Ruik je alweer fris?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... ik vond mijn eerste dag van mijn carriewre als strontoloog phd vreselijk leuk.
Galooways zijn erg leuke koetjes en kalfjes. Heb zelden zo contructief over koetjes en kalfjes gelult, trouwens.![]()
Ow ja hoor. Heb die shit niet aangeraakt met mijn handen en er helemaal niet echt ingeroldquote:
En ik vind koeienstront trouwens helemaal niet vies ruiken.quote:
af en toe wel... af en toe niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik vind koeienstront trouwens helemaal niet vies ruiken.
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik het eigenlijk lekker vind ruiken. Net als koe of paard zelf.
haai Nokjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow ja hoor. Heb die shit niet aangeraakt met mijn handen en er helemaal niet echt ingerold
Die grietjes van 12/13/14 vonden het allemaal uiterst ranzig en gaven van die tut-gilletjes. maar hell.... het zat maar op een lepeltje.
Was wel leuk om met een lepel in je hand bij zo'n flats te gaan zitten en ze dan dubieus aan te kijken.
Je had die koppen moeten zien![]()
Nou ja... verder is het gewoon een heel erg mooi en heel rustig natuurgebied. Echt een vakantiegevoel maar dan maar een kwartier met de auto vanaf mijn kasteeltje. (tis wel dik een uur fietsen dus daar begin ik dan maar niet aan)
Biologieweek vanuit school. Projectweek in 2 verschillende natuurgebieden. Ik was vandaag vrijwilliger bij het begeleiden van koe-observaties en gaf daarbij ook college in Strontologiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haai Nokje![]()
wat heb je precies gedaan dan? Cursus koeknuffelen ofzo? Het klinkt leuk en lekker landelijk iig![]()
Dat klinkt supergaaf om te doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Biologieweek vanuit school. Projectweek in 2 verschillende natuurgebieden. Ik was vandaag vrijwilliger bij het begeleiden van koe-observaties en gaf daarbij ook college in Strontologie
Koetjes wilden niet knuffelen. Zijn wilde biefstukjes.
Een sflinke stier wilde wel knuffelen, maar dan alleen met de meisjes. En dat liet ie zien ook![]()
Maar jeeezzzz hey... wat mensen al niet evrzinnen om poen te verdienen.... een cursus koeknuffelen. En dat mensen daar ook nog geld aan uitgevenquote:
Dat heb ik dus ook nooit begrepen.......quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jeeezzzz hey... wat mensen al niet evrzinnen om poen te verdienen.... een cursus koeknuffelen. En dat mensen daar ook nog geld aan uitgeven![]()
![]()
![]()
Gaat naar een weiland en knuffel een koe... gratis
Maar die zwart witte zijn toch niet wildquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nooit begrepen.......![]()
Ik vind koeien zó tofwilde, van die zwart-witte.........liéf!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar die zwart witte zijn toch niet wild
Dit waren van die kleine bruine en zwarte harige koetjes. Familie van het hooglandrund (the hairy coo)
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef gaai het volgende:
[..]
weet ik toch....ik bedoelde...wilde én zwart-witte.......niet wilde zwart-witte......
![]()
we vinden ze gewoon allemaal leukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:47 schreef gaai het volgende:
[..]
weet ik toch....ik bedoelde...wilde én zwart-witte.......niet wilde zwart-witte......
![]()
ja, ik moest erg lachen toen ik er over hoorde, maar, aan de andere kant: ze doen daar dus ook wel veel aan bewustwording zeg maar, ik geloof niet dat het alleen maar een op winst beluste onderneming is....es kijken of ik dat linkje nog ergens heb.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jeeezzzz hey... wat mensen al niet evrzinnen om poen te verdienen.... een cursus koeknuffelen. En dat mensen daar ook nog geld aan uitgeven![]()
![]()
![]()
Gaat naar een weiland en knuffel een koe... gratis
Nou, als je er jaren tussen hebt gelopen om ze te melken en tot drie keer toe door een stier de stal heen gegooid bent, wordt de neiging om er mee te knuffelen nihil hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nooit begrepen.......![]()
Ik vind koeien zó tofwilde, van die zwart-witte.........liéf!
Och... bende gij een boerinneke dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, als je er jaren tussen hebt gelopen om ze te melken en tot drie keer toe door een stier de stal heen gegooid bent, wordt de neiging om er mee te knuffelen nihil hoor![]()
Wat?? Had ie het te heet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:38 schreef gaai het volgende:
Dus.....géén Pete Philly vanaaf.......(concert afgelast)
![]()
![]()
![]()
Ze waren de afgelopen dagen in L.A. en nu hebben ze door weersomstandigheden hun vlucht terug gemist en kunnen ze niet op tijd in het mooie Zwollywood zijn......quote:
quote:
Ach gossie, arme gaaiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef gaai het volgende:
[..]
Ze waren de afgelopen dagen in L.A. en nu hebben ze door weersomstandigheden hun vlucht terug gemist en kunnen ze niet op tijd in het mooie Zwollywood zijn......
![]()
![]()
ik wil er niet meer over praten![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee (mariniersdochter), maar wel getrouwd met een "wilde boerenzoon"
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:42 schreef gaai het volgende:
[..]
Ze waren de afgelopen dagen in L.A. en nu hebben ze door weersomstandigheden hun vlucht terug gemist en kunnen ze niet op tijd in het mooie Zwollywood zijn......
![]()
![]()
ik wil er niet meer over praten![]()
De kaartjes blijven niet geldig neej, ik kan ze wel weer inleveren en m'n geld terug krijgen.......ze komen nu pas 2 sept.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Geen vervangende kaartjes dan voor het eerst volgende concert in Zwollywood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |