te geloven wat een wanbeleid daar. Als ik fan was zou ik het echt helemaal zat zijn.
Ongelooflijk... echt ongelooflijk... Het maakt het traden van zo'n speler ook enorm lastig, omdat er heel wat spelerssalarissen bij elkaar geraapt moeden worden voor een trade met marbury of francis... en dat zijn beide spelers gewoon niet waard...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:59 schreef J-Will het volgende:
ze hebben voor 2008/2009 al 62 miljoen vaststaan aan salaris, waarvan 39 miljoen voor Marbury en FrancisDat is meer dan de meeste teams DIT seizoen aan salary hebben
Da's nou juist heel makkelijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef J-Will het volgende:
ik wil ook kijkenik moet echt eens gaan uitvogelen hoe dat paypal werkt.
Krstic heeft er 8 hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Kidd is de leading rebounder van de wedstrijdEen PG
Als het zo door gaat heb ik straks alle series, behalve de cavs-pistons fout...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef BitetheBullet het volgende:
Zometeen Miami's eerste free-throw![]()
Carter is weer goed aan het choken.
Wel een vrij lange PG natuurlijk. Overigens wel met een geweldige career average, 6.5 rebounds voor een PG.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Kidd is de leading rebounder van de wedstrijdEen PG
Ja, lekkere vrouw heeft-ie zeker... maar hij houdt van blauwe ogen heb ik gehoord...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:20 schreef J-Will het volgende:
die gaat voor een dikke TD als het zo doorgaat11 punten en 6 assists ook al. Maar hij blijft een nerd want hij slaat z'n MILF
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Shaq is diving for the ball.....!!!!!
Miami's defense is erg sterk in deze series, vooral door de help defense.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:38 schreef J-Will het volgende:
defence van Miami lijkt wel okay of niet? Dat werd toch altijd als een grote zwakte gezien (vooral met Walker en Williams in je starting lineup)
Dat is zijn tijd van het eerste kwart hè.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef J-Will het volgende:
Zo trouwens 3 blocks in krap 2 minuten. Beest
in 8 minuten blijft het nog steeds coolquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is zijn tijd van het eerste kwart hè.
Zal wel een softball celeb zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wie is die blonde chick op het eind dan?
't Werd wel eens tijd he?quote:
Magic, heeft ook het record van de meeste TO's in de PO, ook in de Finals..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:17 schreef popolon het volgende:
Magic 30 TD's in playoffs.
Dan heel lang niemand en dan Bird met 10.
Magic, best ever.
Wat is z'n assist/TO ratio dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Magic, heeft ook het record van de meeste TO's in de PO, ook in de Finals..
Geen idee.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat is z'n assist/TO ratio dan?
42 punten, 15 rebounds en 7 assists zo uit mijn hoofd?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef popolon het volgende:
Voor mij, en vele anderen, is het de beste een meest complete speler ooit.
Gisteren lieten ze weer stukjes zien in die playoff dat ie center speelde.Insane.
Die is vrij goed.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat is z'n assist/TO ratio dan?
Ja, zoiets.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
42 punten, 15 rebounds en 7 assists zo uit mijn hoofd?
Magic is zeker top 5, net als MJ, Wilt, Russel en Kareem... In welke volgorde je ze wilt zetten maakt me niet uit... Dan heb je Bird en Robertson natuurlijk nog...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef popolon het volgende:
Voor mij, en vele anderen, is het de beste een meest complete speler ooit.
Gisteren lieten ze weer stukjes zien in die playoff dat ie center speelde.Insane.
En 3 stealsquote:Op zondag 14 mei 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
42 punten, 15 rebounds en 7 assists zo uit mijn hoofd?
http://www.basketball-reference.com/quote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef popolon het volgende:
Heeft iemand die link nog naar die basketball stats site?
Ben hem kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |